جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حقيقتي كه مازيار به زبان آورد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب: 411062
کسی جرأت نداشت روی حرف دنیزلی حرف بزند.
به گزارش جهان،روزنامه خبر ورزشی نوشت:مازیار زارع هافبک تدافعی ملوان بندرانزلی، دوشنبه شب گذشته برای سومین بار به استودیوی برنامه ۹۰ رفت و مقابل عادل فردوسی‌پور نشست تا پاسخگوی سؤالات این مجری و گزارشگر محبوب باشد.

در بخشي از اين سؤال و جواب‌ها، صحبت طرفين به بازي معروف ملوان - پرسپوليس كشيد، اولين ديداري كه دنيزلي در فصل يازدهم، جانشين حميد استيلي شد و تيمش را به بندرانزلي برد تا مقابل ملوان به ميدان بفرستد. پرسپوليس در آن ديدار، با حساب ۲ بر صفر شكست خورد و مهدي مهدوي‌كيا در حالي كه سرخپوشان تنها يك گل از حريف عقب بودند، پنالتي ارزشمندي را از دست داد.

قرار بود آن ضربه پنالتي را مازيار زارع، بازيكن وقت پرسپوليس به سمت دروازه ملوان شليك كند ولي مازيار از زدن آن ضربه، شانه خالي كرد. در نبش قبر آن اتفاقات، هافبك ملوان به مسئله‌اي اشاره كرد كه واقعاً جالب بود؛ يك اعتراف واقعي. او مقابل دوربين برنامه ۹۰ گفت: «در رختكن، دنيزلي از بازيكنان پرسپوليس پرسید اگر پنالتي شود، چه كسي مي‌زند كه محمد نوري گفت مازيار زارع. تا آمدم بگويم من پنالتي نمي‌زنم، دنيزلي به من نگاه كرد.

كسي جرأت نداشت جواب او را بدهد و من هم منصرف شدم كه حرفي بزنم اما وقتي وارد زمين شديم، مطمئن بودم اينجا، ملوان به ما پنالتي خواهد داد. وقتي پنالتي شد، ترسيدم مثل پنالتي بازي جام‌حذفي مقابل تيم شهرم، توپ را خراب كنم، به همين علت كنار كشيدم و توپ را به آقاي مهدوي‌كيا دادم. بعد كه پنالتي‌مان گل نشد، همه چيز را به گردن من انداختند!» اين واقعيت پرسپوليس در زمان مربيگري مصطفي دنيزلي بود، هيچ‌كس حق اعتراض نسبت به اتفاقات را نداشت چون دنيزلي حرف اول و آخر را مي‌زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *