شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۱۹
واکنش مدیر خانه کاریکاتور ایران به درخواست اسرائیل؛

رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن 'مسابقه کارتون هولوکاست' به دست و پای سازمان ملل افتاده‌ است

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 409524
مدیر خانه کاریکاتور ایران از حضور کارتونیست‌های ۱۵ کشور در «مسابقه کارتون هولوکاست» خبر داد و گفت: درخواست رژیم صهیونیستی برای توقف برگزاری این مسابقه، نهایت عجز و عصبانیت این رژیم است.
رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن
به گزارش جهان، سیدمسعود شجاعی طباطبایی در خصوص عکس‌العمل رژیم صهیونیستی درباره برگزاری مسابقه کاریکاتور «هولوکاست» به فارس گفت: در مدتی که فراخوان برگزاری «دومین مسابقه بین‌المللی کارتون هولوکاست» را اعلام کردیم، رژیم صهیونیستی سعی در فرافکنی این مسئله داشته است که در رصد رسانه‌های اسرائیلی مشهود است که آنها نفی هولوکاست را مطرح کردند.

وی ادامه داد: این درحالی است که هدف ما از برگزاری چنین مسابقه‌ای نشان دادن دوگانگی رژیم صهیونیستی در «آزادی بیان» است. آنها از طرفی توهین به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله را جایز می‌دانند اما مانع از تحقیق و بررسی درباره هولوکاست می‌شوند.

مدیر خانه کاریکاتور ایران یادآور شد: خصومت ما فقط با رژیم صهیونیستی است؛ اکنون اینها به دست و پای سازمان ملل افتاده‌اند تا مسابقه هولوکاست متوقف شود و این نهایت عجز، عصبانیت و بی‌توجه بودن‌شان نسبت به آزادی بیان است. علت مخالفت‌شان هم این است که واقعیت هولوکاست از طریق یک مسابقه کاریکاتور بیان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات رژیم صهیونیستی در ممانعت از برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست، حمله با سایت ایران کارتون بوده است. در واقع اکنون رژیم صهیونیستی مقابل ما ایستاده و می‌خواهد به هر روشی از روشنگری مردم جهان نسبت به هولوکاست جلوگیری کند.

شجاعی طباطبایی بیان داشت: برگزاری مسابقه هولوکاست محکم در جای خود باقی خواهد ماند؛ تاکنون هم کاریکاتوریست‌های ۱۵ کشور جهان آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کرده‌اند.

براساس این گزارش، «دومین مسابقه بین‌المللی کارتون هولوکاست» توسط مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج جوایز این دوره از مسابقه دو برابر اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر امریکا مرگ بر رژیم جعلی صهیونیستی .
خدا قوت با قدرت بکار ادامه دهید تا ثابت شود که هلوکاست افسانه ای بیش نیست .
توافق نانوشته
احتمالا روحانی این مسابقه رو لغو کنه همانطوری که در توافقات نانوشته ژنو همایشهای ضد امریکایی که در ایران بر پا بود لغو شد !!!!!!!!!!!!!!
Germany
آخ آخ چه کار بزرگی واقعا اسراییل داغون کردی ترس رو چهرشون اصلا بیداد میکنه شدید!!!!!
ظاهرا تو رو خیلی عصبانی کرده از نوشته ات کاملا معلومه
Finland
امثال شما .. بدبختي ظاهرا كمتون نيست
رفتار شما عقده اي و مثل انسانهاي عقب مانده است
رونیکا
مرگ بر این رژیم آپاارتاید و غاشم و کودک کش و رجاله
روش مناسبی برای رسوایی صهیونیست های کثیف
رضا
Romania
ظریف رو دارن غم ندارن!
کریمی
احسنت این کارها خیلی عالیست ...
نتنها جیغ اسرائیل را در نمیآورد بلکه موجبات ناراحتی اعتدالیون هم خواهد شد ......
م
United Kingdom
مسلما اسرائیل می گوید که هولکاست نباید باشد اما اسلام هراسی با ایجاد گروههای تند رو شیعه و سنی وتحریک انها بر ضد همدیگر باید ترویج شود
حسین
Iran, Islamic Republic of
رحمت خدا به اون کسی که شجاعانه هولوکاست مطرح کرد. درودبرتودکتراحمدی نژاد
Finland
ديوانه چو ديوانه بيند!!!!
مریم
درود
محب شیعه
احسنت...
یادش به خیر یه زمانی رییس جمهورمون افسانه هولوکاست رو زیر سوال میبرد و غربیها هم فقط بلد بودن محکوم کنن وهیچ جوابی نداشتن.اما امروز فقط نشستیم ومنتظریم ببینیم دولت به توهین وتحقیر غربیها جواب میده یانه؟ اما دریغ ازبرخورد غیرت مندانه.
امید
خدا اموات آقای احمدی نژاد رو بیامرزه که این چهره خبیث اسراییلی ها رو بیشتر از همیشه نشون داد ولی از این آقایون چی میپرسن نظرتون درباره هولوکاست چیه میگن ما تاریخ دان نیستیم
چقدر تن به خفت باید بدن برای چی برای چیزای که بعد از دو سال هنوز کاری نکردن
رضایی
من به عنوان یه دانشجوی ایرانی تو اروپا عرض میکنم هیچکس در مورد این مسابقه چیزی نمیدونه !!!پول به باد دادن هست!!!!