چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
در برابر نشست نم در ایران

شکست رسانه ای و سیاسی اسرائیل

شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب: 242367
یک پایگاه فلسطینی با اشاره به بیانیه پایانی اجلاس نم و حمایت دو سوم کشورهای عضو سازمان ملل از برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، از آشفتگی صهیونیستها و روی آوردن آنها به ابزار تهدید خبر داده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پایگاه معا در مطلبی با عنوان "شکست رسانه ای و سیاسی اسرائیل در برابر نشست نم در ایران" آورده است : پس از شکست اسرائیل و آمریکا در ناکام گذاشتن نشست عدم تعهد در ایران اسرائیل از اینکه چرا به وزیران خارجه کشورهای عضو عدم تعهد اجازه برگزاری نشست در رام الله را نداده است، حسرت می خورد.

این پایگاه نوشت : این اقدام اسرائیل سبب شد که بیانیه پایانی اجلاس کشورهای عدم تعهد علیه اشغالگری و شهرک سازی اسرائیلی ها از شدت بیشتری برخوردار باشد به ویژه اینکه در این بیانیه بر ضرورت آزادی همه اسیران از زندانهای اشغالگران تاکید شده است.

پایگاه فلسطینی بیان کرد: اسرائیلی ها که از لحظات اول برگزاری نشست نم در تهران اخبارآن را دنبال می کردند جز ابزار تهدید چاره دیگری نداشتند. تهدید لیبرمن علیه ابومازن و تهدید باقی مسئولان اسرائیل علیه ایران گواه این مدعاست.

این پایگاه می نویسد: تهدید "تزاهی هانگبی"رئیس کمیته دفاع و سیاست خارجی کنیست(پارلمان) اسرائیل( وی گفته بود داده های خیر(نتایج اجلاس تهران) حمله به ایران را مشروعیت منطقه ای می بخشد) نیز در دنباله این تهدیدها است.

پایگاه فلسطینی می افزاید: هانگبی در یک محفل در "کریات موتسکین" به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران و نیز اظهارات مقامات ایرانی که تهدیدهای اسرائیل را توخالی توصیف کرده بودند پرداخت و گفت: اگر آمریکا علاقه و رغبتی برای حمله به ایران ندارد ناچاریم خود اقدام کنیم.

این پایگاه بیان کرد: این اظهارات "تزاهی هانگبی"رئیس کمیته دفاع و سیاست خارجی کنیست اسرائیل نشان می دهد که وی تا چه حد از بیانیه پایانی اجلاس تهران برآشفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *