چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

مدیرعامل جدید استقلال:شهریاری؟!

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 357027
  به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، این شاید برای اولین بار طی سال های اخیر باشد که امیر قلعه نویی با قطعیت از ماندنش در تیمی صحبت می کند و ابراز علاقه می کند که بماند.

تنها یکبار مشابه شرایط امسال برای قلعه نویی پیش آمده و آن هم پس از نخستین حضور در سپاهان و قهرمانی با این تیم، مشخص بود که ژنرال در این تیم باقی خواهد ماند اما باز هم قطعیت در صحبت هایش نبود.

اما این بار قلعه نویی با قطعیت صحبت از ماندنش در استقلال می کند و اعلام میدارد اگر او را بخواهند در این تیم باقی خواهد ماند.

سرمربی آبی پوشان در این باره اعلام می کند: اگر تیم اول یا دوم می‌شد از استقلال می‌رفتم اما جدایی در شرایط کنونی دور از معرفت است ، قول می‌دهم فصل آینده تیمی در شان و شخصیت استقلال بسازم، تیمی مثل سال ۸۳٫

از سوی دیگر گفته می شود تا هفته ی آینده تغییر و تحولاتی در هیئت مدیره ی استقلال صورت می گیرد و طی آن علی فتح الله زاده به طور قطع از باشگاه استقلال کنار خواهد رفت. از آن سو اصلی ترین گزینه ها برای پست مدیرعاملی باشگاه استقلال، شهریاری، عضو هیئت مدیره استقلال و قریب، مدیر عامل سابق این باشگاه هستند.

شهریاری که در ماه های اخیر با مصاحبه های زیاد سعی کرده اسم خود را در رسانه ها جا بیندازد و به صندلی مدیریت نزدیک کند بارها در ستایش قلعه نویی مصاحبه کرده و بدون شک با بودن وی ، امیر در استقلال بیش از گذشته حمایت خواهد شد.
 هم چنین محمد حسین قریب که سال گذشته در انتخابات ریاست فدراسیون از علی کفاشیان شکست خورد، پیشینه خوبی در استقلال دارد. قریب را شخص وزیر برای بهبود شرایط استقلال در نظر دارد، مدیری که گفته شده در سال ۸۵ که از استقلال رفت، این باشگاه هیچ بدهی نداشته است و همین رزومه او را گزینه مطلوب وزارت برای پست مدیرعاملی کرده است. از نزدیکی قریب و قلعه نویی همین نکته بس که او در زمانی که نامزد ریاست فدراسیون بود گزینه دلخواهش برای تیم ملی قلعه نویی بود و حتی به کی روش هم اعتقاد نداشت!

تنها یک گزینه بین نامزدهای مدیریت باشگاه استقلال وجود دارد که شاید با حضور او ژنرال استقلال را ترک کند و آن هم شخص واعظ آشتیانی است. البته وزارت خواستار این است که در استقلال از تنش دوری کند و از همین رو واعظ کمترین شانس را برای تصدی این پست دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *