جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

واگذاری نیمی از مخابرات به بخش خصوصی

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 417660
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از واگذاری 50 درصد از سهام این شرکت به بخش خصوصی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کاظم ابراهیمی صدرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح 86 پروژه مخابراتی گیلان با اشاره به توسعه آی‌.سی.تی در کشور اظهار کرد: امسال رشد فضای پهنای باند، سرویس‌های ارزش افزوده و توسعه و تجهیز وسایل مورد نیاز مخابراتی برای شهرهای بزرگ، کوچک، متوسط و روستاها از برنامه‌های شرکت مخابرات ایران است.
 
وی بر افزایش امکانات مخابراتی در روستاها تاکید کرد و افزود: امسال توسعه استفاده از خدمات مختلف مخابراتی از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران است.
 
ابراهیمی صدرآبادی از سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در بخش تلفن ثابت در کشور در سال 94 خبر داد و بیان کرد: خدمات الکترونیکی با توجه به گستردگی در بخش‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های کلان توسعه‌ای پیدا کرده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از واگذاری 50 درصد از سهام این شرکت به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات شرکت مخابرات ایران از منابع داخلی تامین می‌شود.
 
وی افزایش پهنای باند و توسعه تکنولوژی ارتباطات نسل پنجم را از برنامه‌های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد: توسعه شبکه دیتا از دیگر اولویت‌های شرکت مخابرات ایران است.
 
به گزارش فارس، در مراسم مذکور 86 پروژه مخابراتی گیلان با سرمایه‌گذاری 291 میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *