پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

فراخوان کمک برای تولد دوباره دختر ۱۵ساله

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 247326
مشکلات خانوادگی که ظاهرا منشأ اقدام ناپسند این دخترخانم هم شده است، مانع از ترخیص ایشان می شود.
به گزارش جهان، خیریه همت در آخرین پست خود نوشت:

 وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاس جَمِیعاً
و هر کس انسانى را از مرگ رهائى بخشد چنان است که گوئى همه مردم را زنده کرده است
سوره المائدة آیه ۳۲

سلام و خسته نباشید

لطفا این متن را مطالعه کنید:

هفته گذشته از طریق یکی از دوستان بزرگوار به مورد ناراحت کننده ای برخوردیم.

دختر خانمی ۱۵ ساله به دلیل مشکلات فراوان خانوادگی متاسفانه اقدام به خوردن تعداد زیادی قرص می کند که این مساله باعث به کما رفتن این دختر نوجوان می شود.

وی که در بیمارستان لقمان تهران بستری بوده است بعد از ۲هفته از کما خارج می شود و پس از چند روز ادامه درمان در بخش زنان بیمارستان، دستور ترخیص نامبرده صادر می شود. اما مشکلات خانوادگی که ظاهرا منشأ اقدام ناپسند این دخترخانم هم شده است، مانع از ترخیص ایشان می شود.

پس از بررسی های بعمل آمده معلوم شد که پدر ایشان چندسالی است که در زندان به سر می برد و مادر خانواده سرپرست ۴ فرزند خانه است که متاسفانه یکی از دختران ایشان سال گذشته در اثر سانحه رانندگی فوت کرده است. پسر بزرگ خانه ۱۸ سال داشته و درآستانه رفتن به سربازی است. پسر کوچکتری هم در خانه است که کلاس دوم راهنمایی است.

آنها در خانه ای ۳۸ و نیم متری در خیابان قزوین تهران مستاجرند و ماهی ۳۶۰هزار تومان هم اجاره می دهند و درآمدی جز یارانه های ماهانه ندارند.

با توجه به نداشتن پوشش بیمه ای خانواده، هزینه های بیمارستان حدود ۵ میلیون تومان اعلام شده بود که بعد از رایزنی های مکرر با مددکاری بیمارستان مقرر شد که این خانواده سه میلیون تومان را بصورت علی الحساب پرداخت کنند تا مقدمات ترخیص این دخترخانم فراهم شود.

متاسفانه مادر خانواده با وجود پیگیری های فراوان موفق به تامین مبلغ ناچیزی از این میزان شده است لذا با عنایت خدای متعال می خواهیم حداقل مبلغ ۲میلیون تومان برای واریز به حساب بیمارستان لقمان تهران جهت ترخیص ایشان واریز کنیم.

همت کنید برای تولد دوباره تنها دختر این خانواده که این روزها را به سختی در بیمارستان سپری می کند و از اقدام ناراحت کننده خود به شدت متاثر و شرمنده است…
همت کنید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *