شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۳۷
شقی ترین موضعگیری در تاریخ انقلاب

بیانیه موسوی در حمایت از بمب گذاران تهران و حسینیه شیراز

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 113126
کسی که از کشته شدن عزاداران و سینه زنان حسینیه شیراز حمایت می کند با چه رویی از آزادی انسانی و حقوق بشر و صداقت و انسانیت سخن می گوید.بدون شک جز یک فرد بیمار هیچ انسان سلیم النفسی از بمب گذاران در حسینیه و کشتن عزادار حسینی حمایت نمی کند. میرحسین موسوی روز گذشته در بیانیه سراسر موهوم به حمایت از بمب گذاران در شهرها و حسینیه شیراز و تروریست های عضو انجمن پژاک پرداخت.
به گزارش جهان این بیانیه موسوی که بی سابقه ترین موضع گیری غیر انسانی در تاریخ انقلاب است و هیچ گاه هیچ جریان سیاسی از تروریست ها حمایت علنی نکرده بود در واکنش به خبر اعدام 5 تروریست که هیچ ارتباطی هم به ماجرای انتخابات نداشتند صورت گرفت.

موسوی در این بیانیه با معرفی این افراد به انسانهای حق جو می نویسد:چگونه است به صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟

وی با بیان اینکه این احکام قضائی ظالمانه است مدعی شد: وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت.

همه این اعتراضات برای حمایت از 5 اعدامی در روزهای گذشته است.

اما این 5 نفر چه کسانی بودند؟

این 5 نفر با نام های فرزاد کمانگر ،علی حیدریان،فرهاد وکیلی،شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان به جرم بمب گذاری و ارتباط با گروهای تروریستی اعدام شدند.

مهدی اسلامیان هیچ ارتباطی به ماجرای انتخابات نداشته و بنابر گزارش دادستانی انقلاب، "یکی از عوامل انفجار بمب در حسینیه شهدای شیراز" بوده است. پیش از این دو نفر به نام های روزبه یحیی زاده و علی اصغرپشته به اتهام انفجار در حسینیه شهدای شیراز اعدام شده بودند.

فرزاد کمانگر فردی است که در سال 85 از منزل وی تعداد قابل توجهی بمب ساعتی و اسلحه پیدا می کنند.

بعد از دستگیری فرزاد کمانگر، فرهاد وکیلی در شهر سنندج دستگیر می شود و "در منزل وی ماهواره و یک برگه که محتویات آن به صورت رمز بوده کشف می شود."

بعدها مشخص می شود که این دو در انفجار دو بمب در ساختمان های فرمانداری و اداره بازرگانی کرمانشاه در اردیبهشت سال ۱۳۸۵ نقش داشته اند.

علی حیدریان نیز به اتهام همکاری با این فرزاد کمانگر و ارتباط با پژاک در تهران دستگیر شده بود.

بنابر اطلاعیه دادسرای انقلاب، شیرین علم هولی آتشگاه نیز در خرداد سال ۱۳۸۷ پس از کارگذاشتن یک بمب زیر خودرویی در پارکینگ قرارگاه سپاه در غرب تهران و انفجار آن دستگیر شده است.وی نیز اعتراف می کند که عضو گروهک پژاک بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
آقا مگر اینجا مملکت امام زمان نیست چرا با این موسوی گستاخ برخورد قاطع نمیشود باید موسوی را به همراه این 5 تن به دار می آویختن تا اینطوری گستاخی نکند من متعجبم که مگر ایشان کی هستن که اینطور به انقلاب بی هرمتی میکنند و کسی جلوی ایشان نمی ایستد اعدامش کنید
Iran, Islamic Republic of
چرا قوه قضائيه با ايشان برخورد نمي كند ؟ واقعآ تا كي بايد نظام هزينه حرفهاي ايشان را پرداخت نمائيد.
Iran, Islamic Republic of
اگر اعدام است عوامل جنایت کهریزک را هم زودتر اعدام کنند
اگر هر مجرمی در جای خود قرار گیرد و به سزای اعمالش برسد آنموقع صحبتی از تردید نمیماند .
Iran, Islamic Republic of
کسی که در گنداب افتاد هرچه بیشتر دست وپا بزنه بیشتر فرو میره
Iran, Islamic Republic of
گفتم كه اين 3نفر مشاهير خودرا از دست داده اند. البته بايد تكليف اينها را معين كرد. نابود باد تزوير خاتمي غربزده كه اين 2نفررا هم بدبخت كرد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت كند اينها را كه دل امام را خون كردند.مردم كه جاي خود دارد.
Italy
اینها خوب ماهیت خودشون رو نشون دادن. فقط موندم که چرا هنوز ادعای خط امامی بودن رو دارن اگه امام (ره ) زنده بود پوستشون رو غلفتی می کند .
United States
شما فقط به فقط نظراتی را منطبق با اراجیف خودتان هست ثبت میکنید.
تا کی سر خود را در لاکتان فرو برده اید و نمایش های را که خودتان کارگردانی میکنید و دروغهایتان را خودتان هم باور میکنید. کدام بمب گذاری این چرندیات چیه؟ خیلی ابله تشریف دارید. یک روز دم از مردم می زنید و روز دیگر با نهیب حکومتیان علیه مردمید. خجالت بکشید
Iran, Islamic Republic of
لطف بفرمایید از این موجود ....(هر فحشی دوست دارید این تو بذارید) خبری ننویسید تا افکار مردم دیگر آزرده نگردد.
Iran, Islamic Republic of
موسوی از گذشته اش پشیمان شده است مثل ... ولی افسوس که آخرتش را به خاطر توبه نکردن بر باد میدهد
و چه بد عقوبتی در انتظار او و یارانش مثل خاتمی و کروبی و غیره است
Iran, Islamic Republic of
آقاي موسوي بايد طينت قلبي خود را براي هواداران انقلابي رو ميكرد و در غير اين شرايط هرگز ماهيت اصلي وي فاش نميشد.
این موسوی خودش هم با اینها لابد دست داشته که اینطوری حمایت میکند!! موضوع واقعا جالب است کسی که در سال 85 دستگیر شده و حالا اعدام میگردد توسط موسوی حمایت می شود خیلی عجیب است!! این یارو دیگه از خدا هم باکی نداره و از کسایی که خون سینه زن های امام حسین رو ریختن حمایت میکنه
Iran, Islamic Republic of
خيلي بي انصافيد.
مي دانم كه اين نظر مرا چون خلاف نظر و ديدگاه شماست منتشر نمي كنيد. ولي من به عنوان يك مسلمان از نوع خبر شما واقعا متاسف شدم. اينكه موسوي اين روزها چرنديات زياد مي گويد حرفي نيست. اما كجاي صحبتش اين 5 نفر را حق جو معرفي كرده كه شما اين را به او نسبت مي دهيد؟
مثل اينكه از خدا مي خواهيد روز به روز با تحريف سخنان يك به ظاهر خط امامي سابق و معاند امروز. او را در منجلاب بيشتر مشاهده كنيد.؟
فراماسونر بودن که شاخ و دم ندارد. خدا رحمت کند شهید آیت را که چهره این عنصر پلید را شناخت و تا حد افشای وی تلاش کرد.
Iran, Islamic Republic of
تا پای جون وایستادم مطمئن باشن همه فتنه گران که حجت شرعی پیدا کنم خون خودشون و طرفداراشونو میریزم
Iran, Islamic Republic of
نقل میکنند که حاتم طایی بواسطه شهرتش و محبوبیت میان مردم و اوازه او در تمامی خلق خدا موجب حسادت بسیاری شد و ازجمله حسودان به این جایگاه برادر وی بود و او به هر طریقی سعی نمود تاکه خود را چونان برادر مطرح نماید و از انجا که در این طریق پر فراز و فرود طاقتی برای وی نبود از فرط استیصال برای نیل به این هدف یعنی مطرح شدن در بین مردم دست به یک اقدام زد و ان :
"ادرار درون چاه زمزم بود "
حال حکایت برخی سران فتنه نیز همینگونه است که اعدام چند ادمکش وطن فروش- که هر بی غیرتی را وادار به تحسین میکند - بهانه سخن راندن و نمایاندن خود در اذهان عمومی را میدهد
United States
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
آقایان جهان نیوز نویس این نهایت دور شدن شما از حق و انصافه مطمئن باشید همون خدایی که موسوی را در ترازوی عدالت قرار می دهد با شما هم با همان ترازوی بی نقصش رفتار می کند . کدام خط و کلام بیانیه موسوی در حمایت از شخص خاصی بود ؟ کجا آنها را حق جو معرفی کرده ؟
Iran, Islamic Republic of
بنده اگر جاي صدا و سيما بودم بر مي داشتم فيلم جنايات و اعترافات ضد انساني اين معدومان رو مي آوردم مي زاشتم بغل بيانيه موسوي بعد 500 بار تو تلويزيون پخش مي كردم كه اين تروريست رسواي عالم بشه .
Iran, Islamic Republic of
اينها همه دستشون تا آرنج به خون مردم آغشته است. بايد هم از هم دفاع كنن. مطمئن باشيد اگر موسوي هم اعدام بشه (انشاء الله) مريم رجوي و مسعود هم بيانيه ميدن. ببينيد اگر اينطوري نشد
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله همین 5 تا بیان ببرنت !
Iran, Islamic Republic of
این اعدامی ها قبل از فتنه دستگیر شده اند و اگر موسوی آدم بود باید همان موقع از آنها حمایت میکرد نه این که الان ونگ بزنه
Iran, Islamic Republic of
خجالت وشرم خوب چیزی است که شما نامردان جهان نیوز از آن بی بهره هستید.
Iran, Islamic Republic of
ایشان دیگر مشاعیر خودشون را ازدست داده اند، حرجی برای وی نیست چون فقط دهان را بازمی کند وچشم ها را می بندد، هرچه آمد خوش آمد
Iran, Islamic Republic of
ایشان دیگر مشاعر خودشون را ازدست داده اند، حرجی برای وی نیست چون فقط دهان را بازمی کند و قلم را روی کاغذ می گذارد، هرچه آمد خوش آمد فردا منتظر بیانیه کروبی هم باشید چون دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.
Iran, Islamic Republic of
شقی ترین موضعگیری در تاریخ انقلاب/ایول به این رو تیتر این و خوب اومدی
Iran, Islamic Republic of
خجالت هم خوب چيزيه. نخست وزير امام !!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
موسوی مامور است و معذور...30 سال او را برای چنین روزهای نگه داشته بودند او دشمن ایران و اسلام و مردم و امنیت است.
Iran, Islamic Republic of
اين مرتيكه ديوانه شده بيان جمش كنند.
Latvia
آقاي موسوي از سال60 تا سال 84 ساكت و عزلت نشين بوديد وبسياري حوادث ناخوشايند مثل قتلهاي زنجيري در زمان حاميان فعلي شما اتفاق افتاد اما دم نزديد! پس شما درد آزادي نداريد و درد اصلي شما عقده ناكامي در انتخابات اخير است و بس. حمايت اپوزيسيون خارج نشين از شما هم صرفا استفاده ابزاري از جنابعالي است نه از سر هوشمندي و درايت شما! دست از غرور و خودبيني بردار و خودت را از زندان امثال خاتمي و كروبي و همسر مكرمه ات خانم زهرا رهنورد روشنفكرترين زن ايراني!!! و سازمانهاي جاسوسي دول استعماري نجات بده!قبول كن كه آخر عمري گروگان آنها شده اي !
Iran, Islamic Republic of
موسوی از امروز رسما یک تروریست است و حامیان او، حامیان ترور و تروریسم محسوب می شوند.
Iran, Islamic Republic of
پس قوه قضائیه کجاست ؟چرا این مزدور بی دین وایمان را دستگیر ومحاکمه نمی کنند؟
البته این آقا در حال حاضر در زندان مردم است وجرات ظاهر شدن در بین مردم را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
تقصیر صدا و سیما و سایر رسانه ها چون جهان نیوز است که مجالی برای چنیین سخنانی باقی می گذارد. لطفاً فیلم جنایات این 5 نفر را در اینترنت منتشر کنید ، آنهم در حد گسترده تا همه واقعیت را با چشم ببینند بعد بگویید که چه کسانی اعدام شده اند تا کسی جرات نداشته باشد حرف بی جا بزند.
Iran, Islamic Republic of
اين آقا ادعا مي كرد از كشتي انقلاب خارج شده ولي از كشتي اسلام نه!!!ولي اين بيانيه او نشان مي دهد كه از كشتي اسلام هم خارج شده است.لعنت خدا بر منافقين
Germany
1) موسوي بعد از رجوي، دومين نفري است که با بازماندن از رياست جمهوري تروريست مي شود. بايد به خاطر اين موضوع که چنين قاتلي رئيس جمهور نشده خدا را شکر گفت و بايد به شدت با او برخورد کرد.
2) هاشمي ديروز گفته بود که بر سر حرف هاي خود در نماز جمعه کذايي است، همان حرف هايي که بسياري آن را به حمايت از فتنه سبز تعبير کردند و آن را مايه دلگرمي موسوي دانستند. دلگرمي ديروز هاشمي را در بيانيه تروريستي ديشب موسوي بي تاثير ندانيد.

اگر حامي نقد منصفانه هستيد؛ منتشر کنيد.
Iran, Islamic Republic of
الللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد
از كسي كه رو در روي ولي امر مسلمين مي ايسته و براي نابودي حكومت علي تلاش ميكنه جز اين برخورد هاي مذبوحانه انتظاري نميره
Iran, Islamic Republic of
بااون فردی که گفته:
این مرتیکه دیوانه شده بیان جمش کنن.
کاملاموافقم ولی سئوال اینجاست؟کی جمش کنه؟اطلاعاتی ها!؟انتظامی ها!؟ دستگاه قضا!!!؟؟
کی؟نه.کار کارخودمونه خودمون بایدجمش کنیم.
واقعا ازامام وشهداشرمنده ایم.
Iran, Islamic Republic of
به جرا ت قسم می خورم که او بیمار نیست او خوب می داند که چه کار میکند اکنون فقط دو دسته طرفدار دارد
1- آنانی که با رو کار امدن موسوی صاحب پست ومقامو ... می شوند
2- - ضد انقلاب و منافقین و...
Iran, Islamic Republic of
20سال سکوت کردی.خب باقیشم سکوت میکردی تامیمردی دیگه...عجب گیری کردیم ازدست این!!
Iran, Islamic Republic of
یک آسمان سلام بر موسوی
Iran, Islamic Republic of
هرچه زمان میگذره چهره واقعی سران فتنه بیشتربرای مردم آشکارمیشه
امااین روشنگریهانباید محدودبه سایتهاومطبوعات باشه. هرچند سران فتنه ارزش خبرسازی ندارنداماهنوزعده زیادی ازمردم نمیدانند که مطرودین امت چه بیانیه هاوچه اظهارنظرهایی ترتیب میدهند.
بنابراین رسانه ملی هم بایددرجهت روشنگری افکارعمومی گام مهم واساسی بردارد.
Iran, Islamic Republic of
از تيمارستان بيان جمش كنند.
Iran, Islamic Republic of
هر كي بعد از آن همه جنايت ببينه كسي كاري به كارش نداره حتما خيلي كارها ميكنه و حرف زدن كه جاي خود
Sweden
شک ندارم این ادم مفلوک با همه نفاقش در ارکان نظام مقدس ما پشتیبانانی دارد که اینگونه براحتی در مقابل ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی گستاخانه اراجیف میگوید. حامیان این فرد دیوانه را مردم میشناسند هر چند با عقب نشینی فتنه بعد از راهپیمایی تاریخی 9 دیماه خود را مقداری جمع و جور کزده اند.بعضی از حامیان این ادم پریشان حال و منافق حتی در بین اصولگرایان نیز هستند.
Iran, Islamic Republic of
من بیانیه ی کاملش رو خوندم و آن را محکوم میکنم ولی کاشکی شما بی طرف بودید و ادامه ی آن را هم می نوشتید......
شما هم یک جور ظالمید وفهم این موضوع که در این زمان حقیقت را نمی شود مخفی کرد کار سختی نیست..
Iran, Islamic Republic of
صدا و سيما بايد براي روشن شدن افکار عمومي جنايات مرتکب شده منافقين کوردل را به نمايش عموم برساند تا جوانان امروز که از گذشته خبر ندارند و نمي دانند اين آدم کشان چگونه سيرتي دارند را آگاه کند تا خداي ناکرده اين جوانان جذب اين گروهک کوردل نشوند بسياري از جوانان راه راست و حق را از ناحق گم کرده اند و بايد روشنگري شود
Iran, Islamic Republic of
من متاسفانه در انتخابات به اقای موسوی رای دادم ولی با اقدامات ایشان بعد از انتخابات از رای دادن به ایشان پشیمان شدم فکر میکنم اقای موسوی باید محاکمه بشن
Iran, Islamic Republic of
چند وقت دیگه این آقا در حمایت از یزید وشمر بیانیه میده اونها رو مردان خداجو مینامه
Iran, Islamic Republic of
لعنت به تروريست ها و حامیانشان
China
1- این حرفها که میگید احمقا فقط باور میکنند.
2- به اون رفقیقتون که پی ام گذاشته اگه حجت پیدا کنم میام خون اینا و طرفداراشون (منظور جنبش سبز عدالت) رو میریزم این پی ام رو برسونید فیلم فارسی زیاد نبینه واسش ضرر داره .
Iran, Islamic Republic of
صدا وسيما بهتره بيانيه هاي اين يارو را پخش كنه تا مردم بيبينند چه جانور هايي توي اين مملكت پيدا ميشه .
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقای رسایی که با دیوانه معرفی کردن موسوی شکایت خود را از دستگاه قضائی پس گرفت
Iran, Islamic Republic of
شما یک مشت آدم (که شک دارم) هستید که فقط میخواهید مخالفین خودتون رو به هر شکلی که شده از میدون بیرون کنید که خدا رو شکر هر کار غیر اخلاقی که می تونستید کردید
Iran, Islamic Republic of
این خائن از شدت کینه دیوانه شده و هزیان میگوید
United Kingdom
این بابا که دیگه معلوم الحال است.
وقتی آقای الهام ایشان را محارب نظام می شمرند سایتی مانند ف. این جمله را به عنوان تیتر یک خبر انتخاب می کند :
الهام موسوی را محارب نظام دانست.

عجبا بر آن برادری که بر این سایت نظاره دارد و از محارب دانستن موسوی تعجب می کند
Iran, Islamic Republic of
مردم انقلابی و مومن توجه کنند که دیگر به این منافقان اجازه حضور و عرض اندام را ندهند که به خدا فردا جلوی خون شهدا شرمنده می شویم. حتی اگر تا پای جان شده باید از انقلاب و نظام دفاع کنیم. کار را به دست پلیس و قوه قضاییه ندهیم و خودمان وارد صحنه شویم تا این منافقان از صحنه محو شوند.
Iran, Islamic Republic of
بندگان خدا این بابا موسوی و اون شیخ برایاین دستگیر نمیشن که مردم به روزمرگی دچار نشن. هر چند وقت یه خبری از اینا بشه و موجبات خنده مسرت ملت بشن.
Iran, Islamic Republic of
شب حادثه شیراز من اونجا بودم.
عرفان و علیرضا دو تا داداش کوچولو بودن...
با باباشون اومده بودن عزاداری واصه امام حسین...
هنوزم تکه تکه های بدنشون جلو چشممه...
Iran, Islamic Republic of
موسوي در هيچ شرايطي ياران و هم پيمانانش را تنها نمي گذاره و ازشون حمايت مي كنه.
Iran, Islamic Republic of
از ریاست قوه قضائیه این درخواست را دارم
آقای لاریجانی
در این ایام تورا به جان حضرت زهرا(س) جلوی این یاوه گویی ها را بگیرید
نگذارید خود مردم این مردمان حقیر را به سزای اعمال و رفتار خودشان برسانند
Iran, Islamic Republic of
حالا تصور كنيد كه اين ...... رِييس جمهور كشورمان مي شد.از شوراي نگهبان خواهشمندم در دوره هاي بعد از نامزد ها گواهي روانپزشك هم مطالبه كند.تا اين همه خسارت نبينيم.
Iran, Islamic Republic of
این که اقای موسوی بیانه داده درست ولی فکر نکنم میدونسته که
این 5 نفر مربود به بمب گذاری حسینیه بودن ،من خودمم تا قبل از خوندن مطلب شما فکر میکردم مربوط به اغتشاشات و به هم زدن امنیت ملی باشه
Iran, Islamic Republic of
خدای موسوی همان است که خداجویانش در روز عاشورا سوت و کف می زنند و پرچم حسین فاطمه را آتش می زنند . حق هم از نظر این مرتیکه همان است که این بمب گذاران با به شهادت رساندن فرزندان این ملت می خواستند به آن برسند . واقعا تعریف کدام انسان دیندار نه لااقل آزاده در این می گنجد؟ مردم خدا جو ,مردم حق طلب . موسوی کدام خدا را می پرستد؟خدای امام حسین ؟
Iran, Islamic Republic of
این ..چه فرقی با حامیان وهابی کروهک ریگی داره. اونها هم از کسانی حمایت می کردند که دستشان به خون شیعیان امیرالمومنین علی (ع) آغشته بود.
Iran, Islamic Republic of
شيخ بي سواد و آقاي چيز در آرزوي بازداشت، در حسرت قهرمان شدن!
درود بر ذكاوت جمهوري اسلامي كه بدون آنكه اين دو را قهرمان كند زندانيشان كرده است.
بله امروز سران فتنه (كروبي و موسوي و خاتمي) زندانيند و مردم زندانبان.....
مكروا و مكرالله و الله خير الماكرين.
Iran, Islamic Republic of
بگذاريد هر چه قدر مي تواند هاف هاف كند چون دريا با ليسيدن يك سگ نجس نميشود
از جهان خواهش ميكنم يا نظرهامونو نزنه اگر هم ميزنه بدون سانسور بزنه ، چون توهين به اين اشخاص ثواب زيادي داره
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی باید بعضی از متون تاریخی را تصحیح ادبیاتی کنند. اینکه می نویسد دوران جاهیلیت، اعراب جاهلی ... باید تصحیح بشود
خیلی وقت ها با خود فکر می کنم مردم زمان پیامبر دارای انسانهای والا مقامی و با فضیلتو مخلص ناب زیاد داشت
در بعض از جنگ ها می شد که پسر در سیاه رسوالله بود و پدر در سپا شرک
یا بر عکس
عجب اعتقاد ریشه داری که پسر در مقابل پدر یا پدر در مقابل پسر برای دین خدا مباره می کردند
حال این آقا فقط در یک مناظره پرونده زنش را رو کردند داره به چیز را......
Iran, Islamic Republic of
تقصیر مسولین است باید قبل وحین اعلام خبر اعدام مفسدین پرونده جنایات آنها را درصدا و سیما و سایر رسانه ها چون جهان نیوز و.....برای مردم وافکار عمومی دنیا منتشر کنند تا مجالی برای چنیین گستاخی مزدوران اجنبی باقی نماند. لطفاً فیلم جنایات این 5 نفر را در اینترنت منتشر کنید ، آنهم در حد گسترده تا همه واقعیت را با چشم ببینند بعد بگویید که چه کسانی اعدام شده اند تا کسی جرات نداشته باشد حرف بی جا بزند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی گروهک ریگی برای آموزش اغتشاش سبز اموی اعلام آمادگی می کرد و موسوی هرگز از انان اعلام برائت نمی کرد این موضوع برای من عجیب نیست
Iran, Islamic Republic of
کاش بودی و لحظات بمب گذاری در حسینه سیدالشهدا شیراز و در خون غلتیدن بچه ها را میدیدی.
اما نه......،
بودنت هم در تو تفاوتی ایجاد نمی کرد.
همان بهتر که نبودی.
Iran, Islamic Republic of
شما جهان نیوزی ها نان به نرخ روز هستید و آقای موسوی نخست وزیر همشیه محبوب هستند و خوب هست سوابق آقای موسوی را درنظر بگیرید. وآن که مریض می باشد شما می باشید.
Iran, Islamic Republic of
بنازم قدرت خدا را كه دين خود را بوسيله دشمنان احمق دين ياري مي كند.
اينها با توهمات احمقانه خود، چهره زشت خيانتكار و جنايتكار خودشون را از پشت نقاب خط امام بيرون آوردند و امروز هر انسان آزاده اي ماهيت خبيث اين منافقين را شناخته است.
خيلي جالبه كه فقط نظراتي كه مطابق ميل خودتان هست را منتشر مي‌‌كنيد. البته طبيعيه؛ چون از مردم مي‌ترسيد و جايگاه خود را از خرداد سال پيش تاكنون متزلزل مي‌بينيد
دیگه حالا وقتشه که قوه قضائیه این مزدور را دستگیر کنه تا از این غلط ها نکنه.
Iran, Islamic Republic of
موسوی با این کارش همه مردم را در مقابل خودش قرار داد. هیچ انسانی، حمایت از تروریسم بر علیه ملتش را قبول نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
موسوي از بمب گذاران و حرمت شكنان عزاي امام حسين در روز عاشورا حمايت مي كنه چون عاشورائيان به اون راي ندادند.
Iran, Islamic Republic of
چرا جرات ندارين کل بيانيه بزارين.
شما يه مشت مونگل سياسي که پايهاتون روي دروغ استوتر.
ميرحسين موسوي سوال پرسيده چرا جواب نمدينن؟
چرا نميگين يک زن مريض که اغفال شده بود اعدام کرديد؟
چرا تا اين حد دروغ.
چرا نميگين اين زن پرونده داشته در بيمارستان.
شما چه راحت دين به 1و2 روزي که ميگذرد ميفروشيد.
ميدونم جرات ندارين نظر منو بزارين.شما اصولن نظر کسي که ضد شما بگه نمزارين.
به خودت بيا
Canada
شما مبنا را بر این گذاشتید که اطلاعیه دادستانی در مورد این اعدامیان و سوابق آنها حقیقت است. وقتی محاکمه آنها پشت درهای بسته بوده و از اسناد و مدارک ادعائی اطلاعی در دست نیست از کجا باور کنیم که این افراد واقعا در بمب گزاریها دست داشته اند؟ بد نیست مصاحبه های مکرر خانواده های این افراد در رد اتهامات وارده را هم منعکس می کردید.
Iran, Islamic Republic of
خدا شفاش بده.چی بگم والله!
Iran, Islamic Republic of
بابا جون از آدمی که عقلشو از دست داده چه انتظاری دارید؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شما افراد متوقع و مغروری هستيد، چه طور از مهندس موسوی نخست وزير محبوب توقع داريد از اين مردمان خداجو حمايت نکند؟ خود مهندس با شجاعت تمام 11 ماه است که درمقابل رای 40 ميليونی مردم مقاومت ميکند بعد پشت اين بندگان حق طلب خدا را خالی کند؟ خود مهندس با دقت تمام برنامه هايی که از سوی موساد و سيا برايش تنظيم شده از بهر ميکند بعد شما بهش گير ميدين.
Iran, Islamic Republic of
من از جهان خواهش دارم که تمامی نظرات مرفح دوستان سبز ساده دل رو منتشر کنه تا دل همه شاد بشه مثلا به نظرات زیر دقت کنید :

- از مردم مي‌ترسيد و جايگاه خود را از خرداد سال پيش تاكنون متزلزل مي‌بينيد !!! (جایگاه شما بعد از 9 دی و 22 بهمن کجاست ؟)

- آقای موسوی نخست وزیر همشیه محبوب هستند (صد البته نزد منافقین و وطن فروشان)

- یک آسمان سلام بر موسوی (یک دنیا سلام بر شما)

-. کدام خط و کلام بیانیه موسوی در حمایت از شخص خاصی بود ؟ کجا آنها را حق جو معرفی کرده ؟ (شب بخیر !!)

- کدام بمب گذاری این چرندیات چیه؟ خیلی ابله تشریف (شما لطفا یک بار آیه 179 از سوره اعراف رو بخوانید دوست عزیز)
United States
خمینی عزیزم چه کردن نا اهلان به ظاهر مسلمان با انقلابت که بنایش بر اخلاق بود!!!!!! صد حیف !!!



لعنت بر گردانندگان گوانتاناموی ایران
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری

مررررررررررگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
بابا من هنوز موندم!!!از اين آدمهايي كه نظر ميدن و از موسوي حمايت ميكنند، سوال دارم؟بالاخره موسوي اين بيانيه رو داده يا نه؟اگه نداده هيچ.ولي اگه داده اين حرفها چيه كه "ميخوان موسوي رو تخريب كنند"يا "موسوي هنوز نخست وزير محبوب ماست" (البته عبارات آورده شده قريب به مضمون مي باشد) اين بحثها چه معني ميده؟اين چه حرفي است كه ميزنيد؟بابا طرف داره از بمگذار حمايت ميكنه؟مي فهميد يعني چي؟طرف ميگه ماه خرداد، ماه آگاهي.آگاهي در مورد چي؟آگاهي در مورد اينكه جلوي نظام ايستادن؟يكسال مملكت رو معطل حرفها و ادعا هاي مسخره خودشون كردن؟بابا دوستان توجه كنيد اگه حرف حضرات درست بود چرا يه مدرك تو همون بي بي سي رو نكردند.؟(البته مدرك محكمه پسند)يكي جواب ما رو بده مونديم بةخدا.!!
Iran, Islamic Republic of
السلام علیکم یا انصار ابی عبدالله
السلام علیک یا میر حسین

درود خداوند بر تو ای آزاد مرد راستین
Iran, Islamic Republic of
مرد میخواد موسوی رو دستگیر کنه تا قیام مردمو ببینه
Iran, Islamic Republic of
چرا قاتل ندا و سهراب و مسببین کهریزک راست راست میگردن؟
درود بر موسوی شجاع
Iran, Islamic Republic of
میدونم چاپ نمیکنین فقط بگم که این اعدامها واسه ترسوندن مردم قبل از 22خرداد
Iran, Islamic Republic of
آقایون بسیجی که الکی تهمت میزنین
4نفر از این 5نفر به گفته بازجوشون تبرئه شده بودن
اما به خاطر ترسوندن مردم قربانی شدن
Iran, Islamic Republic of
شاید آقای موسوی تا حدودی راست میگوید...حیف که قوه قضاییه مصلحت را بر اجرای عدالت و قانون مرجح دانسته...این آقا شعارش را در انتخابات باز گشت به قانون و مبارزه با قانون گریزی عنوان کرد...اما تا الان کنتور رفتارها و اقدامات -مجرمانه-و تخطی از قوانین توسط ایشان عددی سه رقمی را نشان میدهد و اینها همه بالمباشره بوده بحث معاونتش که بماند...کاش این آقا شجاعت این را داشت که جدای از جوسازی و جوگیری داوطلبانه حاضر به طرح ادعاهای خود و پاسخگویی به اتهامات خویش باشد...البته با عنایت به اهمیت موضوع ووضع خاص آن بهترین مرجع نیز دادگاه کیفری استان تهران خواهد بود...مطمئن باشید در این دستگاه عدلیه ای که ایشان با این عتاب مورد خطاب قرار داده هستند تشنگان عدالت که خوب میدانند وضع شئ فی موضعه را...اما دریغ که سخنان این جناب همه حکایت از حماقت دارد تا جسارت یا شجاعت...
Germany
من نمی خواهم از کسی دفاع کنم اما شما را به ابوالفضل به صحبتهای کسی که بیشتر از همه ی ماها که اینجاییم به اعدام شدگان نزدیک بوده یعنی وکیل آنها گوش دهید و خود شاهد باشید که ناجوانمردانه اعدام شدند:
Iran, Islamic Republic of
اگر راست ميگي چرا دادگاه رو علني برگزاتر نكردند تا دنيا بفهمد شماها چقدر زرنگ هستيد وملت ايران از شما قدرداني كنه؟
Iran, Islamic Republic of
آقا مگه چي گفته؟ كار بدي كه نكرده فقط از يارانش دفاع كرده!
Iran, Islamic Republic of
یعنی تا این حد سقوط کرده! شاید این موسوی حالش خوب نیست باید برد تو تیمارستان بستریش کرد!
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر تروريست هاي معدوم و حمايت كننده آنان مرده مترك موسوي خائن. بگذاريد تا هرچه زمانه مي گذرد چهره موسوي نمايان تر شود اين ملت است كه قدم به قدم موسوي را محاكمه و به زباله دان تاريخ مي سپارد
Iran, Islamic Republic of
کاش اقلاً جرئت داشتید بیانیه مهندس رو کامل میزدید تا اقلاً نشون داده باشید به خوانندگان خودتون اعتماد دارید تا خودشون قضاوت کنند.
تو سراسر متنتون هم پر استا از قاضاوتهای بی اساس
Iran, Islamic Republic of
من در عجبم از این ملت...

نمی دونم چرا فقط تو این ... دونی از این خبراست - چرا هیچ جای دنیا از این فلاکت و نادانی و بی هنری خبری نیست
فقط یه سوال دارم
حکومتی که امثال موسوی و... را ظالم و فاسق می دونه--- خودش تو این 31 سال برای مردم و جوونا چی کار کرده- کجا شبیه حکومت عدل و ظلم ستیزی بوده - اصلاً چرا اجازه نمی دید موسوی و یا هرکسی دیگه به عنوان مخالف با مردم مستقیم صحبت کنه!؟! از چه می ترسید اگر برحقید؟!!! منتظری و امثال او چرا کوچکترین حق انسانی را ندارند -
می دانم از چه می ترسید - از این علامت سوال ها؟؟؟ از بیداری مردم و اینکه آنها برده شما نیستند -
Iran, Islamic Republic of
شاید تصور موسوی این بوده که این افراد از بازداشتی های حوادث اخیر هستن که البته در این صورت حق داشته اعتراض کنه!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا پاک دیوانه شده است گروهک " پژاک " بعد از اشغال عراق توسط آمریکایی ها با حمایت مالی و نظامی آمریکا در جهت نیل اهداف آمریکا ساخته شده است آمریکایی ها سلاح و امکانات مالی و اطلاعاتی در اختیار پژاک قرار می دهند تا برای جمهوری اسلامی مزاحمت ایجاد کند گروهک تجزیه طلب پژاک تا کنون صدها نفر از هم مطنان بی دفاع و مظلوم ما را به شهادت رسانده و صدها نفر راغ هم مجروح ساخنته است بمب گزاری و اعمال خرابکاری آنها دیگر بماند پژاک همچنین مشروبات الکلی را با نازل ترین قیمت وارد کشور می کند و همچنین یکی از عمده ترین عوامل وارد کننده قرصهای روانگردان به ایران است تا هم کسب در آمدی کرده باشد و هم جوان را مبتلا به شراب و قرصهای روانگردان کند اینجا است که باید از این میرحسین موسوی باید پرسید در طی 5 سال گذشته که پژاک صدها نفر از مردم غیر نظامی ایران را کشته و تعد بیشتری را مجروح کرده است ایشان کجا بودند تا این اعمال ضد بشری پژاک را محکوم کنند !!نکند مردم مظلوم ایران انسان نیستند .اینجا است که می بینیم که بشر چقدر منحط شده است و شکست در انتخابات اورا چنان ساخته است که چنین موضعگیری های ضد بشری و ضد اسلامی می کند میر حسین نفس های آخرش را می کشد اما ننگ و نفرت ابدی برای او خواهد ماند.
Iran, Islamic Republic of
این دیگه آخرای عمر سیاسیشه داره دست و پا می زنه.
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
مکروا و مکر الله...
چنان مسخ شده اند که کارشان بجنون کشیده است. کسی که در برابر ولایت صف آرایی کند به چنان مصائبی مبتلا خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
میر حسین موسوی دستش تا مرفق در خون جوانان ایران آغشته است او حامی تروریستهای "تندر" و پزاک شده است.
برادران جهان نيوز افشاگري کنيد
Iran, Islamic Republic of
ایکاش کل بیانیه موسوی رو چاپ می کردید نه اینکه به صورت گزینشی خیلی جاهارو سانسور کنید تا چیزی که به دردتون می خوره توش در بیاد
در ثانی جرم خیلی از اونها هنوز اثبات نشده بود و دادگاه به غیر علنی و بدون حضور هیات منصفه بود
چطوریه که به جرایم جنایت کاران کهریزک و روز عاشورا که با ماشین از رو ادم زنده رد شدند و جانیان حمله به کوی دانشگاه که فیلمش بیرون افتاد رسیدگی نمیشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر موسوی آزاده که در این خفقان و بیداد دم از حق و عدالت می زند .
Iran, Islamic Republic of
واقعآ برای همه دوستان متاسفم چطور بمب گذاران حسینیه شیرازرو الان اعدام میکنن خوبه والله هر کی حرفی زدبه اسم تروریست اعدامش بکنیدچرا قاتل روح الامینیها رو اعدام نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
جهانی های نامرد چرا کامنت منو نذاشتین مگه من چی گفته بودم فقط گفتم ....!!!
چرا به شما برخورده؟؟ متن بیانیه چیز بدی نگفته است:
"اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آن‌که توضیحات روشن‌کننده‌ای از اتهامات و روند دادرسی و محاکمات به مردم داده شود"
Iran, Islamic Republic of
حقیقت اینه :
از جنبش سبز چیزی باقی نمونده حتی اونایی که پارسال یا حسین میر حسین می کردنم بعد از عاشورا ازش کنار کشیدن..تهه این داستان کسی نمونده به جز طرفداران اسلامه امریکایی وعزیزان بی بندوبار...البته میشه از شدت کوچکی بهشون گفت ( موجودات ذره بینی) اعدام حکم اسلامه چه برای متهمان کهریزک چه برای منافقین و معاندین...باید اجرا بشه..لابد موسوی هم مثل صانعی احکامو به روز تفسیر میکنه؟
رهنوردم که مفسر قرانه این طور که میگن تو پیام عیدش که تو خوندنه آیه تحویل سال سوتی داد حالا گیر داده به حکمه اسلام..
پس یه قرآن جدیدم چاپ 2010بدن بیرون تا عزیزان سبزلجن منحرف نشن..موسوی رهنورد تشنه قدرت نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرااین همه دست و پا می زنن؟
هستند...
از دوستان ل... هم خواهشمندیم با چشمان باز سخن بگویند...ما مرد جنگیم نه شما...سالگرد22 خردادتونم میبینیم....اونایی که رای دادن رایشون محترم..چه سبز چه هر رنگی...خدا از اون کسی که گفت تقلب شده و کشورو به هم ریخت نگذره..به اونایی که الان می گن میرحسین میر حسینم میگم که عددی نیستین...اگر عرصه را بر ما تنگ کنید عاشورا را تکرار میکنیم...درود بر خامنه ای سلام بر شهیدان
Iran, Islamic Republic of
دیگه داره خونمون به جوش میاد از دست این آدم و دارو دستش..
Iran, Islamic Republic of
هنوزم تو مالی خولیا سیر میکنه...
ما انسان نیستیم...فقط این جماعت سبز انسان هستن...
سبز ازآن پاکیست...تو کیستی ای ...؟
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم موسوی نگران خودشه که نکنه روزی نوبت اعدامش بشه!
اما بهتره بدونه اخر ظلم وستم و انحراف اینه حالا فرقی نمی کنه فرعون باشی یا صدام یا میرحسین
Iran, Islamic Republic of
لابد اون وقتی که بیست ساله پیشم شوهره فایزه روبه خاطر ارتباط با منافقین اعدام کردن همین نظرو داشته ولی جرات نداشته علنی بگه
Iran, Islamic Republic of
ما که هر چی نظر دادیم نذاشتین....بابا این یارو مشعرشو از دست داده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
Iran, Islamic Republic of
نفرين بر جهان ملعون
درود بر سيد مظلوم
Iran, Islamic Republic of
موسوی و رهنورد و کروبی آرزوی دستگیر شدن را به...خواهند برد
مستقیما از رجوی هم حمایت کنید هیچ کی با شما کاری ندراه

آخر و عاقبت در افتادن با نائب امام زمان(عج) همینه دیگه
Iran, Islamic Republic of
میر حسین موسوی همچون دانکیشون سوار بر یک یابوی مردنی و با شمشیری چوبی به جنگ حق و حقیقت و ایمان و اسلام و ولایت و مردم آمده است . جای آن دارد که هنرمندان و گارگردانان از این سوژه یک فیلم کمدی بسازند .
Iran, Islamic Republic of
چه زمونه ای شده هر...یه سایت خبری می زنه.یکیش هم چهان نیوز
United States
یه اتوبوس آدمو تا حالا بابت حسینیه شیراز اعدام کردین هر کی رو می گیرین اعدام می کنین بعد هم میگین تو بمبگذاری شیرازدست داشته! کو مدرکتون؟ از خدا نمی ترسین؟
Iran, Islamic Republic of
یک جوری به اطلاع میر حسین موسولینی -موسوی- برسانید که همزمان با آنکه 5 نفر از نیروهای حق جو و خداجوی هم پیمان او در تهران معدوم شدند 5 نفر دیگر از نیروهای حق جو!!!؟؟ پژاک از طریق دالاهو و مرز کرمانشاه وارد استان کرمانشاه شده بودند و قصد حمله و انفجار داشتند که توسط نیروهای سپاه پاسداران به کمین افتادند و به هلاکت رسیدند این ضایعه را به میر حسین موسولینی -موسوی- تسلیت می گوییم . و با این کاری که نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انام دادند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را سیاه پوش کردند.گزارش ها حاکی است که میر حسین موسوی ه مناسبت هلاکت آن 5 همکار حق جوی اش در زندانهای تهران یک ماه در منزل شخصی اش عزای عموی اعلام کرده است . باز هم بگویید چزا میر حسین موسولینی و زهره کاظمی -رهنورد- از سپاه متنفر هستند .لطفا نوشته من را منتشر کنید الهی میر حسین موسوی را خاک کنید .
Iran, Islamic Republic of
گفته های میر حسین همه از سر درماندگی است او فقط می خواهد بگویید هنوز هست ولی او دیگر وجود ندارد .
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
باید یه تشکر درست و حسابی از بردران جهان نیز بکنم
در ضمن تو رو خدا همینطور افشا گری کنید
به پیامی که پناهیان داد توجه کنید
فقط باید افشا گری کرد
ابهام زدایی بهترین چیز هست
Iran, Islamic Republic of
در این شکی نیست که کسانی که بر علیه امنیت ملی اقدام می کنند و دست به اعمال وحشیانه ای چون بمبگذاری و ترور می زنند، سزایشان مرگ است. این را هر فردی با هر تفکری قبول دارد. آقای موسوی هم حتما همینطور. ولی سوال و مسئله اینجاست که چه مدرک مستدلی وجود دارد که این 5 نفر، واقعا آن جرمها را مرتکب شده باشند؟ مسئله سر خونهاییست که ممکن است به ناحق ریخته شوند. اصلا هم بحث آقای موسوی نیست. گردانندگان سایت جهان اگر از موضوع رسمیشان خارج شوند و بروند قاطی مردم، حتما می فهمند منظور مردم چیست و حرف دلشان چیست.
یک تریلی انسان به جرم بمبگذاری در چند نقطه دستگیر شده اند. در نزدیکی خرداد ماه، به طور همزمان و ناگهانی، تعدادی از این افراد بدون کوچکترین اطلاعی، به دار آویخته می شوند. بدون اینکه به وکیل و خانواده شان اطلاعی داده شود. بدون آنکه دادگاه های مناسب و روشنی برایشان برگزار شود. حالا آیا منه یک انسان و ایرانی و مسلمان ساده، که هیچ اهمیتی به این تفکرات سیاسی و مواضع مثلا حکومتی و یا اپوزیسیونی و... نمی دهم و فقط حقانیت برایم مهم است، حق ندارم این فکر را در ذهنم بکنم که ممکن است این افراد صرفا برای خط و نشان کشیدن برای کردها و البته طرفداران آقای موسوی در آستانه خرداد ماه اعدام شده باشند و فقط یک قربانی باشند؟
خودتان قضاوت کنید که آیا مردم حق ندارند که همچین خیالی کنند؟ مگر شما روشنگری ای کرده اید و مدرک و ادله ای آورده اید تا مردم را توجیه کنید؟ سایت جهان عزیز، شما که صرفا حرفی را می زنید. مسئله سر مدرک و حق است. که حتما انتظار ندارید از لابه لای حرفهای شما که صرفا با مواضع سیاسی و خشم و خون و نفرت از افرادی چون موسوی نوشته شده، پیدا شود.
کمی به شعور مردم احترام بگذارید. بدانید که تمام کسانی که سایت شما را می خوانند، افراد تندرو و افراطی نیستند که سریع به نشانه تایید سری تکان دهند و احسنت بارتان کنند. آنها فقط یک بخش از مخاطبانتان هستند. بخش دیگر مخاطبانتان را دریابید و به شعورشان احترام بگذارید.
احتمال زیادی وجود دارد که اعدام آن افراد به حق بوده باشد. اما مسئله اینجاست که من و امثال منه مخاطب پرسشگر و کنجکاو و حق طلب که جویای عدل علی ام، با یک حرف و یک خبر سایت جهان برای انسانها طومار نمی پیچیم و آخرت خود را به قضاوت های عجولانه ی حاصل از تحلیلها و خبرهای جهان نیوز و کیهان نمی فروشیم. دیگر عزیزان و مخاطبان را نمی دانم. ولی من و خیلیها، نه. و می دانم که سیاست چیز خیلی بدیست و می تواند بر همه چیز سایه بیندازد.
جهان نیوز : برای همه ی مردم مطلب بنویسید. و سعی کنید تا جایی که می توانید خدا را در موقع نگارش مطالب، بر زیر لب، زمزمه کنید.
Iran, Islamic Republic of
عزیزان سبز فریب خورده برگردید
Iran, Islamic Republic of
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید.آقا این میر حسین لااقل یکی بهش یه نصیحتی بکنه تا آبرویش بیشتر از این نره
Sweden
در جواب ان برادری که میگفت باید مدرک نشان داد تا ثابت شود چه مدرکی بالاتر از اینکه انها در دادگاه محاکمه شده اند و به سزای اعمالشان رسیده اند.مگر اینکه بفرمایید دادگاه الکی تشکیل شده است و همینطور الکی جمهوری اسلامی و قوه قضاییه ما همینطوری از روی غرض ورزی 5 ادم بیگناه را به دار اویحته است.نه عزیز من انطور هم که شما تصور میکنید مملکت بی در و پیکر و باری به هر جهتی نیست دوست گرامی.وقتی شخص خائن و وطن فروشی مثل شیرین عبادی میاید و براحتی در دادگاه های جمهوری اسلامی ایران عزیز علیه نیروهای ارزشی و طرفدار نظام اقامه جرم میکند و ادعای طلبکاری هم دارد! مطمئن باشید همان دستگاه قضایی نیز الکی 5 نفر را اعدام نمیکند.ادمی نباید اجازه بدهد بعضی مسایل ابتدایی با توهمات همراه بشود.اینگونه نتیجه گیریها کاملا کودکانه و ساده اندیشی است.
Iran, Islamic Republic of
اخبار ايران در ۵۰ سال ديگر (طنز) بخوانيد
سلام و صلوات بر محمد وال محمد... (و بعد از قرائت سوره بقره) اخبار امشب را به سمع و نظرتان میرسانیم.

قیمت هر سکه طلا امروز دربازار با 60 میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و چهل میلیون تومان رسید.

ایران خودرو: هفتادو نهمین مدل پژو با نام پژو ایکس دی اماده عرضه به بازار است که نسبت به مدل قبلی تحول زیادی داشته. طول انتن آن 10 سانتی متر افزایش داشته چراغ ترمز ان هم پررنگتر شده و فقط 45 میلیون تومان گران تر است

با مسدود شدن سایت ... دات کام تعداد سایتهایی که هنوز ف ی ل ت ر نشده اند به سه عدد رسید.



دولت موفق شد نرخ تورم را کاهش دهد وآن را از 63% به 62.5 درصد برساند.

یکصد و شصت وسومین قطعنامه شورای امنیت در مورد فعالیتهای هسته ای ایران به تصویب رسید. در عین حال رئیس آژانس هسته ای اعلام کرد علیرغم هشتصد و سی ودومین گزارش ایران در مورد فعالیتهای هسته ای هنوز ابهاماتی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم به زودی بر طرف شود .

به علت اتمام ذخایر نفت وگاز دولت در اطلاعیه ای از مردم عزیز ایران خواست امسال در مصرف ذغال جداً صرفه جویی نمایند.

یکی از نمایندگان مجلس خواهان کاهش سن ازدواج شد. وی گفت دولت با تدابیر صحیح واصولی سعی دارد متوسط سن ازدواج دختران را از 50 سال به 45 سال کاهش دهد.
وی گفت در نظام طبیعت اصولا مرد نیز مانند زن حق مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی را دارد

نیروی انتظامی کرج چند سارق را که به سرقت دیش های ماهواره مردم اقدام می کردند دستگیر کرد ودیش های مسروقه را به صاحبانشان بر گرداند.



به علت برخی مشکلات و نواقص چشم انداز 20 ساله باز هم تمدید شد .

قیمت هر کیلو مرغ به هفت میلیون تومان رسید. جالب است بدانید در 50 سال قبل مردم با هفت میلیون میتوانستند یک اتومبیل بخرند.

روءسای جمهوری اسلامی انگلیس وجمهوری اسلامی آلمان از عمل نشدن وعدم اجرای صحیح اسلام در ایران ابراز نگرانی کردند.


70 در صد مردم زیر خط فقر زندگی میکنند این در حالی است که این آمار نسبت به سال قبل کاهش خوبی را نشان می دهد

از این به بعد صدا وسیما برای انتخاب مجریان زن مسابقه ملکه زیبایی بر گزار می کند.

نیروگاه اتمی بوشهر به زودی به بهره بر داری می رسد.

مدیرعامل سایپا: با تکیه به دانش بومی تانک و تراکتور پراید را طراحی کردیم.

شرکت ایرباس طی شکایتی به سازمان ملل خواستار آزاد سازی هواپیماهایش از دست ایران شد و خاطر نشان کرد که این هواپیماها 70 سال پیش از رده خارج شده.
Iran, Islamic Republic of
درود بر موسوی.درود بر حامی حقوق ملت. درود بر فریاد براورنده در برابر بیداد.
Iran, Islamic Republic of
حتما عزیزان شنیده اند وقتی که خداوند می خواهد یک انسان را ذلیل کند ابتدا عقلش را می گیرد وقتی عقلش را گرفت انسان دیگر قادر به تصمیم گیری نمی شود و اگر هم تصمیم گرفت .تصمیماتش از روی عقل و منطق نبوده بلکه از روی هوی و هوس و احساسات بوده در نتیجه مثل این آقا همه چیز را قاطی می کند . مگر ایشان نمی داند نظام ما یک نظام ایدئو لوژی یعنی ایده ی مذهبی و دینی بوده و از نهضت عاشورائی حسینی سر چشمه گرفته و هزاران هزار جوان و خانواده جان عزیزانشان را در این راه از دست داده اند .حاضر ند از دار و ندارشان بگذرند اما به آرمانها و ارکان نظام لطمه ای وارد نگردد .
Iran, Islamic Republic of
اگه می فهمید که چیز چیز نمیکرد
Iran, Islamic Republic of
اون آقایی که گفته درود بر موسوی !!!
احتمالا منظورش روح الله الموسوی الخمینی بوده.
شادی روحش صلوات صلوات صلوات
کسی که آب از سرش گذشته دیگه به چیزی فکر نمی کنه جز دست گرفتن به یه جایی تا غرق نشه. حتی اگه اون تکیه گاه منافقین باشند!
United States
کاش بیانیه موسوی رو عینا می آوردین تا همه بخونن نظرشون بدن که کی از کی حمایت کرده و یا اینکه کی از نحوه رسیدگی به جرم کیا انتقاد کرده
Iran, Islamic Republic of
من در شیراز زندگی میکنم.
در همین جا یادی میکنم از کشته شدگان حسینیه شیراز که دو طفل خردسال بیگناه هم در این حادثه تروریستی شهید شدند وعده زیادی هم متاسفانه دچار نقص عضو شدن که اکثرآ هم جوان هستن.
آیا مسئولین یادی از خانوا ده های این شهیدان و کسانیکه در این حادثه تروریستی آسیبهای جدی دیده اند میکنند؟
یادشان گرامی باد
Iran, Islamic Republic of
بله جناب آقای موسوی
ما هم معترفیم که احکام قضایی بعضا ظالمانه نمود می یابد. نمونه اش عدم رسیدگی به پرونده جناب عالی است.
Iran, Islamic Republic of
حیف 20 سالی که ازتوحمایت کردیم ونمیدانستیم که ماردرآستین پرورش میدهیم . واقعاحیف !
دل سوخته انقلاب