پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

سفرهای خارجی‌ام با پول شهرداری نبوده

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 386719
شهردار تبریز گفت: از آغاز مسئولیتم در شهرداری تبریز، چهار بار به سفرهای خارجی رفته‌ام اما هیچ‌کدام از این سفرها از طرف شهرداری نبوده و حق‌ماموریتی نیز از این بابت اخذ نکرده‌ام.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی اظهار کرد: به شخصه از آغاز مسئولیت در شهرداری تبریز، چهار بار به سفرهای خارجی رفته‌ام اما هیچ‌کدام از این سفرها از طرف شهرداری نبوده و حق‌ماموریتی نیز از این بابت اخذ نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه سفرها را از قبل به شورای اسلامی شهر، اعلام کرده‌ایم گفت: پرسنل شهرداری از بابت سفرهای خارجی هیچکدام حق ماموریتی نگرفته‌اند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بر خلاف آنچه که عنوان می‌شود ۶۰ نفر به ترابوزان اعزام شده‌اند؛ پنج‌شش نفر به این شهر سفر کرده‌اند.

وی تاکید کرد: این موضوع قبلاً در قالب مراودات فرهنگی تبریز با شهرهای خواهرخوانده به تصویب شورا رسیده‌است.

نجفی با اشاره به برخی حواشی در خصوص سفرهای خارجی اعضای شورای اسلامی شهر گفت: در مورد سفرهای خارجی اعضای شورا، خود شورا نباید به برخی حواشی دامن زند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
..........