جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵۷

اعتراف همراه با عقده گشائی بی بی سی در فیلمی که برای رهبر انقلاب ساخت

دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 186964
پخش برنامه اي طولاني عليه رهبر معظم انقلاب توسط تلويزيون دولتي انگليس با واكنش هاي مختلف در محافل ضدانقلاب مواجه شد.

به گزارش جهان به نقل از کیهان شبكه بي بي سي در اين برنامه سعي كرد به عقده گشايي عليه انقلاب اسلامي به نيابت از سران انگليس و آمريكا و رژيم صهيونيستي بپردازد.

با وجود كينه توزي بي سابقه تهيه كنندگان شبكه وابسته به سرويس جاسوسي و وزارت خارجه انگليس كه در جاي جاي برنامه تهيه شده موج مي زند اما اذعان به برخي حقايق باعث خشم محافل ضدانقلاب شده است از جمله آنجا كه مي گويد «آنچه آيت الله خامنه اي را از بسياري از رهبران و حاكمان تاريخ ايران ممتاز مي كند، نگاه منطقي و عملگرايانه او به سياست است. او برخلاف بسياري از حاكمان، مرد عكس العمل هاي آني نيست. موارد معدودي گزارش شده [؟!] كه كنترل خود را از دست داده و تصميمي گرفته باشد كه با دورانديشي سياسي وي ناسازگار است. زندگي سياسي [آيت الله] خامنه اي نشان مي دهد او هيچ وقت شتابي براي قدرت گرفتن نداشته است اما به خاطر پرهيز از تندروي، هيچ گاه هم مجبور نشده از نردبان قدرت [اقتدار] پايين بيايد. مرز دوست و دشمن براي او مرز روشني است و او در برخورد با مخالفان [دشمنان] غالبا برخورد قهرآميزي دارد اما زمان زيادي لازم است تا دشمني كسي براي او به اثبات برسد... شيوه مديريتي [آيت الله] خامنه اي در مقابله با بحران هاي سياسي شيوه اي دوسويه است. او ابزار همدلي و سركوب را كه در ادبيات سياسي شيعه به جاذبه و دافعه حاكم مشهور است، به طور همزمان و هماهنگ به كار مي گيرد... همسر وي در هيچ مراسم رسمي حاضر نمي شود و تاكنون حتي تصويري از او منتشر نشده است. چهره همسر او آن قدر ناشناخته است كه حتي در زمان بستري شدن يك هفته اي در بيمارستان قلب، پرستاران و دكترها نمي دانستند او همسر رهبر ايران است. آيت الله خامنه اي برخلاف بسياري از سياستمداران ايران، پسرانش را از فعاليت هاي اقتصادي يا داشتن مناصب حكومتي منع كرده است.»

بي بي سي در عين حال در اين برنامه به انواع عقده گشايي ها روي آورد تا شايد بخشي از داغ هايي كه استعمارگران نوين از رهبري هوشمندانه حضرت آيت الله خامنه اي به ويژه طي چند سال اخير در منطقه خاورميانه ديده اند، تشفي پيدا كند.

به دنبال پخش برنامه بي بي سي، برخي عناصر ضدانقلاب و فعالان رسانه اي آنها از فحاشي هاي بي بي سي استقبال كردند اما در عين حال اعترافات اين شبكه باعث شد تا شبكه بالاترين در تحليلي بنويسد: اين فيلم براي نشان دادن نقاط ضعف رژيم ساخته شده اما در عمل به نمايش قدرت رژيم و رهبري منجر شده است. با ديدن فيلم ما اين گونه مي فهميم كه رهبري در ايران بسيار قدرتمند و هوشمند است و نظام زيرساخت هاي بسيار اساسي دارد كه به سادگي قابل درهم شكستن نيست. در نهايت هم تاكيد مي شود كه رهبري تا پاي جان ايستادگي مي كند و تنها خود را در برابر خدا پاسخگو مي داند. در واقع او به عنوان قهرمان ديده مي شود.
يكي ديگر از كاربران بالاترين نيز در اين باره تصريح كرد: ۶۰ دقيقه برنامه بي بي سي، حتي ۶۰ ثانيه هم حرف جديد نداشت. شايد هم جمهوري اسلامي خودش پارازيت انداخته تا بينندگان را براي ديدن برنامه مذكور كنجكاوتر و مشتاق تر كند(!)

در همين حال مهدي جامي از همكاران قديمي شبكه بي بي سي، در وبلاگ خود نوشت: بخش اعظم اطلاعات برنامه بي بي سي، مفيد فايده نبود و نكته تازه اي را روشن نمي كرد. ما در اين برنامه نه تحقيق و نه منبع تازه اي نمي بينيم. بنابراين هيچ مزيتي ندارد. در عين حال به نظرم بي بي سي فارسي در اين گزارش از آن بي طرفي خاص خود خارج مي شود و مي تواند بازتاب مرحله تازه اي از سياست گذاري بريتانيايي براي مقابله آشكار با رهبري جمهوري اسلامي باشد. اما از نظر حرفه اي اين كار، امتيازي براي شبكه بي بي سي به همراه نمي آورد.

داريوش سجادي نيز در وبلاگ خود خاطرنشان كرده است: بي بي سي فارسي پس از گذشت ۳ سال از فعاليتش حتي نتوانسته يك مستند قابل اعتنا به مخاطب عرضه كند. برنامه اخير هم يك شلختگي بصري با «كات و پيست» ناشيانه بود. به قول انگليسي ها وقتي يك اسكاتلندي دگمه اي پيدا مي كند آن را به خياط مي دهد تا برايش كت و شلوار بدوزد!
وي اضافه مي كند: در برنامه بي بي سي گفته مي شود كه آيت الله خامنه اي به جاي پاسخگويي به تاريخ، خود را پاسخگو به خدا مي داند. ظاهرا تهيه كننده ناشي متوجه نيست كه پاسخگويي به خداوند از مسلمات اسلام است و تعلقي به آيت الله خامنه اي ندارد... تهيه كننده ناشي از همان آغاز بي پروايي و بي اخلاقي را به وضوح نشان مي دهد و به صورتي كاملا غيرحرفه اي، بي اخلاقي خود را به پيشاني مخاطب مي كوبد.

سجادي نوشت: طبيعتا پخش اين برنامه مغرضانه و غيرحرفه اي جميع كاركنان ايراني بي بي سي را شريك جرم خواهد كرد و همين امر، اين حق را براي آنها ايجاد خواهد كرد تا تهيه كنندگان آن را شماتت كنند كه چرا هزينه عمل خود را چنين نسنجيده و نابلدانه به حساب همه پرسنل نوشته اند؟


