جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۸

عکس/ گلستانی از آذربایجان

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 410261
لشگری که عموم مردم ایران آن را با نام شهیدان "مهدی باکری" و برادرش "حمید" می شناسند. اما این لشکر، شیرمردان و دلاوران دیگری نیز دارد
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، لشگر31 عاشورا، یگان اختصاصی رزمندگان آذربایجان در طول سالهای دفاع مقدس بود. لشگری که عموم مردم ایران آن را با نام شهیدان "مهدی باکری" و برادرش "حمید" می شناسند. اما این لشکر، شیرمردان و دلاوران بسیاری دارد که جانهای خود را در جبهه های نبرد، تقدیم آستان دوست نمودند و پیمان خود با خمینی کبیر را با خون خود امضا کردند.

عکسی که می بینید، تعدادی از آن یلانِ آذربایجان را در یک جا نشان می دهد. از یازده نفر افراد حاضر در عکس، هشت نفر به شهادت رسیده اند. افراد موجود در عکس عبارتند از:

ایستاده از راست:محمد حسن سهرابی فر، شهید مصطفی پیشقدم ، فرمانده گردان امام حسین ( ع)، شهید احد مقیمی ( رئیس ستاد تیپ ۲ لشکر ۳۲عاشورا)، سردار سید مجید فاطمی ، شهید محمد حسین سهرابی فر، جانشین گردان سیداشهدا(ع)، جمشید نظمی

نشسته از راست: شهید محمود دولتی، فرمانده گروهان از گردان سیدا لشهدا (ع )، شهید محمد بالاپور ، جانشین گردان امام حسین( ع )، شهید علی اکبر رهبری ، فرمانده گردان سید الشهدا(ع)، شهید اصغرعبداللهی، فرمانده گردان امام حسین(ع)، شهید صالح جباری

شادی روحشان صلوات
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
جمشید نظمی ، مدیرعامل قبلی تراکتور !!!
ناصر فریادشیران
آرامش و آسایش و خیر و برکتی و امنیتی که مردم ایران اسلامی در حال حاضر دارند فقط بخاطر خون پاک و مقدس شهیدان گرانسنگ و بزرگوار است .
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری:هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهیداست.
اللهم احشرنا معهم بحق محمد و آله
از ظاهر نورانیشون معلومه چقدر عاشقانه به دیدار معبود رفتند
United States
روحشان شاد و یادو خاطره آنها گرامیباد
قلی
پدر من دوست و همرزم شهید محمود دولتی (نشسته از راست نفر اول) بود. هر وقت در مورد دوستش حرف میزنه گریه میکنه و میگه خیلی آدم خوب و با خدایی بود.میگه آدم شوخی بود و همیشه منو صدا میزد ابو!!!
Iran, Islamic Republic of
بری شادی روحشان صلوات.