شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

14 سكه اي ها ثبت نام كنند

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 142520
معاون فرهنگي و آموزشي سازمان ملي جوانان، با تشريح آخرين جزييات طرح زوج هاي آسماني، از شركت پنج هزار نفر دراين طرح خبر داد و گفت: زوج هايي كه با مهريه اي به ميزان 14 سكه و كمتر زندگي مشترك خود را آغاز كرده اند، با تكميل فرم و ثبت نام ، در اين طرح شركت كنند.
به گزارش  روابط عمومي سازمان ملي جوانان پرويز كرمي از شركت پنج هزار نفر در طرح زوج هاي آسماني خبر داد و اعلام كرد: زوج هايي كه با مهريه اي به ميزان 14 سكه و كمتر، زندگي مشترك خود را آغاز كرده اند، مي توانند، با مراجعه به آدرس اينترنتي WWW.14SEKE.Ir و تكميل فرم ثبت نام ، دراين طرح شركت و از خدمات فرهنگي، آموزشي و امكانات ويژه درنظر گرفته شده براي آنان استفاده كنند.

وي با بيان اينكه اين طرح، توسط ستاد گراميداشت هفته ازدواج پيگيري مي شود، تصريح كرد: با اجراي طرح زوج هاي آسماني، سعي شده است تا به كمك جوانان و با همكاري دستگاه هاي مختلف دولتي و مردمي در زمينه مهريه، يك كار فرهنگي، اطلاع رساني و بررسي مطالعاتي انجام شود.

وي اضافه كرد: اين طرح با كمك سازمان ملي جوانان و شبكه فعالان ازدواج طراحي و به مرحله اجرا درآمده است و زوج هايي كه بين سال هاي 1379 تا 1389 ازدواج كرده و مشمول اين طرح هستند، مي توانند جهت ثبت نام مراجعه كنند.

رييس ستاد گراميداشت هفته ازدواج با اشاره به اين كه در طرح زوج آسماني، تلاش مي شود تا با همراهي مردم و تشكل هاي غير دولتي، مهريه به جايگاه واقعي خويش باز گردد، گفت: الگو سازي براي جوانان در آستانه ازدواج، معرفي زوج هاي جوان و به طور خاص زنان نمونه با مهريه اي بر اساس دستورات دين مبين اسلام، بازگشت مهريه به جايگاه واقعي خويش، غلبه جنبه معنوي مهريه بر جنبه مادي و جمع آوري اطلاعات صحيح جهت بررسي ،تحليل و ارايه گزارش به عموم جامعه از مهمترين اهداف اين طرح است.

كرمي گفت: تاكنون تعداد پنج هزار زوج جوان در اين طرح ثبت نام كرده اند كه بيشترين تعداد ثبت نام كنندگان به ترتيب متعلق به استان خوزستان، بوشهر و همدان است.

وي خاطرنشان ساخت: براي تشويق زوج هاي شركت كننده دراين طرح، هدايايي نيز درنظر گرفته شده است كه از آن جمله مي توان به سفر زيارتي مشهد مقدس براي سه هزار زوج آسماني اشاره كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام این طرح مخصوص زوجهای جوان است؟ من وهمسرم 29 سال پیش با این مهریه ازدواج کرده ایم . به لطف خدا خوشبخت هم هستیم.
Latvia
با سلام و احترام
ضمن تشكر از زحمات شما، اين بسيار طرح عالي است و اگر نهادينه شود (بازساري فرهنگ اصيل از ياد رفته) بسيار كمك گرانبهايي به پسران و دختران امروزي نموده و مايه ساخت جامعه اي سالم خواهد شد. با سپاس فراوان