جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

علت شرکت نکردن حسینی درمراسم تودیع خود/ آیا جنتی تسلیم فشارها می‌شود؟

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 308625
در حالی که هقته قبل و از طریق روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده بود، روز پنجشنبه (31 مردادماه) قرار است مراسم تودیع و معارفه وزیر ارشاد برگزار شود اما این مراسم به دیدار هنرمندان با وزیر ارشاد تغییر نام داد!
علت شرکت نکردن حسینی درمراسم تودیع خود/ آیا جنتی تسلیم فشارها می‌شود؟
به گزارش جهان، شنیده شده یکی از علل تغییر نام مراسم مذکور، تدبیر وزیر جدید برای ارتباط بهتر با هنرمندان بوده است. از آنجا که جامعه هنری شناخت چندانی از علی جنتی ندارد، وی با تغییر نام مراسم "معارفه" به "دیدار" در صدد نزدیک شدن به هنرمندان و آشتی با برخی چهره های هنری خاص برآمده است. دیداری که البته به مراسم تعریف از وزیر فعلی و حمله به وزیر سابق تبدیل شد.

غایب بودن سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم در مراسم تودیع خود و معارفه وزیر جدید سئوال اغلب حاضران در مراسم عصر پنجشنبه تالار وحدت بود.

به گزارش خبرنگار ما، حضور برخی سخنرانان و مهمانان خاص باعث می شود تا حسینی از حضور در مراسم فوق صرف نظر کند.

طبق شنیده ها قرار بوده فاطمه راکعی (عضو جبهه مشارکت و از شاعران نه چندان مطرح)، ساعد باقری (عضو تحریریه مجله بخارا و از حامیان ادبی! یکی از سران فتنه) و محمدمهدی عسگرپور (مدیرعامل تشکل منحله خانه سینما) در مراسم تودیع و معارفه وزیر ارشاد سخنرانی کنند. مهندسی این مراسم بر عهده آقای "ک" از مدیران دوره مهاجرانی و تاجر آثار هنری و صنایع دستی ایران در دوبی بوده است.

در نهایت با اعتراض وزیر سابق ارشاد، سه فرد مذکور از لیست سخنرانان حذف می شودند و افراد دیگری جایگزین آنان می شوند. لغو سخنرانی عسگرپور البته برای وزیر نو بدون هزینه نبود و موجب قهر تعدادی دیگر از بازیگران شد.

در همین حال اخبار رسیده حاکیست که فشارها از سوی افراطیون برای تحمیل مدیران مورد نظر خود بر وزیر ارشاد شدت یافته است. آنها تلاش دارند با اعمال نفوذ برخی مقامات اصلاح طلب دولتی، گزینه های خود را در راس مناصب مهم وزارت ارشاد بگمارند. مدیر اسبق مرکز موسیقی وزرت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره اصلاحات از جمله گزینه هایی است که تلاش می شود در وزارت ارشاد بکارگیری شود. معاونت سینمایی، معاونت هنری، موزه هنرهای معاصر و مرکز هنرهای تجسمی و دفتر موسیقی از جمله مراکزی است که هدف تسخیر افراطیون قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شربتیان
United States
آقای جنتی مثل پدرت باش! تو فرزند یک انقلابی نترس هستی. مطمئن باش هرچه به این روشنفکران خدمت کنی باز هم در نهایت پشت سرت بد خواهند گفت. اجازه نده ضدانقلاب به ارشاد نفوذ کنه
حاج منصور
آقای جنتی برایت دو رکعت نماز میخوانم. برای اینکه مانند پدر شیر مرد انقلابی باشی و در جبهه فرهنگ به کسی باج ندهی و نگزاری سر و کله عوامل فتنه پیدا شود.
شیر بچه های بسیجی پشتت هستند اگر سرباز راه ولایت باشی
کلیپ زیبای حق به جانب

پیرامون صحبت های اخیر هاشمی


http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/563_hagh-be-janeb