جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۸
والیبال قهرمانی جهان - لهستان

صعود بلند قامتان والیبال ایران به مرحله نهایی/ ولاسکو ایران را به جمع 6 تیم برتر فرستاد

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 380265
تیم ملی والیبال ایران با توجه به پیروزی آرژانتین بر آمریکا جواز حضور در بین شش تیم برتر جهان را به دست آورد.به این ترتیب نتیجه بازی فرانسه و لهستان تنها می‌تواند در تعیین جایگاه ایران تاثیرگذار باشد.
صعود بلند قامتان والیبال ایران به مرحله نهایی/  ولاسکو ایران را به جمع 6 تیم برتر فرستاد
سرویس ورزشی جهان - تیم‌های ملی والیبال آمریکا و آرژانتین، دیگر هم گروه‌های ایران آخرین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان را برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ (۱۹ - ۲۵, ۲۸ - ۲۶, ۲۵ - ۲۰, ۲۳ - ۲۵ و ۱۵ - ۱۱) به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد.

به گزارش جهان، با این نتیجه تیم ایران با توجه به پیروزی ۳ بر یک برابر صربستان جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۵ رساند و بر اساس پوئن‌شماری بالاتر از آمریکا راهی مرحله دوم شد. به این ترتیب نتیجه بازی فرانسه و لهستان تنها می‌تواند در تعیین جایگاه ایران تاثیرگذار باشد.

ولاسکو با نتیجه‌ای که مقابل آمریکا کسب کرد کمک بزرگی به کواچ و شاگردانش کرد تا بتوانند به دور بعد صعود کنند و این بهترین هدیه ولاسکو به ایران بود.

با این نتیجه ایران به جمع ۶ تیم برتر جهان راه یافت. آمریکا با این شکست جمع امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند و همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و باید منتظر نتیجه دیدار تیم‌های فرانسه و لهستان بماند.

* نتایج ۴ بازی اول به شرح زیر است:

آرژانتین ۳ - آمریکا ۲

۱۹ - ۲۵

۲۸ - ۲۶

۲۵ - ۲۰

۲۳ - ۲۵

۱۵ - ۱۱

برزیل ۳ - روسیه یک

۲۵ - ۲۱

۲۴ - ۲۶

۲۵ - ۱۹

۲۵ - ۱۹

فنلاند ۳ - بلغارستان صفر

۲۵ - ۱۸

۲۵ - ۲۱

۲۵ - ۱۸

ایران ۳ - صربستان یک

۲۵ - ۲۷

۲۵ - ۲۲

۲۲ - ۲۵

۱۸ - ۲۵

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا دیروز احساس غرور داشتم
مجید مجد
United States
تبریک می گم
محمد-خ
Iran, Islamic Republic of
سر و جانم فدای ایران
ولاسکو دمت گرم!
حسن
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود تو تیتر خبر از زحمت زیاد خود بچه ها هم چیزی گفته بشه. اگه غیرت خود والیبالیستها نبود اونا هم مثل تیم فوتبالمون مایه خفت و بی آبرویی ملت ایران میشدن!
پس بچه های باغیرت دمتون گرم.
خداییش تیم ملی اینقدر خوبه که اگه قهرمان نشه باید برن کشک‌شون رو بسبن!
United States
انصافا قرارداد فوتبالی هارو با اینا مقایسه کنید
United States
الان خداییش این کواچ چقدر پول گرفته؟
این یعنی مدیریت این یعنی نتیجه نه مثل فوتبال
به جای این همه خرجی که برای کیروش شد باید بروند مربی‌های جریان‌سازی مثل ولاسکو را بیاورند.
درود بر کواچ که مردانه جلوی تیم کشورش (صربستان) ایستاد! حرفه‌ای‌گری یعنی همین
نه تو رو خدا با این همه مهره به صربستان می باختیم. من نمی دونم چرا وقتی 6،7 تا جلو می افتیم تعویض نمی کنه. فشار زیادی به 6 نفر اصلی اومده خدا کته بچه ها کم نیارن
آسیا برای شیرمدان ایران شخی است. ما به قله های جهان می اندیشیم.
صعود ولاسکویی ایران
پرچمتون خیلی بالاست

خیلی

خیلی

دمتون گرم
فتیم بالا ، به حقمون رسیدیم
مبارک باشه دوستان :)))))
بچه ها مچکریم ، کواچ مچکریم ، ولاسکو مچکریم
درد و بلاتون تو سر فوتبالیست ها
تو فوتبال هم دوست داشتیم مسی به دادمون برسه و ما بوسنی رو ببریم که هیچ غلطی نکردیم. ولاسکو و بچه های تیم ملی ایران و آرژانتین، ترکوندن!
در جستجوی حقیقت
Iran, Islamic Republic of
سلام: نمیدانستم باید این پیام را برای که بفرستم اما میدانم که شما و بعضی از سایتهای اصولگرا حتما به این مهم رسیدگی میکنید و مطلب را به گوش مسئولان میرسانید.در همین آخرین مسابقه والیبال دیدیم که چند نفر از عناصر منفور سلطنت طلب از موقعیت پخش این مسابقه در رسانه ها و خصوصا رسانه ملی ما سوءاستفاده کرده و پرچم منحوس پهلوی یعنی پرچم شیر و خورشید را در ورزشگاه روبروی دوربینها نگاه داشته بودند به طوری که به ناچار این پرچم منحوس در سیما دیده میشد.البته ظاهرا در دیگر مسابقات هم چنین چیزی مشاهده شده که سالها بود از این دست اتفاقها صورت نمیگرفت اما ظاهرا بعد از جریان فتنه 88 و با به روی کار آمدن دولت یازدهم باز هم این عناصر فاسد به جنب و جوش افتاده اند تا از این رهگذر برای خود کاری کنند که البته همه میدانیم بی نتیجه خواهد بود اما برای مردم و نظام ما قابل تحمل نیست که مشتی فاسد و فاجر دست به چنین اقدامی بزنند وبخواهند خون شهدای ما را که در برابر طاغوت به شهادت رسیدند به سخره بگیرندو اعتبار کشور مقتدر ما را خدشه دار کنند. از شما میخواهیم تا از ظرفیت رسانه ای خود استفاده کنید تا مسئولان مربوطه نگذارند که در هیچ ورزشگاهی در دنیا پرچم منحوس پهلوی برافراشته شود.خداوند به شما توفیق بدهد.
جهان برات متاسفم .من دیگه نا امید شدم از نظر دادن.واقعا که......