چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

«همت2 » با تیتر "امت امام خامنه ای" منتشر شد!

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 90652
به گزارش جهان، تنها به فاصله کمتر از یک هفته از توقیف شماره جدید هفته نامه« همت»، یک نشریه دیگر با همان شکل و شمایل و محتوا امروز( دوشنبه) روی کیوسک های مطبوعاتی آمده است. 

این ویژه نامه بدون کوچکترین تغییر نسبت به هفته نامه همت منتشر شده،« امت امام خامنه ای» را به عنوان تیتر روی جلد خود نیز انتخاب کرده و مسئولان و چهره های سیاسی و مذهبی کشور را به دو دسته تفکیک کرده است.

موج اندیشه که همت 2 را به عنوان ویژه نامه خود و به یاد شهید همت منتشر کرده، مجله هفتگی است که به صاحب امتیازی موسسه حفظ و بسط ارزش ها دور جدید انتشار خود را از آذر ماه شروع کرده است. موسسه مذکور همان موسسه ای است که نشریه توقیف شده همت هم به صاحب امتیازی آن منتشر شده بود. 

پیش از این، رهبر معظم انقلاب ضمن ابراز رضایت از توقیف نشریه همت که به عده ای از مسئولان کشور اهانت کرده بود خواستار جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی شده بودند.‏ 

لازم به ذکر است استفاده از واژه "امام خامنه ای" با اهداف خاص در برخی نشریات وابسته به این طیف آغاز شده است که در صورت لزوم در آینده به آن خواهیم پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *