جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵۲
بدنبال پخش و فروش غیر قانونی برخی سریال ها:

ابتکار جالب مهران مدیری برای جلوگیری از فروش غیر قانونی قهوه تلخ

جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب: 134628
بعد از انتشار خبر پخش غيرقانوني چهار قسمت از سريال «قلب يخي» روي يك دي‌وي‌دي تنها با قيمت 1000 تومان در برخي شهرها كه بسيار كمتر از قيمت واقعي آن است، ‌سازندگان «قهوه تلخ» به عنوان دومين سريال شبكه نمايش خانگي از همين آغاز تمهيدي براي جلوگيري از اتفاقات مشابه انديشيده‌اند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،در سي‌دي اول مجموعه «قهوه تلخ» كه از سه‌شنبه گذشته عرضه شده، مهران مديري در پلاتوي كوتاهي كه قبل از آغاز سريال قرار گرفته، ضمن كلي تعريف و تمجيد از مجموعه‌اش و اينكه دلش خيلي براي مردم تنگ شده، بارها از بينندگان اين سي‌دي‌ها مي‌خواهد از كپي كردن آن خودداري كنند و حتي اگر برادر يا خواهرشان هم كپي اين سي‌دي‌ها را خواستند، زير بار نروند.

به گزارش جهان،بانی فیلم می نویسد:مديري چند بار با تأكيد مي‌گويد «جان من، جان من، جان من اين سي‌دي‌ها را كپي نكنيد!». از قول او اين نكته روي كاور سي‌دي‌‌ها هم نوشته شده و با اسم خودش امضا هم شده است.

به نظر مي‌رسد سازندگان با اين اقدام از محبوبيت مديري بهره گرفته‌اند تا بعضي از مردم و سودجويان احتمالي تشويق به خريد نسخه‌هاي اصلي و از كپي كردن آن منصرف شوند.

بايد صبر كرد و ديد اين ايده تا چه حد موثر خواهد افتاد، چرا كه در صورت تأثيرمثبت، قطعاً قهوه تلخ ركورد فروش قلب يخي را نيز خواهد شكست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهران مديري آدم خوبي است. گناه د ارد . مادرم گفت که سي دي قهوه تلخ را از برادرم بگيريم امامن گفتم بخريم. بنده خدا گناه داره آدم مردمي هست.
Saudi Arabia
متأسفانه اين كار فايده نداشت
وسه قسمت كه هفته گذشته به بازار آمد در اينترنت منتشر شد وهر فردى ميتواند بدون هر هزينه اين سريال ببيند
United States
جلوی شرکت ما هم کپی 3 قسمت اولش هست با قیمت 1500 روی یک دی وی دی ! واقعا متاسفم که هیچ کس نمی تونه جلوشو بگیره
Iran, Islamic Republic of
از همین الان دانلود فیلم در حال تکثیر است .
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای صدا وسیما متاسفم.اگر تلوزیون این سریال را خریداری و پخش میکرد نه این بنده ی خدا متضرر میشد و نه مردم مجبور بودند برای دیدن این سریال پولی پرداخت کنند.واقعا اینگونه برخوردها با نخبگان هنری خیلی زننده است.
Iran, Islamic Republic of
اگه میذاشتن پخش شه و بجای این همه سخنرانی یکمم بفکرمردم وهنرمندان بودن............
Iran, Islamic Republic of
اگه خواسته باشیم کپی نخریم و سی دی اصلی شو بخریم باید تا آخرین قسمتش 72 هزار تومان پول دهیم.... کی این همه پول میده..
Iran, Islamic Republic of
جان من میدادی به تلویزیون پخش می کرد تا همه مردم تورور می دیدند. دلم ما هم برای تو تنگ شده. جان من !!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیری اگه ارزانتر حساب میکردی آقای ضرغامی ازات خریده بود و اینهمه گرفتاری نداشتی!!
Sweden
من به همه دوستام خانوادم توصیه کردم که بخرن همین کار هم داره می شه خودم ایران نیستم برین بخرین سی دی ها رو اصل رو بذارین کسی که سالها به هنر این مملکت خدمت کرده و ساعتهای شیرین زیادی رو برامون ساخته حالا که اینطوری مورد بی مهری واقع شد و مجموعه ای که باید پخش تلوزیونی می شد بهش اجازه داده نشد بخرین تا بدونه مردم ایران قدر دان زحمت هنرمنداشون و نخبه هاشون هستن این گروه حیفن اگه نابود شن واقعا نخبه های طنز ایران این گروهن
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای صدا و سیمای جمهوری اسلامس متاسفم که با جناب اقای مدیری این هنرمند بزرگ و مردمی کشور همکاری نکرده اند . اخه خودتون بگین این سریال هشتاد قسمت هست و هر سه قسمت ان 2500 تومان قیمت داره . حالا خودتون بگید اگه بخوای تمام قسمت ها رو خریداری کنی و ببینی چیزی حدود 70 هزار تومان هزینه برای هر خانواده داره . در ضمن این همه سی دی رو کجا جا بدیم ؟ اخه نزدیک به 30 تا سی دی میشه ؟
با تشکر از اقای مهران مدیری و تاسف برای اقای ضرغامی !!!!!
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم این سریال چقدر سود دارد که این همه جایزه برای ان در نظر گرفته شده است!؟
6دستگاه آپارتمان
صدها هزارجایزه نقدی و غیره
Iran, Islamic Republic of
ای کاش به جای این حرف ها تهیه کننده قهوه تلخ دندان گردی نمی کرد و فیلم را به صداوسیما می فروخت...
Iran, Islamic Republic of
من نمی فهمم چرا همه تون دارید میگید بیچاره مدیری؟لطفا وقتی در جریان نیستید نظر ندهید.تهیه کننده قهوه تلخ دندون گردی کرده ومیخواست غیر از پول سریال اگهی قبل و وسط سریال رو هم بگیره.میدونین این یعنی چی؟یعنی میلیاردها تومان که میخواست به جیب این اقا بره.صداوسیما بی تقصیره.
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیری به فکر قشرمتوسط وکم درآمدجامعه نبودی ها!!!!!!!از کجابیارن تا بتونن سی دیهای شما رو بخرن؟!!!!!!بابا تلویزیون مگه چهش بود؟!!!!!!!نکنه فقط برای پول کار می کنی؟
خوشبختانه هنوز دربین نظرات خیلی رنگ و بوی سیاسی دیده نمی شود.
خواهش می کنم از همه مردم که اگر جایی دیدند که شایعات سیاسی در مورد این مجموعه مطرح می شود. جلویش را بگیرند تا بیش از این هنر کشور ما به خاطر انگهای بی مورد سیاسی ضربه نخورد
Iran, Islamic Republic of
دلش خوشه بنده خدا! بنده تو همین چند روزه، حداقل 4 جا لینک دانلودش را دیده ام! ایرانی جماعت و رعایت کپی رایت؟؟؟
;مجموعه 90 قسمته.هر سه قسمت 2500تومان!يعني 75000تومان!!!
پيش خودشون فكر كردن با مظلوم نمايي اگه حتي 100هزارتا بفروشن،دوبرابر پولي كه صدا و سيما ميخواد بهشون بده كاسب ميشن...من كه هرگز نميخرمش
Latvia
سلام
هیچ وقت سریال های مدیری را دوست نداشتم و ندارم.
از همون چند سال پیش سریال هاشو نمیدیدم.
عطاران جالب تر فیلم میسازه
مهران مدیری تا وقتی سیاسی بازی رو کنار نگذارد باید تحریم شود
Iran, Islamic Republic of
چندین میلیون پول بره تو جیب مدیری
مردمم باید برن سر راه احمدی نژاد گردن کج کنن و نامه بدن.
Iran, Islamic Republic of
حرکت خوبی بید
Iran, Islamic Republic of
به کارات ادامه بده مدیری
مدیری یکی از افتخارات هنری ایران و طنز در تاریخ سینما و تلویزیون است.
وقتش رسیده یاد بگیریم به حقوق معنوی تولید کنندگان احترام بگذاریم
خوشبختانه فروش خوبي داشته// فقط در بقالي كوچك محل ما روز اول 60 تا فروخته
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تهیه کننده این سریال داشت ازر ویکرد صدا و سیما و علاقه مردم به برنامه های طنز سوء استفاده می کرد که سریال را به قیمت 4میلیارد تومان +درآمد آگهی بازرگانب قبل و وسط اون ( که خودش یه سریال می شد) بفروشد که صدا و سیما در اقدامی درست راه باب شدن این موضوع رابرای برنامه های دیگر - مثل 90 که عادل هم همین درخواست داشت و سازمان موافقت نکرد- بست.
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از باج ندادن آقای ضرغامی به طمع کاران. مردم و مسئولین صداو سیما باید موضوع طمع بیش از اندازه برخی تهیه کنندگان را جدی بگیرند این طور نباشد که منابع و منافع مردم در اختیار عده خاص قرار بگیرد
Canada
به نظر من چون تهیه کننده راضی نیست، کپی اینکار از لحاظ شرعی مشکل داره و حق الناس میشه.
Iran, Islamic Republic of
مجموعه هاي طنز مهران مديري، نه طنز طنز است و نه جدي. يه كمي تو مايه هاي آبدوغ خياري! پيام نداره، اما بدآموزي شايد... اين از قحطي مجموعه هاي طنزه كه مردم سالها سريالهاي او را لطف كرده و ديده اند.
Iran, Islamic Republic of
استقبال از دو سریال اخیر نشان داد شبکه ویدیویی چقدر ظرفیت دارد و ما از آن غافل بودیم احتمال می دهم در صورات ادامه برخورد خوب مردم با محصولات این شبکه، روزهای بهتری در انتظار آن باشد.
Iran, Islamic Republic of
البته دوستان قهوه تلخ كلا ضرر نمي كنند.چون هر سي دي فروشي و عامل پخش سريال موظفند تعداد مشخصي را در هر هفته خريداري نمايند.پس مطمئن باشيد اين آقايان ضرر نمي كند.
Iran, Islamic Republic of
کارش درسته ولی هر قدر هم قسم بده باز این ... این فیلم رو هم کپی میکنند.
کاش کمی ذهن خود را از سیاست دور می کردیم و فرهنگ و اخلاق جای آن می نشاندیم ! آیا به ظاهر طنزهای مدیری چیزی جز ترویج لودگی و بد تربیتی است ؟ به فکر تفکرات فرزندانمان در آینده هستیم که چنین بی محابا از یک فرد ناتوان در ساخت طنز به معنای حقیقی، دفاع می کنیم ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
من خودم دوست دارم که پول بیشتری بدم و اصلشو بخرم ولی کو اصل همش کپی هست.
Iran, Islamic Republic of
توي ايران افرادي كه آرشيو فيلم و سريال دارند....كم نيستند ....و مطمئنا آرشيو دارن عزيز هيچ وقت حاضر نمي شن سي دي كپي بخرن .....چون كلاس ارشيوشون رو پايين ميارن
Iran, Islamic Republic of
مهران دوست داریم
هرکیم میگه لودگیه و ... میتونه نخره ببینم بچه اش بزرگ میشه حرف باباشو قبول داره؟؟؟؟
تا کی ناراحتی چه عیبی داره تو این همه مشکلات بخندیم.حتی به لودگی چه عیبی داره ؟؟ از این به بعد یه برنامه بزاره که قصه بخوریم
Iran, Islamic Republic of
بحث مدیری وکپی نیست .اما باید یاد بگیریم حق کپی رایت رو رعایت کنیم .البته این رو واسه اونهایی میگم که ادعا دارن کشورمون در حال توسعه هست اما حتی کوچکترین قوانین رو رعایت نمیکنن...... چقدر هم به کارشون که ایرانی جماعت وکپی کردن افتخار میکنن
آلان بیشتر جاها این فیلم را دارند تکثیر میکنند فکر می کنید چرا؟ فقط برای قیمت کمتر اصلان کاری با موضوع فیلم و کیفیت اصلی فیلم قهوه تلخ رو ندارند در صورتی که فیلم اورجینال قلب یخی که یک عدد سی دی در جعبه ی آن وجود دارد قیمت آن 1500تومان وقهوه تلخ با 3 سی دی 2500تومان است. میلاد صفری
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم مدیری.....
Iran, Islamic Republic of
ازت ممنونیم کارت درسته
Iran, Islamic Republic of
من خودم.برادرم .سه تا خواهرام هر کدوم یکی یدونه از هر فصلا میخریم تا چشم بعضیا .... (ایول مدیری ما همیشه باهاتیم)
Iran, Islamic Republic of
ما باید یاد بگیریم که کپی نکردن فیلمی که برایش بسیار هزینه شده سر آخر و در طولانی مدت به نفع خودمان خواهد بود.
سلام آقای مدیری! از اینکه اینقدر شعور مخاطبتان را جدی گرفته اید متشکرم .با متنی قوی بازیهای روان و سخت و استفاده از روزمرگیهای پنهان و ساده ی اجتماع طنزی تلخ و شیرین و سیاسی تحویل داده اید باز هم متشکرم
Iran, Islamic Republic of
من کپی شده رو خریدم.چون جیبم رو دوست دارم.
جون مهران مدیری هم خیلی واسم ارزشی نداره
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه عزیزانی که فکر می کنند آقای مدیری یا تهیه کنندگان فیلم متضرر شده ان: کافیست با یک حساب سرانگشتی در صدی از مردم که این فیلم را خریداری می کنند در نظر بگیرید و در مبلغ آن و در تعداد قسمت ضرب نمائید. آن وقت متوجه می شوید آقایان ضرر که نکرده اند هیچ منفعت خوبی هم داشته اند. البته نوش جانشان.
Iran, Islamic Republic of
دوستان ابتدا مطمئن شوید بعد اظهار نظر کنید،مجموعه 30 قسمت است،که می شود 10 مجموعه،هر مجموعه 2500 و جمعا"25000 تومان،نه 75000 تومان!
Iran, Islamic Republic of
با کپی کردن کاری نکنیم که توی کشور ما دیگه کسی انگیزه ای برای کارکردن و فیلم ساختن نداشته باشه.
بیایم قدر اسطوره ای مثل مهران مدیری رو بدونیم.
برای زحمتشون ارزش قایل باشیم.این به نفع خود ماست.
Iran, Islamic Republic of
خوب میبینم که یه عده به صورت سازمان دهی شده اومدن که مدیری رو بکوبن و از ضرغامی تقدیر کنن ولی نفهمیدن که همین کارشون محبوبیت مدیری رو صد چندان کرد.
این مجموعه 90 قسمت و هر 3 قسمت 2500 تومان در جمع 75000
Iran, Islamic Republic of
قهوه تلخ سریال قشنگی است و ارزش خریدن را هم دارد صدا و سیما هم فقط پولش را بابت سریال های بیخودی میدهد سریال هایی که از قسمت اول تا اخرش غم و گریه و عزاداری و خشونتو قتله و قسمت اخر هم با یک عروسی جشن بیخودی تموم میشه تلویریون ما همش عزا و ماتم داره نه شادی.
با تشکر از مهران مدیری به خاطر زحماتش هر کسی دوست نداره نخره ولی توهین هم نکنه.
Iran, Islamic Republic of
مهران مدیری با این کارش کسالت
رو از مردم دور کرد امیدوارم
همیشه در تهیه بهتر اینجور برنامه ها
موفق باشه
بسیار فیلم عالیست.به قول خود مدیری بهترین ها رو انتخاب کرده و واقعا هم باید بگم دمتون گرم یه خسته نباشید میگم به همتون.
آقااااااااااااااا گل کاشتی