چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دانشگاه خواجه نصیر تجمیع می شود

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 262112
معاون اداری و مالی وزیر علوم گفت: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در محل فعلی دانشکده هوا و فضای این دانشگاه که در شرق تهران قرار دارد، تجمیع می‌شود.
به گزارش جهان، علی اکبر متکان معاون اداری و مالی وزیر علوم در گفت‌وگو با فارس، از انتقال دانشگاه خواجه نصیر به شرق تهران خبرداد و گفت: دانشگاه خواجه نصیر در محل فعلی دانشکده هوا و فضای خود که در شرق تهران است تجمیع می‌شود.

وی بیان داشت: در محل فعلی دانشکده هوا و فضای دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی که در حال حاضر در شرق تهران قرار دارد زمین‌های سازمان گوشت نیز برای تجمیع در اختیار دانشگاه خواجه نصیر قرار گرفته است.

معاون اداری و مالی وزیر علوم تصریح کرد: به منظور افزایش فضای مورد نیاز دانشگاه خواجه نصیر برای تجمیع تمامی این دانشگاه با مکان‌های همجوار نیز در حال مذاکره هستیم که با اضافه شدن این مکان‌ها فضای لازم برای انتقال کامل این دانشگاه فراهم‌می‌شود.

متکان بیان داشت: در روند تجمیع و انتقال دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی باید هیئت رئیسه این دانشگاه نیز همت لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *