جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ساموئل: درباره تاکتیک‌قلعه‌نویی حرفی نزدم

بازی با الریان نمایش فوق‌العاده استقلال بود
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 356866
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: حرفی در مورد قلعه‌نویی و تاکتیک‌‌های استقلال نزدم و از شیطنت برخی ناراحت هستم.
به گزارش جهان، جی‌لوید ساموئل در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مصاحبه منتشر شده از وی در یکی از روزنامه‌های ورزشی اظهار داشت: متأسفانه صحبت‌های من به نوعی تغییر پیدا کرده و باید بگویم من هیچ وقت در مورد مربیانم بد حرف نمی‌زنم.

وی افزود: در این چند سالی که در استقلال حضور داشتم هرگز در مورد تاکتیک استقلال و اینکه بخواهم عملکرد یک مربی را زیر سؤال ببرم صحبتی نکردم و تنها از من پرسیده شد که چرا امسال نسبت به سال قبل شرایط خوبی نداشتی و من هم جواب دادم که امسال نسبت به قبل در پست‌های مختلفی بازی کردم و این موضوع هم فقط به کمبود بازیکن برمی‌گشت. دست کادر فنی خالی بود و به همین دلیل من مجبور بودم در پست‌های مختلف بازی کنم و این موضوع بود که باعث شده بود عملکردم نسبت به سال‌های گذشته به چشم نیاید.

ساموئل با اشاره به پیروزی استقلال مقابل الریان قطر گفت: این بازی یک عملکرد فوق‌العاده بود و نمایش خوب استقلال را اجرا کردیم. الریان تیم خوبی بود و خوب بازی کرد ولی ما مستحق پیروزی بودیم.

ساموئل با ابراز گلایه از برخی از رسانه‌ها گفت: متأسفانه خیلی از رسانه‌ها صحبت‌هایم را نادرست انعکاس می‌دهند و من از این شیطنت‌ها خیلی ناراحتم.امسال در استقلال فصل را خوب شروع کردیم و شاید از لحاظ تیمی نتوانسته باشیم مثل سال‌های قبل باشیم اما هر جا که مربیان از من خواستند بازی کردم چون یک بازیکن هستم و امسال هم در خط دفاع بازی کردم ، هم در هافبک چپ و هم در پست هافبک میانی اما از قول من در مورد کادر فنی استقلال و قلعه‌نویی مطلبی نوشته شده که این موضوع من را آزرده خاطر کرد. هرگز در مورد قلعه‌نویی و تاکتیک‌های استقلال صحبت نکردم و نمی‌کنم و شما هیچ وقت چنین نقل قولی از من نمی‌بینید.

هافبک اهل ترینیداد و توباگو تیم استقلال در مورد شرایط خود برای فصل آینده اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نشده است، این روزها من نیاز دارم که خانواده‌ام را ببینم و بعدا باید در مورد آینده‌ام صحبت کنم اما در این مورد هم تاکنون جایی نگفته‌ام که در استقلال می‌مانم و یا از این تیم می‌روم. تمرکزم در حال حاضر روی این است که خانواده‌ام را ببینم و کمی استراحت کنم و در آینده شرایط را بسنجم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *