شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱
رضازاده اعلام کرد؛

اولویت من احترام به رأی مردم تهران است

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 419569
عضو شورای شهر گفت: قانون تکلیف را مشخص کرده و شورا شغل محسوب نمی‌شود؛ با توجه به اینکه وزنه‌برداری علاقه و رشته کاری‌ام است اما در نهایت اولویتم احترام به رأی مردم پایتخت است و به رأی مردم بی‌احترامی نمی‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ حسین رضازاده عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعیین تکلیف قانون در زمینه عضویت در شورای شهر و ریاست فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد:‌ قانون تکلیف نهایی را در این زمینه مشخص کرده است.

وی تأکید کرد: براساس نظر هیئت حل اختلاف به نامه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر دوشغله بودن من، این شورا در بهمن ماه سال گذشته نظر خود را بر بلامانع بودن در شورای شهر و فدراسیون اعلام کرد.

رضازاده یادآور شد: علاوه بر شورای حل اختلاف، کمیسیون اصل نود مجلس که مفسر قانون است نیز بلامانع بودن همزمان عضویت شورا و ریاست فدراسیون را تأیید کرده است و این موضوع به وزیر ورزش ابلاغ شده است.

وی افزود: این مسئله مراحل قانونی خود را طی کرده و شائبه‌ای در این زمینه وجود ندارد و برای حضور هم‌زمان شورا و فدراسیون مشکلی وجود ندارد چراکه سابقه درخشانی نیز در فدراسیون وزنه برداری برای کشورمان داشته‌ام و در زمان حضور در فدراسیون وزنه برداری برای ایران کسب افتخار کرده‌ام.

رضازاده در پایان گفت: مردم تهران در زمان انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران، به من اعتماد کردند و با رأی خود مرا به‌عنوان سومین نفر برگزیدند، بنابراین به رأی مردم احترام می‌گزارم و از عضویت در شورا استعفا نمی‌دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اره فکر کردی دولت قبلیه که بتونی چند شغله باشی؟؟؟/نه اون دوران تموم شده