چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کي‌روش امشب به تهران بازمي‌گردد

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 219462
سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان پس از سفر به دو کشور ترکيه و ازبکستان امشب به تهران بازمي‌گردد تا مقدمات کار را براي برپايي اردوي آماده سازي اين تيم فراهم آورد.
   خسرو والي‌زاده، مديررسانه‌اي تيم ملي فوتبال کشورمان در گفتگويي ضمن اعلام اين خبر افزود: کارلوس کي‌روش پس از بازي با موريتاني براي بررسي امکانات کمپي که قرار است تيم ملي از روز 26 ارديبهشت‌ماه در آن اردوي آماده سازي خود را برپا کند، به ترکيه سفر کرد. کي‌روش در مدت حضور در ترکيه امکانات چند کمپ را مورد بررسي و ارزيابي قرار داده است.

وي اينکه تيم ملي اردوي خود را در کداميک از کمپ‌هاي ترکيه برپا خواهد کرد را منوط به بررسي‌هاي کارلوس کي‌روش و تصميم گيري مسئولان فدراسيون فوتبال عنوان کرد و گفت: کي‌روش پس از پايان برنامه‌هايش در ترکيه به ازبکستان سفر کرد. او قرار بود در اين سفر ضمن بازديد از ورزشگاه مرکزي تاشکند (محل برگزاري ديدار تيم‌هاي ملي ازبکستان و ازبکستان) يکي از ديدارهاي ليگ ازبکستان را نيز تماشا کند.

مديررسانه‌اي تيم ملي فوتبال کشورمان ضمن ابراز بي اطلاعي از اينکه کي‌روش بازي مورد نظر خود را تماشا کرده است يا نه، گفت: کي‌روش صبح امروز سه‌شنبه از تاشکند به ترکيه سفر کرده و امشب به تهران بازمي‌گردد.

والي‌زاده با اعلام اينکه کي‌روش و دستيارانش ديدارهاي هفته سي و دوم ليگ برتر را مورد ارزيابي قرار خواهند داد، اظهار داشت: ميني کمپ تيم ملي فوتبال کشورمان از شنبه با يکشنبه هفته آينده آغاز مي‌شود و تا روز بازي با موزامبيک ادامه خواهد داشت.

ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل موزامبيک در روز چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *