جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حجت الاسلام نبویان

وعده عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 441528
گزارش میزان تطبیق برجام با حقوق و منافع ملی را به مردم خواهیم داد عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: اینکه کنگره درباره برجام چه نظری دارد برای ما اهمیتی ندارد چرا که ما می‌دانیم آنها چه هدفی از برجام دارند و چگونه تقسیم کار کرده‌اند ما نظر خود را بر اساس حقوق مسلم مردم اعلام خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه کمیسیون بررسی برجام جلسات مستمری برای بررسی برجام برگزار می‌کند، گفت: هدف و و تلاش نمایندگان مجلس در بررسی برجام، حراست از حقوق مردم و منافع ملی است و ما می‌خواهیم منافع ملی و حقوق مردم را در بررسی برجام به طور دقیق بررسی و گزارش آنرا تقدیم مردم کنیم.

وی گفت: قرار است هفته اول مهر ماه گزارش کمیسیون ویژه از برجام تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود تا در صحن علنی قرائت شود؛ ما نظرات و حتی پیشنهادات خود را برای چگونگی دفاع از منافع ملی به نمایندگان ارائه خواهیم کرد و درباره پیامدهای مثبت و منفی برجام نیز به مردم گزارش خواهیم داد.

نبویان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نظر خود را درباره برجام منوط به نظر کنگره نخواهد کرد، تاکید کرد: اینکه کنگره درباره برجام چه نظری دارد برای ما اهمیتی ندارد چرا که ما می‌دانیم آنها چه هدفی از برجام دارند و چگونه تقسیم کار کرده‌اند ما نظر خود را بر اساس حقوق مسلم مردم اعلام خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *