جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۷

صلاحیت نماینده حامی فتنه به تایید روزنامه‌های زنجیره‌ای رسید

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۸
کد مطلب: 372561
صلاحیت علی مطهری برای عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات به تایید دست‌اندرکاران نشریات زنجیره‌ای رسید.
صلاحیت نماینده حامی فتنه به تایید روزنامه‌های زنجیره‌ای رسید
به گزارش جهان به نقل از کیهان، روزنامه‌های شرق، اعتماد و آفتاب یزد نسبت به عدم معرفی مجدد علی مطهری از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس برای عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات ابراز نگرانی کرده و در صفحه اول خود به انتشار عکس و تیتر از وی پرداختند. در همین حال رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق و حضرتی مدیرمسئول اعتماد در مصاحبه با «آفتاب» خواستار معرفی مطهری شده و از تغییر وی پس از ۴ سال عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات ابراز نگرانی نمودند.

نماینده معرفی شده از سوی مجلس یکی از ۷ عضو هیئت نظارت بر مطبوعات است. انتخاب این نماینده در دستور کار جلسه چهارشنبه گذشته مجلس قرار داشت اما هیئت رئیسه مجلس مانند ماجرای تعویق انداختن استیضاح وزیر علوم، این بار نیز به کارشکنی و تعویق انتخاب نماینده مجلس در هیئت نظارت پرداخت.

در جلسه کمیسیون فرهنگی برای انتخاب گزینه‌های پیشنهادی جهت عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات، حمید رسایی ۸ رای، محمود نبویان ۶ رای و علی مطهری ۵ رای به دست آوردند و جواد هروی و حسن کامران نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند و در نهایت این کمیسیون نبویان و رسایی را به عنوان گزینه‌های منتخب به صحن علنی معرفی کرد.

بر اساس ماده ۲۱۸ آئین‌نامه داخلی مجلس «برای انتخاب ناظران مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ذیربط موظف است حداقل به تعداد دو برابر موردنیاز از نمایندگان داوطلب واجد شرایط را به مجلس معرفی نماید تا مجلس نسبت به انتخاب تعداد موردنیاز اقدام کند.»

الیاس حضرتی مدیر روزنامه اعتماد در مصاحبه با آفتاب می‌گوید: علی مطهری شخصیت خوش‌فکر، وزین و آزاده است. رحمانیان مدیر مسئول روزنامه زنجیره‌ای شرق نیز گفته است: مطهری در هیئت نظارت به خوبی درخشید و نمره او نمره قبولی و در واقع قابل قبول است.

مطهری در سال‌های اخیر پای ثابت حمایت از فتنه‌گرانی بود که به عنوان پیاده‌نظام جنگ نیابتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در سال ۸۸ عمل کردند.

وی به اعتبار همین عملکرد از سوی شبکه دولتی انگلیس، به عنوان اصلاح‌طلب جدید معرفی شد و زینت‌بخش صفحات اول رسانه‌های زنجیره‌ای است.

اقدامات هیئت رئیسه در جانبداری از افراطیون و انفعال در برابر آنان- که از جمله در ماجرای به تعویق انداختن استیضاح وزیر علوم و سپس دفاع از علی مطهری با وجود رای نیاوردن در کمیسیون فرهنگی نمود پیدا کرد- با اعتراض نمایندگان اصولگرا مواجه شده است.

رهبر معظم انقلاب بارها درباره پایگاه مطبوعاتی دشمن و نفوذ دشمن در رسانه‌ها هشدار داده‌اند که متاسفانه بعضا از سوی مسئولان و دستگاه‌های ناظر مغفول مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قطعا" این برادران انتخاب شده در کمیسیون در صحن علنی رای نخواهند آورد
حااااااااامد
درود بر مطهری
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
آقای حضرتی از کسانی نبود که شهرام جزایری در دادگاه از آنها نام برد؟
عباد
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری فقط به فکر مشکلات سران فتنه هست نه اصحاب رسانه !! باید این تغییر انجام شود. رحمانیان و حضرتی با انتخاب مطهری بدنبال رانت و رفع خطر احتمالی بسته شدن نشریه شان بخاطر مطالب دشمن شادکن و مقالات ضد ارزشی هستند!!!
مولوی می گوید :
در هر آن چیزی كه تو ناظر شوی
میكنـــد با جنس سَیر ای معنوی
در جهان هر چیز چیزی جذب كرد
گرم گرمی را كشید و سرد سـرد
قســــــم باطل باطلان را میكشــــد
باقیان را میكشند اهــــــــــل رَشَد
ناریان مـــــــر ناریان را جــــاذبند
نوریان مـــــــر نوریان را طالبند

حالا باید اضافه شود :
فتنه گر مر فتنه گر را طالب است
فتنه گر مر فتنه گر را جاذب است
احتمالا خود حضرت امام رحمه الله عليه و خود مرحوم شهيد بهشتي و مطهري هم الان بودند شما بهشون مي گفتيد حامي فتنه و فتنه گر منطق همون منطق يزيديان است
آقاي مهطري انساني شجاع هستند و بعنوان نماينده تهران در بين ما تهراني ها داراي وجهه بالائي هستند. متاسفانه گروهگ اصول گرائي او را نمي پسند. چون افکار افراطي ندارد.
امان از طاغوت
Italy
به نقل از کیهان.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سوال آیا اگر فردی اتهام افرادی را قبول ولی در عین حال بر حقوق این متهمان تاکید داشت خودش می شود متهم ؟و باید انگ بخورد ؟شما عزیزان هیچ حقوقی برای متهمان به قول خودتان فتنه قائل نستید همه در یک ردیف و صف قرار می گیرند؟مگر در اسلام نیست که بر حقوق زندانی ، متهم ، مجرم و . . . تاکید شده و این روش در سیره امیرالمومنین علی ع بوضوح دیده شده .دوست عزیز اگر به متهم و مجرمی ظلم شد واقعا تکلیف چیست نباید از او بخاطر ظلمی که به او شده دفاع کرد ؟چون ممکن است انگ بخوریم باید سکوت کنیم آیا علی ع سکوت می کردند؟ آیا امکان دارد فردی صرفا بخاطر انتقاد و نه دیگر مسائل هنوز در زندان باشد ؟آیا اگر وجود داشت وظیفه اسلامی افراد و از جمله سایت جهان حمایت از او نیست ؟حتی یک نفر.آیا در سوابقمان دیده ایم که از متهمی به دلیل اینکه حقوق قانونی و شرعیش لحاظ نشده دفاع کنیم ؟اگر شاهد بودیم و دفاع نکردیم در مقابل خداوند مسئول نیستیم ؟آیا نعوذ بالله این سخن امیرالمومنین علی ع خلاف است که اگرانسان شاهد بود به ناحق خلخال از پای زن یهودی در آورده شد اگر بمیرد به حق مرده ؟البته جهان عزیز منعکس نمی کنی ویا آنچنان تغییرش می دهی که مفهوم چیز دیگری می شود امانت داری رسالت سنگینی برای افراد می آورد که در مقابل آن مسئول هستند و در آخرت پاسخگو .باتشکر
علی
United Kingdom
oخدا عاقبت همه را ختم بخیر کند. علی مطهری همونه که زمان اصلاحات بر علیهشون کتاب و مقال های زیادی نوشت!!!!!!!!!
نسل اول
عزیزان انقدر ساده افراد را به سمت مخالفت و فتنه سوق ندهید
چسباندن انگ فتنه برهرشخصی زیبنده نظام نیست و باید آستانه تحمل خود را بالاببرید
قطعا ایشان هم مانند بسیاری از سیاستمداران و خواص ( ازهرجناح و گرایش ) مصون از اشتباه نیست اما از تجربه های چند دهه گذشته استفاده کنید که بسیاری از دوستان و دلسوزان به مخالفان تبدیل نشوند
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکیریم ...
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
اینا اگر نتانیابو هم سفتو سخت از سرانه فتنه دفاع میکرد میگفتن صلاحیتتش مورد تاییده و شروع میکردن ازش تعریفو تمجید کردن!!!!!!!!
متاسفم
کیمیا
علی مطهری بی بصیرتی که برای زسیدن به مقام زیاست جمهوری این همه مواضع غیز اسلامی می گیرد بزای چذب نظر ...
داود
مسیح مهاجری: حضور یک افراطی در هیئت نظارت بر مطبوعات اهانت به مطبوعاتی‌هاست/ حتما باید فرد مستقلی در هیات نظارت حضور یابد
.اقاي مسيح مهاجري هم مثل اينكه گرماي زيادي به جانش خورده يا سر صداي زيادي بعد از چند سال از خواب زمستاني فتنه بيدارش كرده .سر وصدا ميكند .او حتما ميداند كه روزنامه جمهوري اسلامي مال مردم وبيت المال است .نه وكيل مدافع هاشمي وفتنه گران.
لذا از ترس حضور انقلابيون درهيئت منصفه لرزه بر اندامش افتاده
Iran, Islamic Republic of
مطهري فردي است كه حيات سياسيش را در جنجال ديده است