پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

كشف كوسه جيبي در آمريكا+تصاویر

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 435129
تصور اغلب مردم از کوسه حیوانی خطرناک و مهاجم است؛ اما این موضوع دست‌کم درباره کوسه ۱۵ سانتی متری صدق نمی‌کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، تصور اغلب مردم از کوسه حیوانی خطرناک و مهاجم است؛ اما این موضوع دست‌کم درباره کوسه ۱۵ سانتی متری صدق نمی‌کند.

به گزارش نیویورک تایمز؛ هنوز چند روز از حمله یک کوسه به موج‌سوار سرشناس آمریکایی در یک برنامه زنده تلویزیونی نمی‌گذرد که مسئول موزه تاریخ طبیعی این کشور نوع دوست‌داشتنی از کوسه را به مردم معرفی کرد.

نوع خاصی از کوسه در موزه تاریخ طبیعی آمریکا نگهداری می‌شود که فقط ۱۵ سانتی‌متر طول دارد و شکل برجسته سر و دم زیبای آن موجب شده است بر‌خلاف دیگر اعضای خانواده‌اش به موجودی دوست‌داشتنی تبدیل شود.

مقامات حیات وحش آمریکا تاکنون فقط موفق به یافتن دو عدد از این مدل کوسه در سایز جیبی شده‌اند. هنوز نام مشخصی برای این نمونه نادر کوسه انتخاب نشده است و به زودی مطالعات تکمیلی بر روی آن آغاز خواهد شد. یکی از دلایل گمنام ماندن کوسه جیبی، زندگی این حیوان در آبهای عمیق است.

سواحل کارولینای شمالی زادگاه گونه‌های مختلفی از کوسه ایت بطوریکه فقط در یک ماه گذشته ۷ شناگر مورد حمله کوسه‌ها قرار گرفتند.
 







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینا را خدا فرستاده در عوض سربازانی که تو کشور های اسلامی زن و بچه مردم به خاک خون کشیدن
نمی شد خدا قبل از این که اینها تو کشورهای اسلامی زن و بچه مردم را بکشند جلوشان را می گرفت؟