شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

ماندن تری در چلسی قطعی شد

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 398563
کاپیتان انگلیسی تیم فوتبال چلسی یک فصل دیگر هم در جمع آبی‌پوشان لندن به دوران بازیگری خود ادامه خواهد داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جان تری برای تمدید یک ساله قرارداد خود با چلسی به توافق رسیده و ژوزه مورینیو، سرمربی آبی‌پوشان لندن تأکید کرده که مسئولان باشگاه این بار برای نگه داشتن کاپیتان انگلیسی خود تعلل نخواهند کرد و خیلی سریع دست به کار خواهند شد.

تری یکی از بازیکنانی بود که در پایان فصل گذشته، وقتی که آبی‌پوشان لندن بدون جام به کار خود پایان دادند، زمزمه جدایی‌اش از چلسی شنیده می‌شد اما مورینیو مدیران باشگاه را برخلاف میل‌شان راضی کرد که در ماه می قرارداد یک ساله‌ای با تری ببندند و برخلاف فرانک لمپارد به او اجازه رفتن نداد. از آن زمان تاکنون تری، تقریباً در تمام بازی‌‌های چلسی در ترکیب اصلی حضور و عملکرد بسیار خوبی داشته که همین موضوع سبب شده چلسی یک بار دیگر برای تمدید قرارداد کاپیتان خود ترغیب شود.

مورینیو که چندی پیش گفته بود فکر می‌کند تری همان بازی‌های ۱۰ سال گذشته‌اش را ارائه می‌کند و در اوج آمادگی است، در آستانه دیدار تیمش با ساوتهمپتون در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس گفت: شکی نیست که او یک قرارداد دیگر خواهد بست. من از این موضوع مطلعم و خودش هم این را می‌داند. ما در باشگاه و هیئت مدیره می‌دانیم که قرارداد تری تمدید می‌شود و من فکر می‌کنم شما هم به این موضوع پی برده‌اید.

وی ادامه داد: حتی اگر ما این موضوع را تأیید نمی‌کردیم هم همه می‌دانستند که این اتفاق رخ می‌دهد. تری برای ما بازیکن مهمی است و قرارداد بعدی‌اش دیر یا زود امضا می‌شود که فقط جنبه تشریفاتی دارد.

آقای خاص عنوان کرد: تری خوشحال است و کارش را خوب انجام می‌دهد. او هم‌تیمی‌هایش و مرا را دوست دارد. ما گروهی از بازیکنان را در اختیار داریم که در کنار هم خوشحالند و تری هم در این گروه حس خوبی دارد و بازی‌های قابل قبولی ارائه می‌‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *