پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۳۱
به بهانه حضور در تجمع غیرقانونی "حامیان حیوانات"

خانم ابتکار در تجمع حامیان انسان‌ها کجا بودید؟!

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 419262
خوش رفتاری با مخلوقات خداوند متعال قطعا از تعالیم اسلامی و انسانی است اما آیا جان انسان ها کم ارزش‌تر از "سگ ها" و "گربه ها" است؟!
خانم ابتکار در تجمع حامیان انسان‌ها کجا بودید؟!
به گزارش جهان به نقل از خیبرآنلاین، حضور معاون رییس دولت یازدهم و رییس سازمان محیط زیست در تجمع "حامیان حیوانات" آن هم در شرایطی که طبق گفته وی، "این سازمان در چنین موضوعاتی هیچ مسئولیت و تکلیف قانونی ندارد" موجب بهت ناظران سیاسی و اعتراض "حامیان انسان‌ها" شد.

طی روزهای گذشته تعدادی از افرادی که بدون اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، درباره کشتن چند قلاده سگ اقدام به برگزاری تجمع اعتراض آمیز کردند، در جمع خود یکی میهمان دولتی را نیز شاهد بودند.

این افراد که خود را "حامیان حیوانات" می نامیدند، در شعارها و پلاکاردهای سازمان یافته ای که حمل می کردند، بی رحمی با حیوانات را خلاف انسانیت دانسته بودند.

خانم ابتکار در تجمع
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000419/nf00419262-1.jpg
بی آنکه بخواهیم به اصل این تجمع و خواسته افراد شرکت کننده در آن بپردازیم، اما حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست، در این تجمع غیرقانونی و با عنوان "حامیان حیوانات" موجی از اعتراض و انتقاد را به همراه داشته است.

شدت اعتراض ها به این اقدام معاون روحانی به این مساله تمرکز یافته است که چرا وی، در تجمعی که به اعتراف خود هیچ مسئولیت و تکلیف قانونی درباره آن ندارد، شرکت می کند، اما هنگام هجوم ریزگردها به مناطق مختلف کشور، به ویژه خوزستان، به بهانه های مختلف از حضور در جمع مردم مظلوم کشورمان امتناع کرده و تنها از پشت کیبورد رایانه اش و از طریق یک سایت غیرقانونی به ابراز احساسات می پردازد؟

چرا معصومه ابتکار در اتفاقی که مسئولیت مستقیم با سازمان تحت ریاستش دارد، آنگونه برخورد می کند اما در دفاع از "سگ ها" و "گربه ها" در یک تجمع غیرقانونی شرکت می کند؟!

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000419/nf00419262-2.jpg

ابتکار در تجمع "حامیان حیوانات" گفته: "با توجه به محدودیت هایی که داریم، سال گذشته بخشنامه ای در زمینه حقوق سگ ها و حیوانات موذی مانند گربه و موش در محیط های شهری تهیه شده است".

این سخن معاون روحانی، یادآور اظهارات سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس، در بحبوحه هجوم ریزگردها به خوزستان است که گفته بود: "خانم ابتکار مشغول گربه سانان است و مردم اولویت دوم او هستند".

اینک، سخن آن است که خوش رفتاری با مخلوقات خداوند متعال قطعا از تعالیم اسلامی و انسانی است اما آیا جان انسان ها کم ارزش‌تر از "سگ ها" و "گربه ها" است؟!

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000419/nf00419262-3.jpg

به هرحال، به نظر می رسد در سالی که به شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" مزین شده، بیش از آنکه "سگ ها" و "گربه ها" نیاز به همدلی و همزبانی داشته باشند، این مردم نجیب، شریف و البته مظلوم ایران اسلامی هستند که باید با همدلی و همزبانی دولتمردان مواجه شوند.

ذکر این نکته نیز ضروری است که براساس برخی گزارش ها، احتمال تکرار چندباره این قبیل مسایل انحرافی و فرعی در سال جاری از سوی گروه "بیم و امید" وجود دارد تا ریزش پایگاه اجتماعی آن در عرصه های مختلف، با این موضوعات دست چندم تاحدی جبران شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
حفظ سگها و یوزپلنگها مهمتره. از این اصلاح طلبان فقط همین بر میاد!
شما که برای هسته ای تمام هستی مملکت رو دادین مگه کسی چیزی گفت؟؟؟؟
United States
چقدر از حقايق دوري داداش بيدار شو
United States
شما که عین حقیقتی نتیجه ی ۸ سال حکومتتون رو دیدیم،... ملتی که بیدار شد دیگر فریب شما رو نمیخوره...
ابتکار سگی
شرمنده ایم هموطن ای خوزستانی ها شریف و نجیب
یعنی سگهای هار مهمتر از شما هستند....
United States
نمایندگان عزیزتان در جبهه ی پایداری در مجموع چقدر برا مبارزه با گرد و غبار هزینه کردن؟؟؟؟؟؟یک هزارم هسته ای؟؟؟؟؟یا کمتر؟؟؟
همه چيز به كنار... فقط اونی كه اين پلاكارد دستشه چي زده؟

من همان سگ هستم؟!
خانم ابتکار : درگذشت سگها را تسلیت می گوییم .
از طرف انسانهای بی ارزش خوزستان .
احمد
واقعا شورشو دراوردینا این گردو خاک ما اوجش تو زمان محمود احمدی نژاد بود که شما روزه سکوت گرفته بودین.
چمن ها هم تو پارک ها له میشن، گناه دارن اونا هم موجود زنده هستن. پس بیایم تو خیابونا؟!
بیخود تریپ رفاقت با سک نگیرید. شما مشکل دارید.
Iran, Islamic Republic of
دردتون چیز دیگه است وگرنه حمایت از حیوانات بی زبان منافاتی با حقوق انسانها ندارد
United States
اگه میخ تو سنگ فرو میره این انتقادهای مردم هم اثر میذاره
56
چرا معصومه ابتکار در اتفاقی که مسئولیت مستقیم با سازمان تحت ریاستش دارد، آنگونه برخورد می کند اما در دفاع از "سگ ها" و "گربه ها" در یک تجمع غیرقانونی شرکت می کند؟!

جوابتان را در تعصبشان به رنگ سبز بجویید
درست است که رفتار مناسب با حیوانات، از توصیه های اسلام است، در عین حال حفظ شأن و جایگاه انسان ها هم، از توصیه های اسلام است. منظورم این هست که اصل رفتن مردم به راهپیمایی حمایت از حیوانات، شأن انسان رو خدشه دار میکنه. چون این دو همتراز نیستند.
اينها هميشه طرفدار حيوانات بوده اند.
آن حي[...] وح[...] که در سال 88 خيابان ها را به آتش کشيدند و آسايش انسان ها را سلب کردند مگر از دوستان و همپالکی های اين خانم نبودند؟!
ح ف
نقل قول مثالی از قول ابتکار :شرکت در تجمع حامیان سگ ها و گربه ها کلاس داره و با ژشت روشنفکری و اعتدال و امید این دولت هماهنگه و گرنه حمایت از انسان ها آ ن هم به خاطر هوای پاک که کلاسی نداره و نمیشه با هاش پز روشنفکری داد واز این ادا و اطوارها درآورد . مردم اهواز زیر خاک دفن شدند که شدند هوای شهرهای بزرگ ناسالمه که باشه تو کلاس ما نیست دغدغه اینجور چیز ها رو داشته باشیم تازه حمایت کردن از هر حیوونی هم کلاس نداره درنا سیبری نابود شد خوب به ما چه مربوط خارجی ها اومدن پول دادن گونه های در معرض خطر انقراض رو از بین بردن , ما چیکار کنیم . یوز ایرانی جنگل ها مراتع رود ها دریاچه ها و ... رو به نابودی است , قس علیهذا ما فقط تو تجمع حامیان سگ ها و گربه ها و محافل با کلاس شرکت میکنیم که یه مشت دختر پسر بالا شهر نشین اند شرکت میکنیم که کلی کلاس داره و بهمون هم میاد و برای انتخابات آینده هم به درد مون میخوره
جهان نيوز خيبر آنلاين !! چقدر شما کثيف و بي عاطفه ايد حالا يه دو دقيقه اومده! آسمان به زمين کوفته! اين مورد يک جنايت دست بشري ! اونجا مشکل آب و هوا ست چقدر کثيف و پست و ناچيزي جهان نيوز !
خبرآنلاین که رفیق خانم ابتکاره!
بسوزه پدر بودجه سازمانهای مردم نهاد .....
عزل کنید این بی کفایتو!!!!!! خاک تهران رو برداشت، اگه خاک جنوب از عراقه خاک تهران از معادن شن بقل گوش تهرانه که رئیس محیط زیست کور هم که باشه اونو می بینه!!! اما عجب که تا الان کاری نکرده؟!!!
United Kingdom
سگواپسي هم دغدغه بعضي است
شاید خانم ابتکار هم مثل دخترای شمال تهرونی با سگ خیلی حشر و نشر داره!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
از دولت تدبیر و امید بعید نیست!! روحانی مچکریم.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
یه سر رفته به رفیقاش زده بدبخت ! گیر ندید بهش
Iran, Islamic Republic of
روحانی ابتکار پیوندتان مبارک از هردو شما مچکریم تا سر پل صراط
بعد از اسید پاشی اصفهان انتشار فیلم سگ کشی در شیراز و حضور فعالانه خانم ابتکار در هر 2 مورد در حالیکه غیبتش در قضیه گردغبار جنوب مشهود بود!

انحراف افکار عمومی با جنایت؟ وحشتناکه!
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتکار همون جایی بود که مسبب اصلی این گرد و غبارها جناب آقای دکتر محمود خان احمدی نژاد بودند.
احمدی نزاد گرد و خاک ها رو فوت میکنه!!! این است نظر جدید حامیان دولت تحقیر.
بصیر
خانم ابتکار عجب ابتکاری به پا کردی به یاد فتنه کوی دانشگاه و فتنه 88 روی پلاکارد نوشته بودند وخودشان را سگ معرفی کردند منظورتان همان سگهای ولگرد فتنه88 بود .پس ما هم همان ملت 9دی هستیم
فامیل دور
من دیگه حرفی ندارم