پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شاهزاده‌میلیاردردراردوگاه‌آوارگان‌سوری+عکس

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب: 356721
شاهزاده میلیادر سعودی که برای بازدید از اردوگاه آوارگان سوری به اردن رفته است اظهار کرد: جامعه جهانی باید برای حل بحران سوریه که موجب فرار هزاران سوری به ترکیه، عراق، اردن و لبنان شده است، تلاش بیشتری کند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «ولید بن طلال» شاهزاده میلیاردر عربستانی در بازدید از اردوگان سوری مقیم در اردوگاه زعتری در شمال اردن گفت: مشاهده وضعیت آوارگان سوری و مشکلات آن‌ها قلب به درد می‌آورد.

وی افزود: جامعه جهانی باید برای حل بحران سوریه که موجب فرار هزاران سوری به ترکیه، عراق، اردن و لبنان شده است، تلاش بیشتری کند.

ولید بن طلال خاطرنشان کرد: اردن میزبان ۳ / ۱ میلیون آواره است و این موجب فشارهای زیادی بر منابع محدود این کشور می‌شود. مسئولان اردنی در اردوگاه الزعتری امکانات و خدمات بسیار خوبی را به آوارگان سوری ارائه می‌کنند اما مطمئناً اردوگاه مذکور نمی‌تواند جای کشور را برای آ‌ن‌ها بگیرد.

وی همچنین در سخنرانی خود در دانشگاه ملی اردن در امان بار دیگر خواهان حمایت از اردن به خاطر فراهم کردن امکانات برای آوارگان سوری در این کشور شد.


وی خاطرنشان کرد: اردن آغوش خود را به روی همسایگان رنج کشیده خود چه فلسطینی‌ها و چه سوری‌ها باز کرده است.

در همین راستا اخلیف الطراونة، رئیس دانشگاه ملی اردن مدرک دکترای افتخاری در رشته امور بین‌الملل را تقدیم ولید بن طلال کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *