چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

ترفندهای جالب میرحسین برای فرار از مسئولیت!

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 59251
رفتارهای میرحسین موسوی نشان می دهد که وی بر خلاف برخی ادعاها چندان هم ساده انگار نیست!

به گزارش جهان، در حالیکه میرحسین موسوی به دلیل سابقه نخست وزیری خود بهتر از هر کس دیگری به قوانین مدیریتی و اصول نظم عمومی کشور آشنایی دارد، عملکرد وی نشان می دهد که این کاندیدای ناکام انتخابات دهم ریاست جمهوری در صدد است تا با استفاده از برخی ترفندهای پیچیده! مسئولیت خود در کشته و زخمی شدن برخی هموطنان را که به سبب آشوبهای اخیر بوجود آمده کمرنگ تر جلوه دهد.

مساله اعلام تجمع معترضین قبل از دریافت مجوز از جمله این ترفندهاست که میرحسین و اداره کنندگانش در ابتدا با اعلام زمان و مکان برگزاری تجمع اعتراض آمیز به تبلیغ آن می پردازند و پس از عدم دریافت مجوز بیان می دارند که به دلیل احترام به قانون در تجمع حضور نخواهند داشت و با این روش سعی دارند از تبعات احتمالی آشوبهای ایجاد شده سلب مسئولیت کنند.

بنابراین گزارش قانون کمیسیون ماده 10 احزاب که توسط میرحسین و در زمان نخست وزیری او ابلاغ شده است صراحتا محدوده تاثیر گزاری این کمیسیون و به تبع آن وزارت کشور را در قبال اهداف و جریانهای سیاسی مشخص و نحوه اجرای آن را نیز بازگو کرده است.

در همین رابطه در آخرین اقدام میرحسین موسوی، وی با اعلام برگزاری مجلس ترحیم برای جان باختگان حوادث اخیر در روز پنجشنبه 8 مرداد از وزارت کشور درخواست مجوز نمود که با پاسخ مستند آنها مواجه شد. چرا که مدیر کل سیاسی وزارت کشور  و دبیر کمیسیون ماده ده احزاب، در پاسخ به این درخواست گفت: "تاكنون سابقه نداشته كه فردي براي برگزاري مجلس ترحيم از وزارت كشور مجوز تقاضا كند، مگر اينكه متقاضي مقاصد خاص سياسي ديگر بجز ترحيم و ياد بود را دنبال كند!" اما با این حال، موسوی پس از این پاسخ با مظلوم نمایی اعلام نمود که مانند گذشته به این مراسم مجوز ندادند!

پس از رد این درخواست عده ای از آشوبگران با رساندن خود به خیابانهای اطراف مصلی به آتش زدن خیابانها و نا امن کردن فضای شهر مبادرت کردند که این اقدام ضمن ایجاد نگرانی و نامنی برای همشهریان تهرانی، تبدیل به خوراک خوبی برای رسانه های بیگانه شد.

با این حال میرحسین موسوی که هنوز هم دلیلی برای انجام تقلب در انتخابات بیان نکرده در تلاش است با این به اصطلاح ترفندها از تلفات و نا امنی های ایجاد شده که  بسیاری از مردم بویژه خانواده های داغدیده، وی را مسبب اصلی آن می دانند تبری جوید.

اما موسوی در تازه ترین اقدام خود با شرکت در مجلس ترحیم سیف الله داد نشان داد که نه تنها برای حضور در مجالس ترحیم و بزرگداشت نیازی به دریافت مجوز از نهادهای مسئول ندارد بلکه بر سیاسی بودن اصرارهای خود و کروبی مهر تایید زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجیبه که با اینکه سرآغاز همه بلوا و آشوب ادعای موسوی در مورد تقلب انتخاباتی بود و با اینکه او هنوز هم برای ادعای خودش دلیل و سند و مدرکی ارائه نکرده ولی با اینحال نه دستگیر شده و نه محاکمه. تازه به تحریکات خودش آزادانه ادامه هم میده. معلومه پشت پرده چه خبره؟
موسوي به عنوان مجري سياست هاي آشوب گرانه بايد به دادگاه كشانده شود و مجازات شود. عطريانفر و ابطحي و ... همه مجرمند. اما آن كسي كه در صف مقدم اين جرم ها بود، موسوي و كروبي بودند. اين دو بايد به دادگاه كشانده شوند. البته اگر دادگاه منصانه باشد نه صوري و تبليغاتي.....!!!!