پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
داربی بندر لیورپول برنده‌ای نداشت

جدال سرخابیهای انگلیس را منچستر برد

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 252014
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با انجام یک دیدار پی گیری شد که در آن تیم‌های لیورپول و اورتون در داربی شهر لیورپول برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. البته اشتباه داور در رد گل سالم لیورپول در دقیقه‌ی ۹۳ نتیجه‌ی تساوی را برای داربی این شهر رقم زد. در حساسترین دیدار در چارچوب هفته نهم فوتبال لیگ برتر باشگاههای انگلیس ، یکشنبه شب تیم منچستر یونایتد موفق شد در زمین چلسی به یک برد شیرین برسد.
به گزارش جهان ، در حساسترین دیدار این هفته هم چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف منچستر یونایتد رفته است که این دیدار با برتری سه بر دو شاگردان سر آلکس فرگوسن به پایان رسید. 

در این دیدار که در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن برگزار شد تیم منچستر یونایتد بانتیجه پرگل سه بردو از سد میزبان خود گذشت .

روبین فان پرسی در دقایق ۳ و۱۲ و خاویر هرناندز در دقیقه ۷۴ برای منچستر یونایتد گلزنی کردند . همچنین گلهای تیم میزبان توسط رامیرز در دقیقه ۵۳ و خوان ماتا در دقیقه ۵۳ به ثمر رسید .

برانیسلاو ایوانویچ در دقیقه ۶۳ و فرناندو تورس در دقیقه ۶۸ با کارت قرمز داور مواجه شده و از زمین اخراج شدند تا تیم چلسی با ۹ بازیکن به بازی ادامه دهد.

با کسب این نتیجه تیم چلسی با ۲۲ امتیازی که از قبل اندوخته بود همچنان در صدر جدول باقی ماند و منچستر یونایتد با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت .

داربی بندر لیورپول برنده‌ای نداشت

دربی بندر لیورپول موسوم به دربی مرسی ساید بین تیم‎های فوتبال اورتون و لیورپول با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در این دیدار که عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه "گودیسون پارک" برگزار شد دو تیم به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. گل های تیم میزبان را "لئون عثمان" (۲۲) و "استیون نای اسمیت" (۳۵) به ثمر رساندند و برای لیورپول "لیتون باینز" (۱۴ - گل به خودی) و "لوییز سوارز" (۲۰) گل زدند.

اورتونی‌ها که در ورزشگاه خانگی خود از لیورپول پذیرایی می‌کردند در ابتدا با ۲ گل عقب افتادند؛ اما در ادامه آبی‌های میزبان به بازی برگشتند و موفق شدند گل‌های خورده را جبران کنند.

لیتون بینز در دقیقه ۱۴ به اشتباه دروازه خودی (اورتون) را گشود و در ادامه لوئیز سوارس دقیقه ۲۰ اختلاف را به ۲ گل افزایش داد.

اورتونی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه لیورپول تدارک دیدند تا اینکه عثمان در دقیقه ۲۲ موفق شد گلزنی کند و اختلاف را به یک گل رساند. در ادامه هم نای‌اسمیت ۳۵ دومین گل اورتون را زد تا دربی مرسی‌ساید برنده نداشته باشد.

البته در دقیقه ۹۳ سوارز گلی دیگر را برای لیورپول زد که داور به دلیل اعلام آفساید، گل را نپذیرفت.

اورتون با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و به مکان چهارم بازگشت. لیورپول هم با ۱۰ امتیاز در مکان دوازدهم قرار گرفت.

ضمنا از ساعت ۱۹/۳۰ ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن ميزبان جدال ۲ تيم چلسى و منچستريونايتد بود، در حساس‌ترین بازی در پایان چلسی ۳ بر ۲ مغلوب منچستریونایتد شد. فن پرسی زننده دو گل من یونایتد بود .

تا پیش از این بازی آبی ها با کسب ۲۲ امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرارداشت و یونایتد با ۴ امتیاز فاصله تیم سوم بود.

پیش از این دی متئو از اهمیت بازی یکشنبه شب تیمش مطلع بود و این مصاف را یک بازی کلاسیک خوانده و به این نکته اشاره کرده که قصد دارد تا از نقاط ضعف یونایتد بیشترین بهره را برد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *