پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دیداریک هیئت پارلمانی‌روسیه بااسد+عکس

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 392866
رئیس جمهور سوریه در دیدار با یک هیئت پارلمانی روسیه بر لزوم اعمال فشار بر طرف‌هایی که در تأمین مالی و تسلیحاتی تروریست‌ها دخالت داشته‌اند تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا،  یک هیئت پارلمانی از روسیه به ریاست «الیاس اوماخانوف» نایب رئیس شورای فدراسیون این کشور روز گذشته در دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه بار دیگر بر تداوم حمایت روسیه از ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

بشار اسد نیز در این دیدار تأکید کرد که نابودی تروریسم در درجه نخست مستلزم رویارویی با تفکر تکفیری است که برخی از کشور‌ها آن را صادر می‌کنند.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به لزوم اعمال فشار بر طرف‌هایی که در تأمین مالی و تسلیحاتی تروریست‌ها دخالت داشته‌اند، افزود: همه این مسائل نیازمند تلاش‌های مجدانه است نه تلاش‌هایی که جنبه رسانه‌ای و نمایشی دارند.

وی با اشاره به قدردانی ملت سوریه از سیاست‌های اصولی روسیه برای ثبات، حاکمیت و استقلال تصمیم‌های کشور‌ها، بر اهمیت تداوم همکاری میان دمشق و مسکو در همه زمینه‌ها برای رویارویی با تروریسم و اندیشه‌های تندروی عجیب تأکید کرد.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *