جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ارزیابی آقاتهرانی از همگرایی بین اصولگرایان

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 419929
دبیر کل جبهه پایداری گفت: فضای همگرایی و نشست های اضلاع اصولگرایی با هم بسیار خوب و مناسب است.
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری گفت: فضای همگرایی اصولگرایان بسیار خوب است.

به گزارش جهان، وی در گفت و گو با افکارنیوز درباره تلاش اصلاح طلبان در اختلاف افکنی میان اصولگرایان اظهار داشت: فضای همگرایی و نشست های اضلاع اصولگرایی با هم بسیار خوب و مناسب است و اصولگرایان با همدلی و همگرایی نسبت به اینکه با هم حرکت کنند و با هم باشند حساسیت دارند .

دبیر کل جبهه پایداری نتیجه جلسات سه جانبه موتلفه اسلامی ایثارگران و پایداری را خوب توصیف کرد و بیان داشت: اصولگرایان تمام سعی خود را انجام می دهند تا با هم کار کنند و هدف این است یکی شویم.
وی افزود: برخی اختلاف سلیقه ها به صورت طبیعی وجود دارد و اصولگرایان باید با هم بنشینند و صحبت کنند تا این اختلاف سلیقه ها بر طرف شود.

حجت الاسلام آقا تهرانی تصریح کرد: همه اصولگرایان باید بر اساس مبانی اصولی که دارند به تفاهم و وحدت برسند و به همگرایی اصولگرایان واقعا خوشبینم.

گفتنی است روز گذشته سه ضلع حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری نشست مشترکی را در زمینه وحدت اصولگرایان برگزار کردند و بر تفاهم و وحدت گفتمانی تاکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *