پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بازديدمعاون‌اول‌رئيس‌جمهورازغرفه‌ايران‌خودرو

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 328867
مهندس اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهوري، مهندس نعمت زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت به همراه دكتر نهاونديان، رئيس نهاد رياست جمهوري پس از افتتاح چهاردهمين نمايشگاه صنعت كشورهاي عضو سازمان كنفرانس اسلامي با حضور در غرفه ايران خودرو از آخرين دستاوردهاي اين خودروساز ديدن كردند.
به گزارش جهان به نقل ا زسایت ایران خودرو، در اين بازديد مهندس جهانگيري اظهار كرد: لازم است توسعه قواي محركه به ويژه در زمينه ديزل به صورت جدي پيگيري شود.
 
دكتر نهاونديان نيز اظهار كرد: در چهار سال اخير سرمايه گذاري هاي كلاني در صنعت خودرو انجام گرفته و اين صنعت پتانسيل بالايي براي حضور در بازار جهاني دارد.
 
وي رسيدن به اين هدف را نيازمند آن دانست كه صنعت خودرو خود را در زنجيره بازار جهاني مجددا تعريف كند. نهاونديان خواستار تقويت نگاه صادرات گرا در فرآيند توليد شد.
 
رئيس دفتر رئيس جمهوري اظهار اميدواري كرد با هماهنگ سازي سياست هاي صنعتي و تجاري كشور اين هدف تحقق پيدا كند.
 
وي افزود: انتظار مي‌رفت با ادغام دو وزارت خانه صنايع و معادن و بازرگاني، سياست‌هاي صنعتي و تجاري هماهنگ شود كه اميدواريم اين اتفاق در دولت يازدهم روي دهد. 
 
لازم به ذكر است چهاردهمين نمايشگاه صنعتي و تجاري كشورهاي اسلامي از امروز ششم آبان ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كار كرده و به مدت پنج روز پذيراي بازديدكنندگان است. گروه صنعتي ايران خودرو در سالن خليج فارس اين نمايشگاه آخرين محصولات خود را به نمايش گذاشته است.
 
 
https://jahannews.com/vdcb0wbfzrhb5wp.uiur.html
jahannews.com/vdcb0wbfzrhb5wp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *