چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۷
۲۲

اظهارات بی‌شرمانه استاد اسرائیلی علیه فلسطینی‌ها

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۱۱
کد مطلب: 371922
یک استاد دانشگاه در اسراییل در اظهاراتی عجیب که حتی اعتراض برخی رسانه‌های اسراییلی را نیز در پی داشته است، گفت تنها راه مقابله با حماس تجاوز به مادران و خواهران آنهاست.
اظهارات بی‌شرمانه استاد اسرائیلی علیه فلسطینی‌ها
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سران رژیم صهیونیستی که دستانشان به خون مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه آغشته است، نه تنها خود را گناهکار نمی‌دانند بلکه احساس طلبکاری هم می‌کنند! سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا می‌گوید: نیروهای مسلح اسرائیل به خاطر خویشتن‌داری فوق‌‌العاده‌ای که در برابر حماس از خود نشان داده‌اند باید جایزه صلح نوبل بگیرند.

وی در شرایطی این سخن را به زبان آورده که حتی بعضی نمایندگان مجلس انگلیس گفته‌اند اگر ما هم در غزه بودیم و صحنه‌های جنایات صهیونیست‌ها را می‌دیدیم به سمت اسرائیل موشک شلیک می‌کردیم.

دبیرکل سازمان ملل نیز بعد از دو هفته سکوت سرانجام دیروز سکوت خود را شکست و گفت من به عنوان دبیر کل سازمان ملل نمی‌توانم در برابر کشتار بیش از ۶۰۰ نفر از مردم غزه سکوت کنم. کمیسر حقوق بشر سازمان ملل نیز گفته است اسرائیل در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.

در همین حال، یک استاد دانشگاه در اسراییل در اظهاراتی عجیب که حتی اعتراض برخی رسانه‌های اسراییلی را نیز در پی داشته است، گفت تنها راه مقابله با حماس تجاوز به مادران و خواهران آنهاست. به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه هاآرتص "مردخای کدار" استاد دانشگاه "کارایلان" در اسراییل در یک برنامه رادیویی گفت: "تنها راه متوقف کردن تروریست‌ها مثلاً گروه‌هایی که اخیراً سه نوجوان شهرک نشین را ربوده و کشته‌اند، تجاوز به مادران و خواهران آنها است. در این هنگام مجری برنامه که از این سخنان شوکه شده بود، گفت: البته که ما چنین کارهایی نخواهیم کرد"؛ اما استاد دانشگاه کارایلان اسراییل در پاسخ به مجری گفت: "من درباره اینکه چه می‌توانیم بکنیم یا نه سخن نمی‌گویم من درباره واقعیات سخن می‌گویم".

این اظهارات "مردخای کدار" با واکنش شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در اسراییل مواجه شده است اما این استاد دانشگاه در اسراییل تاکنون و پس از این اظهارات، در مقام پاسخ‌دهی به انتقادات رسانه‌ها برنیامده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United Kingdom
از قدیم گفتند کافر همه را به کیش خود می خواهد
خوک کثیف که میگن یعنی همین حرومزاده اسراییلی
Iran, Islamic Republic of
از زنازاده های اسرائیلی جز این توقعی نیست ، اینها اثرات نطفه و لقمه های حرام است .
Iran, Islamic Republic of
اخه خودش از این روش به دنیا امده است .
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
این موجود استاد نیست یک نوع حیوان انهم از نوع وحشی نا یاب است.
سعید
خواهش می کنم اسم حیوان بر این جماعت پست نگذارید.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از اون ناياب هايي كه اميدواريم نسلش بزودي زود منقرض بشه به جهنم واصل بشه .
Netherlands
این خبر گفتن نداره !!
سعید110
بعید می دانم شاگردی از این به اصطلاح استاد از آزارهای او جان سالم به در برده باشند.
گل و بلبلی که غربی ها ازش دم می زنند یعنی همین!
اراکی
مسلما برای ایشان چنین نسخه ای قبلا پیچیده و اجرا شده است . احتمالا تص ورات و ذهنیات این استاد از کودکی اش در اسراییل و در بدو ورودش به آن کشور و پذیرایی یحتمل خاص خاخام ها از خانواده اش (مادر و خواهرش ) موجبات چنین حس و روحیه انتقامگیری در وی شده است . میگی نه چند روز دیگه تقش در میاد .
عذاب الیم
یه نفر به گوش این گردن کلفت پست بی شرف برسونه؛
کاری نکنید که به فرزندان شیرخوارتون هم رحم نکنیم و دست اجابت دعای حضرت نوح در زمین بشیم که خطاب به خداوند فرمود:
خدایا نسل ظالمین رو از روی زمین بردار که اگر فرزندان این ها بزرگ بشن باز این راه ظلم و فساد ادامه پیدا خواهد کرد.
زهیر
خوب طفلکی راست میگه اگه این جایزه رو به اوباما میدن چرا به اون ها ندن ؟
Iran, Islamic Republic of
البته که ایشون نه مادر داره و نه خواهر که بفهمه این حرفها یعنی چه؟ ایشون یک زنازاده می باشند.
Belgium
اسرائیلی حرامزاده، نسل تو را باید از روی زمین برداشت. ای مایه شرمساری انسانیت!
محمد رهنما
Finland
یه نفر که نزدیکتره زحمت بکشه یه ضربه با دمپایی دستشویی بزنه تو دهن این حرامزاده.
امین
لطفا عنوان را عوض کنید.این ملعون حیوان اسرائیلی است.
کریمی
باسد شرایطی ایجاد کرد که امثال چنین حیواناتی در هیچکجای دنیا امنیت نداشته باشند .......
سگ در خونه صاحبش پارس میکنه .... این کثافت از امروز پاشو از اسرائیل بیرون بذاره امنیت نداره ....
مسلمانها همه جا حصور دارند!!!!!!!
جعفر قاسمی بوسجین
خودشان در به در و حرمذاده هستند و با انحراف دین یهود معتقدند که باید در دنیا فساد ایجاد کرد تا موسی ساخته ذهن قساد الود انان نه حضرت موسی ظهور کند وه که چه قوم کثیفی حتی برای ایجاد ان فساد از خواهر و مادر خود هم مایه می گذارند مگر وزیر حارجه قبلی که زن بود افشا نکرد که با چند نفر از جمله امیر قطر بوده و....
Iran, Islamic Republic of
خودش در خانواده ای بزرگ شده است که تشويق و تنبيه آنها اينگونه بوده است.بعنی وقتی درس نمی خوانده پدرش او را مورد تجاوز می داده
دکتر اسلامی
بنام خدا
از خوکهای اسرائیلی نظیر این جنایتکار گفتن این جملات وقیحانه امری طبیعیست و باید هر طور شده این خبیث را با اعدام انقلابی از روی زمین محو کرده به جهنم بفرستیم ... ضمنا بان کی مون خبیث نیز (ترجمه کامل و صحیح گفتارش و نه ترجمه مغلوط و سازشکارانه صدا و سیما ) با جمع کردن تعداد شهدای غزه و معدوم شدگان خوکهای صهیونیست اسرائیلی با هم و تاسف برای همه به نتانیاهو قاتل دیوانه تسلیت گفته بود نه به فلسطینیهای مظلوم .... بار دیگر سخنان این خبیث کثیف مثلا رئیس سازمان ملل را گوش دهید و به خباثت این سازمان امریکا ساخته برای تحمیق مردم جهان بیشتر اشنا شوید
United States
قابل توجه اعراب غیرتمند جهان.
فاطمه
باید نام اسرائیل کثیف را به عنوان وحشی ترین، ددمنش ترین، کثتفت ترین و حرامزاده ترین اشغالگر در گینس ثبت کرد.واقعا رکورد هر چی رذالت در دنیا هست را زده اند .شاید از ابن طریق اربابش امریکای جهانخوار بهش جایزه بده.