پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

این مسائل برای پرسپولیس افت دارد

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 441924
وی در رابطه با علی فاطمی که شبها در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی فر می خوابد، تصریح کرد: این مساله اصلا معقول نیست. فاطمی بازیکن پرسپولیس است و باشگاه باید پاسخگو باشد.
به گزارش جهان، محمدرضا زادمهر عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرین پرسپولیس و اعتراضات به مسائل مالی اظهار داشت: بازیکنان کاملا حق دارند که پول خود را دریافت کنند. باشگاه هم به دنبال تامین پول است. بازیکنان بدانند که بالاخره پول های خود را دریافت می کنند. این مساله دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وی در رابطه با تعطیلی تمرین بعد از ظهر اظهار داشت: من از این موضوع اطلاع نداشتم ولی آن را پیگیری خواهم کرد.

زادمهر در مورد اینکه آیا برای صحبت با طاهری در ارتباط با مشکلات بازیکنان به باشگاه می رود یا خیر، خاطرنشان کرد: این مساله را باید خود طاهری حل کند و اگر نیاز باشد من دخالت خواهم کرد.

وی در رابطه با علی فاطمی که شبها در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی فر می خوابد، تصریح کرد: این مساله اصلا معقول نیست. فاطمی بازیکن پرسپولیس است و باشگاه باید پاسخگو باشد. این مساله برای باشگاه زشت است که بازیکن در چنین جایی شب را صبح کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان در خصوص اظهارات باقری که گفته اگر مسئولان پرسپولیس نمی توانند پول بیاورند، بروند، گفت: فکر می کنم کریم باقری کمی عصبانی بوده که این صحبتها را انجام داده است. باید با او صحبت کنم تا ببینم داستان از چه قرار است.
https://jahannews.com/vdcb58baarhba9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb58baarhba9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *