جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سازمان حمل ونقل جاده‌ای زیر ذره‌‎بین مجلس

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 404664
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته‌ تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این کمیسیون خبر داد و گفت: نتایج بررسی‌های این کمیته تا نیمه اسفند مشص می‌شود.
به گزارش جهان، منصور آرامی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستورکارهای این کمیسیون، گفت: چندی پیش آقای موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به کمیسیون عمران ارائه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سوی نماینده دشتستان در مجلس به کمیسیون عمران ارائه شده است، بنابراین کمیته‌ای برای پیگیری آن در این کمیسیون تشکیل شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار داشت: پس از بررسی‌ تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این کمیته، اگر نتایج آن مثبت باشد، تقاضای این تحقیق و تفحص، برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

آرامی همچنین تصریح کرد: احتمالا نتایج بررسی‌های این کمیته تا نیمه اسفند مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *