جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

بازیکنانی که سربازی نرفته‌اند/ ماهینی، رحمانی، حقیقی و ...

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 372912
سازمان لیگ اسامی ۲۱ فرد شاغل در فوتبال ایران که خدمت سربازی را طی نکرده‌اند اعلام کرد.
بازیکنانی که سربازی نرفته‌اند/ ماهینی، رحمانی، حقیقی و ...
به گزارش جهان، در یکی دو هفته گذشته بحث‌ پیرامون چند بازیکن لیگ برتری که با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ بازی می‌کردند سوژه اول رسانه‌های ورزشی شده بود، تا جایی که سازمان نظام وظیفه هم وارد عمل شد و به طور صریح اعلام کرد دو بازیکنی که بیشتر از همه راجع به آن‌ها بحث وجود داشته یعنی بختیار رحمانی و علی حمودی دوره‌ی سربازی خود را نگذرانده و باید وظیفه مقدس سربازی را طی کنند تا بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

از همان زمان روی بازیکنان زیادی شک و تردید وجود داشت که آیا خدمت سربازی خود را گذرانده‌اند یا خیر؟ حتی سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر که انگار از جزئیات این موضوع و اینکه چه بازیکنانی دوره سربازی خود را نگذرانده‌اند خبر داشت، با بعضی از آن‌ها تماس گرفته بود و از آن‌ها خواسته بود که فصل بعد را در این تیم سپری کنند تا دوره‌ی سربازی خود را هم طی کرده‌ باشند.

با این حال سازمان لیگ طبق وعده‌ای که از پیش داده بود فهرست ۲۱ فرد شاغل در فوتبال ایران را که دوره‌ی سربازی خود را طی نکرده‌اند مشخص کرد. سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری نام این افراد را اعلام کرده است.

فهرست ۲۱ نفره‌ی این لیست به این شرح است:

۱. آرش افشین

۲. میلاد غریبی

۳. حسین خلاقی

۴. شهاب کرمی

۵. علی حمودی

۶. ساسان انصاری

۷. علیرضا حقیقی

۸. حسین ماهینی

۹. بختیار رحمانی

۱۰. سعید حلافی

۱۱. امین جهان‌مهر

۱۲. محمدجواد شفیع‌زاده

۱۳. مهدی چاه‌کوتاه‌زاده

۱۴. ابراهیم صالحی

۱۵. محمد معاوی

۱۶. حسن معادی

۱۷. میلاد مدیرروستا

۱۸. عقیل عبدالخانی

۱۹. عباس عسگری

۲۰. علی کعبی

۲۱. منصور عظیمی

در میان این لیست نام بازیکنانی به چشم می‌خورد که از هفته نخست لیگ باید برای تیم‌های خود به میدان بروند اما سازمان لیگ در نامه خود به باشگاه‌ها اعلام کرده که آنها حق بازی در تیم‌های غیرنظامی را ندارند. همچنین با وجود اینکه مهلت نقل و انتقالات لیگ به پایان رسیده، سازمان لیگ این فرصت را به این بازیکنان داده تا در تیم‌های نظامی در صورتی که فهرست‌شان جای خالی داشته باشد، بازی کنند در غیر این صورت این بازیکنان نمی‌توانند در تیم غیرنظامی لیگ برتری به میدان بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
تنها مسئله ورزشکاران نیست، نظام ومردم باید برنامه ی قاطعی برای برخورد با کسانی که به خدمت مقدس سربازی نمی روند داشته باشند.پشت کردن به خدمت مقدس سربازی خیانتی آشکار به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و افرادی که مرتکب آن شده اند باید به شدید ترین وجهی مجازات شوند
علی
همین طور که کار این افراد درست نبوده ، بردن آبروی جوان مسلمان و آوردن نامش توی هر سایت و مجله ، 1000 برابر زشت تره.
sbp
در تیم نظامی بازی کنند
اگر کسی جعل مدرک بکنه نظام وظیفه همین طوری باش برخورد میکنه
یه سری ادم بی سواد جاعل
تبعیض تا چه حد
با پرداخت بخشی از قرار داد بابت خسارت مذکور مشکل کما فی السابق حل می شود