سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱۴

بازهم حمله با سلاح سرد به يك بسيجي

جمعه ۳۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۲۴
کد مطلب: 177063
به دنبال افزايش برخي ناامني‌ها از جمله حمله به طلبه ناهي از منكر و قتل روح‌الله داداشي قهرمان البرزي، اين‌بار راكبان يك دستگاه موتورسيكلت، جواني بسيجي را در شهر جديد انديشه با ضربات سلاح سرد مضروب كردند.
اين واقعه تاسف‌بار چهارشنبه شب مورخ بيست و نهم تيرماه سال جاري و حدود ساعت ۲۳:۳۰ دقيقه شب رخ داده است. 

به گزارش جهان به نقل از فارس، در اين حادثه يك جوان بسيجي به نام حسين مرشدي از سوي دو نفر موتورسوار مورد حمله قرار مي‌گيرد. 

ضاربان پس از وارد آوردن ضرباتي با سلاح سرد و برنده به سر اين جوان بسيجي، از محل متواري مي‌شوند. 

شاهدان عيني گفته‌اند كه جوان فوق بلافاصله توسط اهالي محل به بيمارستان‌هاي بقيه‌الله تهران اعزام شده و حال عمومي وي وخيم گزارش شده است. 

مسئولان و كاركنان بيمارستان بقيه‌الله در پي تماس‌هاي مكرر خبرنگار فارس حاضر به پاسخگويي به درباره وضعيت سلامتي و پزشكي اين جوان بسيجي نشده و تاكيد داشتند كه اطلاعات بيماران بنا بر قوانين جاري از طريق تلفن به افراد غير ارائه نمي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شده مثل اول انقلاب که منافقا هرجا حزب اللهی گیر میاوردن میزدن. دستگاه قضایی هم که بی عرضه باشه همین میشه. این کثافتها رو باید اعدام کرد حتی اگر حملشون منجر به مرگ نشه. فقط اینطوری عبرت میگیرن.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این سلاح سرد تبدیل به معظل بدی شده و اگر فکری به حال ان نشود باید فاتحه امنیت مردم را خواند
Iran, Islamic Republic of
حسین خیلی پسر گلیه
حتما برا سلامتیش دعا کنید.
Iran, Islamic Republic of
بسیجیا فدای مشایی و بقایی و جوانفکر و...............اینجور ... میشن!
Iran, Islamic Republic of
این نا امنی ها در سایه فتنه 88 رشد کرد اگر دستگاه قضا با اقتدار عمل میکرد.....
Iran, Islamic Republic of
لابد اقای آملی که رییس قضاست دوباره در یک نطق پر شداد و غلاظ، این کار و قویا محکوم می‌کنه و بعدش دوباره اشرار راست راست تو خیابونها می‌چرخند، مثل آقازاده‌هایی که هم می‌دزدند و هم در براندازی نظام می‌کوشند و هم راست راست دارند می‌چرخند؛ سران فتنه‌هم که توسط نظام حفاظت می‌شن و البته مجلس که باید قانون بنویسه هم داره برای باقی می‌موندن نماینده‌ها در مجلس فرت و فرت طرح و تبصره تولید می‌کنه!
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه خواب است
Iran, Islamic Republic of
از زماني که کميته جمع شد و ايست و بازرسي هاي بسيج جمع شد این اتفاقات هم زیاد شد و نمود بیشتری پیدا کرد. اين همه تهمت به بسيجيها زدند حالا هم که ديگه مستقيم ميزنن . اين بسيجي اوليش نبوده آخريش هم نيست .
United States
متاسفانه این سلاح سرد تبدیل به معضل بدی شده و اگر فکری به حال آن نشود باید فاتحه امنیت مردم را خواند
Iran, Islamic Republic of
چند سال است که در مشهد و چند شهر دیگر نه تنها اراذل و اوباش بلکه جوانان و نوجوانان با چاقو های ضامن دار در سطح شهر متاسفانه دست به چاقوکشی و مزاحمت و در برخی موارد قتل افراد می زنند و امروز این است عدم مقابله با افرادی که سلاح سرد حمل می کنند . مسئولین(مجلس، رئیس جمهور، قوه قضائیه و نیروی ضعیف انتظامی) به فکر باشید و اقدامی فوری و ضربتی اناجم دهید
Iran, Islamic Republic of
چشم ناجا كلا روشن!!!
حکم حمل سلاح سرد باید اعدام باشد و تمام
Iran, Islamic Republic of
همه چي آرومه همه چي آرومه
الان تنها مشكل اين مرز و بوم فقط مو و لباس و ... مردم مي باشد ، بله بله اين مسائل كه اصلا رسيدگي نمي خواهد؟!؟! بله بله
همه چي آرومه همه چي آرومه
از ماست که بر ماست
وقتی گشت ارشادو می کوبیم کسانی که نیاز به برخورد دارن احساس می کنن تازه حامی هم دارن و مردم طرفدارشونن! اینه که پر رو و جری می شن. اینم میشه نتیجه اش.