جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۵
۴۲

اشک تمساح آقای تقلب برای هاشمی‌رفسنجانی

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 377566
تاج‌زاده در نامه‌ای به هاشمی‌رفسنجانی مدعی شد بازجویان از او خواسته‌اند هاشمی را به انقلاب مخملی متهم کند!
اشک تمساح آقای تقلب برای هاشمی‌رفسنجانی
به گزارش جهان به نقل از کیهان، تاج‌زاده می‌نویسد: در بازجویی‌ها به ویژه ماه اول، بیشترین فشار به ما وارد شد تا علیه جنابعالی سخن‌هایی به زبان آوریم که مورد پسند حضرات بود. بازجوی سوم اینجانب که از نظامیان بد دهان و هتاک بود، کوشید با ضرب و شتم و فحاشی مرا مجبور کند که به زعم او به ارتباطات گسترده و پنهانم با آقای مهدی هاشمی اعتراف کنم تا آنان بتوانند ادعای خود را در زمینه انقلاب مخملی که البته چند ماه بعد اصطلاح کودتای مخملی را جایگزین آن کردند، اثبات نمایند تا به این ترتیب معلوم شود که انقلاب مزبور طرح خائنانه‌ای بود که شما درصدد تحقق آن بودید و آقایان موسوی و کروبی و خاتمی و در مرحله بعد بازداشت‌شدگان ماموریت اجرای آن را به عهده داشته‌اند. در این مدت بازجوها مطلقاً پنهان نمی‌کردند که تمام تلاششان در جهت تهیه پرونده علیه جنابعالی و نیز آقایان موسوی و خاتمی به منظور آن‌چه خود بازداشت و محاکمه این بزرگواران می‌نامیدند، بود.

وی همچنین مدعی شد: مشکل حضرات بیش و پیش از آقای مهدی هاشمی خود شما هستید.

تاج‌زاده این را هم نوشته که مسئله اصلی قانون قدرت و ثروت رسانه، مقابله با فساد نیست بلکه خاموش کردن آخرین صدای مستقل و منتقد داخل حکومت است.

تظاهر تاج‌زاده به دلسوزی برای هاشمی در حالی است که وی به تصریح محسن هاشمی متهم اول تقلب در انتخابات مجلس ششم (سال ۷۸) علیه آقای هاشمی است. تاج‌زاده در عین حال سعی کرده با این نامه جرایم مشترک خود و مهدی هاشمی را سبک کند و آقای هاشمی را سپر بلای باند فتنه‌گران سازد. اما آشوب‌طلبی سال ۸۸ صورت مسئله روشنی دارد که نه تاج‌زاده و نه دیگر اعضای سازمان فتنه قادر به طفره از آن نیستند. صورت مسئله این است که این شبکه خیانتکار با طراحی و اشاعه دروغ بزرگ تقلب، سنگ بنای آشوب نیابتی را گذاشتند و این در حالی بود که براساس ویدئوی موجود از تاج‌زاده در فضای مجازی، وی در جمع برخی دوستانش می‌گوید، من که سابقه برگزاری انتخابات دارم، می‌دانم که ۱۱ میلیون تقلب امکان ندارد.» بدین ترتیب خون همه قربانیان آن فتنه‌گری بر گردن فتنه‌گرانی نظیر خاتمی و موسوی و کروبی و تاج‌زاده سنگینی می‌کند. این طیف اکنون نگرانند آقای هاشمی تمام گرفتاری‌های خود و بدگمانی‌های ایجاد شده نزد نظام و مردم را از چشم افراطیون مدعی اصلاحات ببیند.

نکته طنزآلود درباره دایه‌نمایی تاج‌زاده عملکرد خصمانه‌ وی علیه هاشمی در انتخابات مجلس ششم است. تاج‌زاده در آن هنگام معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات بود. محسن هاشمی پسر ارشد آقای هاشمی ۹ دی ۱۳۹۱ در مصاحبه با روزنامه بهار تصریح کرد‌:« ایشان(هاشمی) در انتخابات مجلس ششم بیستم شد، اگر صندوق‌ها را باز می‌کردیم شاید انتخابات تهران باطل می‌شد. کتابی هست به نام انصراف که حاج آقا دلایل انصراف‌شان را از انتخابات مجلس ششم نوشته‌اند. آن موقع مسئول انتخابات فهرست را می‌خواند ولی اسم ایشان را نمی‌خواند. من مدام تماس گرفتم و گفتم چرا نمی‌خوانید؟ گفت: ما هنوز به رای آیت‌الله هاشمی شک داریم، بعد شکایت شد و یک بساطی راه انداختند که اگر یادتان باشدکاریکاتور آقاسی را کشیدند. من آن موقع رئيس دفتر حاج آقا بودم، به شورای نگهبان شکایت شد. برخی از صندو‌ق‌ها را باز کردند و هر صندوقی که باز می‌شد آرای آن مخدوش بود و باطل اعلام می‌شد. تا ۳۰ درصد بازشماری شد وحاج آقا بیستم شد، بعد گفتند دیگر ادامه ندهید چون مجبور می‌شوند انتخابات تهران را باطل کنند. وقتی از ۳۰ به ۲۰ رسیدند دیدند انتخابات در تهران مخدوش است، افراطی‌های اصلاح‌طلبان و اجرایی‌های آنها تقلب کرده بودند.»

یادآور می‌شود در همان دوره هم‌حزبی‌های تاج‌زاده در روزنامه‌هایی نظیر صبح امروز و ... علناً آقای هاشمی را عالیجانب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای معرفی می‌کردند و طنز تاریخ است که حالا یکی از سران همین جریان افراطی‌گری و تندروی، ژست دفاع از هاشمی می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تارینه
امثال تاج زاده افراد در حال سقوطی هستند که به هر ریسمان پوسیده ای چنگ میزنن,تا خودشون رو نجات بدن.حتی اگر بر خلاف عقاید وتعصباتشون باشه.
بزرگش نکنیم هیچی نیست نه خودش نه اشکاش
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی استوانه و ستون انقلاب است البته اگر حضرت امام رو قبول داشته باشید
توفیقی
میزان حال امروز اشخاص است اگر به توصیه امام‌ توجه کنید
اصغری
هاشمی امروز همان هاشمی زمان امام خمینی می باشند اگر مخالفای هاشمی تغییر کردن مشکل خودشان هست نه هاشمی
سرور
دوران استوانه گری ایشان 18 سال پیش تمام شد. برای بالا بردن وی از امام (ره) مایه نگذارید.خداوند به هرکش بخواهد عزت می هد و می گیرد.
امام را قبول داریم
این جمله ایشان را هم یادآوری میکنم: ملاک حال فهلی افراد است.
منطغد
ملاک حال فعلی افراد است.
هاشمی زمان امام یا هاشمی که نامه سرگشاده به ولی فقیه نوشت و خشت اول فتنه 88 رو گذاشت!!!؟
یادمونه امام راحل خودشون رو هم استوانه و ستون انقلاب نمی دونستن چه رسد به ...
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم الان با فشار این نامه را ننوشته
از اطرافیان هاشمی از این گونه کارها زیاد سراغ دارم
لطف کنید یک مورد را بفزمائید.
تاربنه مثل اینکه خوابی تاج زاده مرده میخواد بااین حمایت باهاشمی باطری به باطری کنه واحیا بشه
سیدی
س. بالاخره ما نفهمیدیم این نامه صحیح است یا نه؟ شما برای نفی آن به گفته های ایشان در سال 78 تمسک کردید چه ربطی داره. اگه اینا مزخرفه باید اون نوار ویدئویی هم مزخرف باشه ... اون قسمت نوار ویدئویی که مطابق نظر شماست حتما صحیحه ولی این نامه چون مطابق نظر شما نیست صحیح نیست
France
برادر یا خواهر عزیز. برای رد گفته های تاج زاده نیاز به علم غیب نیست. مگر آشوبها و خیانت ها جلوی چشم همه روی نداد؟ مگر التهاب 8 ماهه پایتخت فیلم بود؟ مگر بالای 30 نفر شهید بسیج و 500 نفر مجروح ساقط از زندگی ساختگی بود؟
اینها جلوی چشم 70 میلیون نفر اتفاق افتاد و قابل کتمان نیست. اگر شما تاج زاده را یادتان نمی اید ما او آشوب طلبی های امثال او را از دهه 70 بیاد داریم.
متاسفانه برخی انقدرلجبازهستندکه گاهی علیه اقدامات خودشان هم افراط میکنند!فایده ای ندارد!حتی اگرخودتاج زاده هم به شما بگویندکه اشتباه کرده اند،شمابازهم باورنمیکنیدوبه راه لج بازی وپوچی ادامه میدهید!
احساس میکنم عده ای شیطان وقدرت طلب،باقایم شدن پشت سربرخی ازمقامات گذشته،دنبال نفع جناحی وشخصی خودشان میباشند!دلیلی نداردحرف کسانی راباورکنیم که روزگاری نچندان دورسایه ایت الله راباتیرمیزدند!امروز بانفاق دنبال قدرت ازدست داده هستند!
اقای تقلب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran, Islamic Republic of
واقعا هاشمي از اونجا رونده و از اينجا مونده شده.
عبرت انگيز است كه افراد معلوم الحالي مثل تاج زاده از هاشمي براي خود پل بسازند.
اين جماعت حريص اصلاح طلب تا آخرين رمق هاشمي و البته هر عنصر ديگري را به نفع خود مصادره نكنند، دست بردار نيستند.
علی
جانا سخن از دل ما می گویی
Iran, Islamic Republic of
خدا در و تخته رو بهم جور می کنه!
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
هاشمی راهم افرادی نظیرتاج زاده باید حمایتش کنن .ازکوزه همان برون تراود که دراوست
واقعا مخصوصا برای ما که اون دوران خوب یادمونه
عباد
Iran, Islamic Republic of
تاجزاده نماد ضدانقلاب داخلی هست دل ایشان نه برای انقلاب میسوزد نه برای مردم .خیانت ایشان و قوچانی و باقی نسبت به نظام اسلامی محرز هست. هاشمی باید عاقل باشد و این مزبله ها را بشناسد
غفاری
هاشمی نیازی به تهیه پرونده علیه ایشان را ندارد . آن نامه بدون سلام و . . . و سخنانشان در نماز جمعه برای شناخت ایشان در خصوص فتنه کافی است.
باور ندارد از آقازاده ها بپرسید.
طنز تاریخ نیست بلکه این واقعیت است متاسفانه آقای هاشمی با موضع گیریهایش خودش را تا این درجه تنزیل داده است
من نمیدونم چرا این هاشمی و تاج زاده و خاتمی دست از سر این نظام و مردم بر نمی دارن.
شما دیگه تو دل ملت نه جایی دارید و نه ابرویی.
ومن نمیدانم چه کینه ای در دل شماست که دست از سر خاتمی وهاشمی بر نمی دارید.اینها که هزار مرتبه بهتر از احمدی نژادهستند.
Iran, Islamic Republic of
جالب بود که چند روز قبل هم فاطمه هاشمی گفته بود که اینها به جای پدر ، از پسر انتقام می گیرند!!!! حالا تاج زاده به اینها خط می دهد یا اینها به تاج زاده ؟! یا موضوع اصلا یک چیز دیگری است!؟
مودی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا به نوعی تقسیم کار شده است که در قضیه دادگاه مهدی هاشمی و محاکمه از همه طرف فشار به قوه قضاییه را به حداکثر برسانند.و البته سمت و سوی همه این تحرکات دو چیز است اول سیاسی نشان دادن این پرونده و دوم گفتن اینکه هدف پدر است و پسر دارد به جای پدر محاکمه میشود.
از یک طرف وکلا و اعضای خانواده متهم که صدایشان هم خیلی بلند است مرتب پرونده را سیاسی میخوانند و از سوی دیگر بخش دیگری مامور شده اند تا با مظلوم نمایی از هاشمی و باز هم با ذکر خاطراتی مجعول و عجیب و غریب که این روزها مد هم شده است اینگونه وانمود کنند که یکعده در حال پرونده سازی علیه شخص هاشمی رفسنجانی برای ضربه زدن به او هستند و دادگاه مهدی هاشمی هم یکی از این موارد است .
البته مطابق این نوشته طنز عجیبی در این ماجرا وجود دارد و آن هم اینکه کسانیکه زمانی از هاشمی عالیجناب سرخپوش و خاکستری پوش ساختند و با تقلب بسیار زشتی در انتخابات تهران مانع ورود هاشمی به مجلس ششم شدند اکنون دلسوز وی شده و اینگونه حرف ها میزنند.
شما حاظرین قسم بخورین که دروغ میگه؟
شما حاضرین قسم بخورین که راست میگه؟
France
شما حاضرید قسم بخورید که راست میگه؟
جناب تاج زاده، قدیم ها کی مجبورن کرده بود ایشون را عالیجناب سرخپوش بنامید و بهش اتهام بزنید؟
گویا همه حرف های شما پشیزی ارزش ندارن
Iran, Islamic Republic of
انتشار چنین نامه ای با این محتوا و در این زمان نباید بی ارتباط با دادگاه جنیور باشد.
Iran, Islamic Republic of
یک مدت ه.... اشک تمساح میریخت حالا نوبت بقیه شده
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اگر نظام اسلامی ایران رحم به حال این فتنه گران نمی کرد
الان دو برنمی داشتند
علی اصغر
راست است که گفته شده چوب خدا صدا نداره کار این فرد به جایی رسیده که آدمی مثل تاج زاده به حمایتش آنهم دستوری و سازمان یافته اقادام کرده .
امام راحل فرمودند منافقين بدترازكفارهستند
وواقعا همين هم بود اين اقا وازنابش چه تهمتها كه به هاشمي نزدند وايشان را تا عليجناب خاكستري اتهام زدند ودرانتخابات مجلس كه همين تاج زاده معاون وزير كشور بود كاري كردند كه هاشمي نفرسي ام شود حال اين فرد وحذب منحل شده اوازهاشمي دفاع منافقانه ميكنند .مرگ برمنافق ومرگ برضدولايت فقيه .
سیاوش
به هر حال چه ایشان موافق هاشمی یا مخالف باشد فرقی نمیکند طاهرا زیر بار این کار تحمیلی و زور نرفته.با اسمون ریسمون کردن گزشته نمیتوان ادعا را ثایت کرد
Iran, Islamic Republic of
خداوند هاشمي را در مسير رهبري حفظ و بين ايشان و خط فتنه (تاج زاده) انفصال ايجاد نمايد. آمين
مثل اینکه کلا این جماعت به نامه نگاری خیلی علاقه دارن!! مثلا بی سلام و والسلام!