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اولا اگر اين فيلم به نفع نظام بوده است پس چرا پارازيت انداختيد به محض شروع شدن اين برنامه !! ثانيا چرا برنامه اي با اين مضمون ساخته نميشود كه زندگي آقاي خامنه اي را نشان دهد تا مردم سراغ برنامه ديگري نروند!!
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبرم
United States
این صحبتها نشان دهنده اقتدار اسلام، رهبر و سید ماست که دشمنان خود ناخواسته به آن اعتراف میکنند.
رهسپاریم با ولايت تا شهادت
هر وقت دشمنی بد تو رو گفت بدون کارت خیلی درسته
امام خامنه ای عاشقتممممممممممممممممممممم
اني سلم لمن سالمكم و حرب لمن حاربكم خامنه ای
با سلام
آن را که حساب باک است، از دشمنی دشمنان چه باک است؟
مگر همین چند وقت پیش عطا الله مهاجرانی نگفت که در زندگی رهبر انقلاب و فرزندانش نقطه تاریک که هیچ، یک نقطه خاکستری هم وجود ندارد؟ مگر بخاطر همین حرفش توی بالاترین بهش فحش ناموسی ندادند؟
... افتخار می کنیم به داشتن چنین رهبر و مقتدایی. افتخار می کنیم به سربازیش.
Iran, Islamic Republic of
كامنت گذار اولي يا متن رو خوب نخونده يا خوب منظور نويسنده رو نفهميده
Iran, Islamic Republic of
تمام این کارا به خاطر اینه که رهبرمون تو مملکت خودمونم مظلومه مثل جدش حضرت علی (ع)
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای عشق منه
مجید از استرالیا
Iran, Islamic Republic of
پارازیت انداختن چون کسی تو ایران عرضه و غیرت اینو نداره فیلمی منصفانه و مستند از امام خامنه ای و نوع رهبری و مدیریت ایشون بسازه و مردمو روشن کنه
Iran, Islamic Republic of
تا آخرین رمق جانم فدای رهبرم
بسم الله الرحمن الرحیم
تولید و پخش اینگونه مستندها و فیلم ها تاسف آور و ناراحت کننده است و جای هیچ عذروبهانه ای را برای مدیران فرهنگی کشور باقی نمیگذارد.
دشمن دشمن است واز او هیچ توقعی نیست اما از دوستان-واقعا اگر بتوان دوستشان نامید- هم توقع هست هم چشم امید.
چگونه است که با وجود یک تسبیح مراکز و موسسات دولتی و نیمه دولتی با میلیاردهامیلیارد بودجه فرهنگی و قلعه ای عظیم بنام سازمان صداو سیما- سازمان تبلیغات- حوزه هنری- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همه توابع و زیرمجموعه ها و شرکتها و موسساتش- دانشگاهها- مراکز اسناد- موسساتی با نامهای پرهیمنه مثل مرکز مطالعات راهبردی فلان و بهمان و با اختیارات فراوان و سپری بنام اسلام و حاکمیت و نظام- با اینهمه عنوان و بودجه و اختیارات واقعا مارا چه شده که باید ناتوانی خودرا در پس تل زباله ای بنام دشمن خارجی و یا مفروض پنهان کنیم؟
آیا بااینهمه مراکز و بودجه و ساختمان و اتومبیل و بیا و برو چه شده که توان مقابله با مشتی یک لاقبای داخلی به رخوت تبدیل شده است؟
چرا مدیران فرهنگی ما کارفرهنگی را به فرهنگ اقتصادی تبدیل کردند؟ کجاست تولیدات صداوسیماکه در یک صفحه و ده صفحه نمیگنجد؟ کجاست اثرات وضعی اینهمه اجلاس و همایش و هم اندیشی فرهنگی؟ کجاست ؟
آیا ائمه معصومین علیهم السلام اینگونه رفتار میکردند؟
آیا رهبران انقلاب با مردم و نسل های جوان اینگونه رفتار میکردند؟
آیا مادچار نوعی خودشیفتگی و تکبر فرهنگی در میان مدیران فرهنگی خود نشده ایم؟
آیا این فرمایش رهبر معظم انقلاب که ابتدا تهاجم فرهنگی را نام بردند و چندی بعد تاکید فرمودند و در انتها از آن بانام شبیخون نامبردند- نیست؟
آیا مگر کارفرهنگی جز بسترسازی برای ابلاغ حقیقت است؟
آیا واقعامیتوان براساس گزارشهای مدیران دولتی زندگی کرد و آنرا آیینه تمام نمای واقعیت دانست؟
آیا رهبری انقلاب فقط برای هزینه کرد توسط مدیران بی تدبیر بوجود آمده اند؟
آیابرای صدا وسیمای مااتفاقی می افتد که یکبار هم در تاریخ سی ساله پس از انقلاب یک تولید فاخر غیراقتصادی و اثربخش انجام دهد؟
آیاواقعاکارفرهنگی فقط چاپ کتب با مضامین تکراری است؟
آیا کارفرهنگی کلیشه سازی و مبتلا شدن به کلیشه های رفتاری و شعاری است؟
آیا کارفرهنگی در اتاق های دربسته جلسه ترتیب دادن و ابلاغ صورتجلسات آن بعنوان کارفرهنگی است؟
متاسفانه همه اینهاناشی از بی تقوایی و بی تجربگی مدیرانی است که کارفرهنگی را با کار اداری و دیوانسالاری و بروکراسی اداری اشتباه گرفته اند- آنها فکر میکنند هرچقدر گزارش مطول باشد حتما در عالم واقع نیز اتفاقی به همان بزرگی رخ میدهد!
اگر این روش صحیح و علمی بود هیچگاه انقلاب اسلامی به پیروزی نمیرسید چون در دوران طاغوت- دشمن قوی تر بود و امکانات فعالین فرهنگی هزاران هزاران بار کمتر و اصلا امکانی نبودو کارفرهنگی عاشقان وارسته ای را میطلبید که میدانستند بایداز جان و آبروی خودهم هزینه کنند و کارخودرا رسالتی عظیم و تاریخی میشمردند اما اینک کارفرهنگی به مشتی کلیشه وشعارتبدیل شده است- رهبر عظیم الشانمان دستور به تولید فرهنگ و فکر میدهند ومدیران فرهنگی همایش و جلسه درون سازمانی برای این اصل عظیم تشکیل میدهند!
مدیران فرهنگی مافی الواقع سیرت اصیل فرهنگ مارا فدای صورت کرده اند و خود هم نمیدانند که چه کرده اند و چه خواهد شداما لازم است که دانست با دادن عناوینی مانند مدیر و مدیر کل و معاون و امثالهم نمیتوان درایت و درک و تقوی و تجربه و خلاقیت و صبوری فرهنگی را به اشخاص انتقال یا تزریق کرد.
اگر بودجه برای کارفرهنگی اصل بود پس هیچگاه فعالیتهای فرهنگی پیش از انقلاب نباید به بار مینشست.
اگر پست و سمت و جایگاه رفیع و القاب و عناوین راهگشا می‌بود پس انقلاب نباید پیروز میشد.
اگربسترسازی و الگوسازی و استدلال مبتنی بر هدایت و تفهیم و اقناع اصالت نداشت پس هرگز رسول الله صلوات الله علیه و آله وسلم و اهلبیت علیهم السلام نبایدمباحثه میکردند.
آیامیتوان اثربخشی مشتی تهیه کننده و رانتخوار در عرصه های مختلف فرهنگ را نادیده انگاشت؟ آیامیتوان درمقابل کلاف سردرگم عملکرد بلااثر و مخرب بخشهای دولتی و نیمه دولتی را نادیده گرفت؟
خداوندا مارا تقوی بخش- تقوایی که با یک "تق" "وا" نرود.
خداوندابما صلابت و جسارت خودانتقادی عطافرما.
خداوندا بمارحمت کن و مارا ولایتمداری واقعی عنایت کن.
خداوندا دشمنان دین و مذهب- نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عظیم الشان انقلاب و آرمانها و ارزشها را نابود فرما.
آمین یارب العالمین
Iran, Islamic Republic of
يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﴿۳۲﴾

می‌خواهند نور خدا را با سخنان خويش خاموش كنند ولى خداوند نمى‏گذارد تا نور خود را كامل كند هر چند كافران را خوش نيايد (۳۲)

هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ ﴿۳۳﴾
او كسى است كه پيامبرش را با هدايت و دين درست فرستاد تا آن را بر هر چه دين است پيروز گرداند هر چند مشركان خوش نداشته باشند (۳۳)
Iran, Islamic Republic of
به جان مادرم حضرت زهرا (س)
ازتو به یک اشاره ازمن به سر دویدن
Iran, Islamic Republic of
اخه اینا چی میفهمن عشق به ولایت رو.فقط همین و میگم به والله ،به بالله،به تالله من یک پسر 5 ساله دارم که الان اگر تب کنه من گریه می کنم ولی به قسمهایی که یاد کردم حاضرم جون خودم و تمامی نزدیکانم رو فدای اضافه شدن ثانیه ای به عمر با برکتشون نثار کنم.
سلامتی حضرت ولی عصر و نائب بر حقش حضرت اقا سید علی صلوات
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای....

خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست ...
حضرت آقا اراده كنند؛ جانم را با تمام وجود در راهش مي گذارم ...
جانم فدای مقتدایم سید علی خامنه ای
خدایا رهبر عظیم الشان ما را تا انقلاب حضرت ولی عصر ودر کنار آن حضرت محافظت بفرما
به خدا قسم آقا ما منتظریم که این جون ناقابلمون و با اشاره تو فدا کنیم.
Iran, Islamic Republic of
كل عالم هم جمع شوند نمي توانند كوچكترين ضعفي رااز زندگي مقام معظم رهبري كشف كنند چون جزء پاكي وصداقت چيز ديگري در وجود ايشان نيست
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
Iran, Islamic Republic of
از انگلیس کثیف بیشتر از این توقعی نیست. قابل توجه کسانی که ادعا می کنند که BBC بی طرفه!. جانم فدای سید علی
Iran, Islamic Republic of
اون چيزي رو كه شما اسمش رو اعتراف به محسنات رهبر انقلاب گذاشتيد، اعتراف نيست. بي بي سي با اين حربه مي خواهد خود را در موضع بي طرف قرار داده تا اعتماد مخاطب خود را جلب كند. كمااينكه بسياري از افرادي كه مخاطب بي بي سي هستند معتقدند اين شبكه عدل و انصاف را رعايت مي كند!
Netherlands
امام خامنه ای رهبر من است. یعنی فرمایشات ایشان را اجراء میکنم.
حسین از هلند
Iran, Islamic Republic of
ما منتظریم تا محرم گردد
هنگامه امتحان فراهم گردد
ما می دانیم و تیغ و حلقوم شما
یک مو ز سر علی اگر کم گردد
Iran, Islamic Republic of
نظر بي بي سي نظر رسمي دولت اين كشور است ووقتي دولتي به خود جرات توهين به رهبر يك مملكت را مي دهد بايد در سفارتخانه اون كشور رو گل گرفت
Iran, Islamic Republic of
خدايا ترا به حق آخرين فرستاده ات حضرت محمد(ص)قسم رهبر مارا تا ظهور امام زمان (ع)حفظ نما.
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذار اولی، فیلمی نمی سازند چون رهبری بزرگوار دوست ندارند مردم ایشان را از طریق نبلیغ تلویزیونی بشناسند. ایشان به کار و کار و کار اعتقاد دارند. جایگاه ایشان در میان مردم،بر خلاف سیاست مداران غیر مردمی جهان که فقط نمایش تبلیغاتی می دهند می باشد. جایگاه رهبر جامعه اسلامی باید در میان قلب مردم باشد نه چشم آن ها. اگر غیر از این بود، همین شما ممکن بود اعتراض کنی که : عجب!، همش از خودشون فیلم تبلیغاتی پخش می کنن واسه ملت!
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر رهبر بصیر انقلاب اسلامی و درود بر رییس جمهور مکتبی...
حزب فقط حزب الله
سید علی، روح الله
امت قدر شناس ما نیازی به تعریف و تمجید بیگانگان ندارد ولی درخشندگی خورشید ولایت آنچنان عالم گیرست که دوست و دشمن را به واکنش وادار می کند . خداوند این نعمت عظما را برای امت اسلامی به سلامت نگهدارد
Iran, Islamic Republic of
دشمن تازه متوجه عمق استراتژيک نظام اسلامي شده و حمله به مفهوم ولايت فقيه و مصداق آن را آغاز کرده است. در اين جا و ظيفه همه دلسوزان نظام است تا با حمايت بصيرانه از رهبر معظم انقلاب ابعاد زندگي و مشي حکيمانه ايشان را بر همگان روشن کنند.
ما زمان امام علي نبوديم اما اينک وظيفه داريم از علي زمانه خود دفاع کنيم.
Iran, Islamic Republic of
عشق فقط یک کلام
خامنه ای والسلام
Spain
اگر چنین است که شما میگوئید پس چرا دستگاههایی امنیتی با تمام توانشان و جلوگیری از پخش بی بی سی نمیگذارند ما هم آنرا ببینیم تا خودمان قضاوت کنیم .
Iran, Islamic Republic of
علمدار ولايت
بسيجيان فدايت...
Iran, Islamic Republic of
آقا احتیاجی به تبلیغات وعوام فریبی برای جلب محبوبیت ندارد
کاری که با نیت خدا وبا اخلاص انجام شود اجر ومزدش هم فقط وفقط نزد خدا است نه با خلق خدا
.
یا علی جان مقتدای من تویی
دلبر من دلربای من تویی
Russian Federation
تا خون در رگ ماست امام خامنه ای رهبر ماست
Iran, Islamic Republic of
هر چه دشمنی و کینه خود را بیشتر نشان میدهند بر درستی راهی که انتخاب کرده ایم بیشتر واقف میشویم.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خامنه‌ای را نگه دار.
Iran, Islamic Republic of
هرکه بی ولی باشد، عاقبت سیه بخت است
پیمودن راه حق، بی امـــــر ولی سخت است
انقلابمان هرگــــز، منحــــــــــرف نخواهد شد
تا سیدعلی باشــــد، ما خیالمان تخت است
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر استعمارگر پیر.
جانم فدای رهبر فرزانه انقلاب نایب آقا امام زمان(عج)
خداوند یار و یاورش باشه
ان‌شاءالله
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الخامنه اي
Iran, Islamic Republic of
در کشور عشق مقتدا خامنه ایست
فرماندهی کل قوا خامنه ایست

دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود
امروز عزیز دل ما خامنه ایست
Iran, Islamic Republic of
"در واقع او به عنوان قهرمان ديده مي شود."
اي ابلهان، رهبر عزيزمان قهرمان هست نه كه قهرمان ديده مي شود تا كور شود هر آن كه نتواند ديد. براي سلامتي مولا ومقتدايمان صلوات
Iran, Islamic Republic of
"تولید و پخش اینگونه مستندها و فیلم ها تاسف آور و ناراحت کننده است و جای هیچ عذروبهانه ای را برای مدیران فرهنگی کشور باقی نمیگذارد.
دشمن دشمن ..." صد در صد موافق این کامنتم. صد در صد
جانم فدای رهبرم
مرگ بر انگلیس و آمریکای جهانخوار
United States
قسمت بامزه این برنامه مصاحبه های آقای بنی صدر بود مخصوصا انجا که سعی داشت نشان دهد اقای خامنه ای شجاع نیست و به جبهه های جنگ نمی رفته است. اکثرا نمی دانند دلیل این اصرار ایشان چه می باشد. بنظر می رسد ایشان هنوز اون عکسی را که در صفحات اول روزنامه های سال اول جنگ ایران و عراق منتشر شد فراموش نکرده اند. در اون عکس که هم آقای بنی صدر و هم اقای خامنه ای به اتفاق عده ای از فرماندهان جنگ حضور دارند و ظاهرا در یک سنگر در نزدیکی های خط مقدم است همه ایستاده و دارند مسائل جبهه را بررسی می کنند ولی اقای بنی صدر خم شده و پشت خاکریز پنهان شده اند. این عکس اون روزها درد سر زیادی برای فرمانده کل قوا اقای بنی صدر درست کرد که ظاهرا هنوز هم یادشان نرفته است. اگر این عکس را دارید لطفا بگذارید بقیه هم ببینند.
Iran, Islamic Republic of
خدايا تا ظهور دولت يار

عزيز ما خامنه اي را نگهدار
Iran, Islamic Republic of
با خامنه اي كسي نگردد گمراه
او در شب فتنه ميدرخشد چون ماه
در هر نفسم براي او ميخوانم
لا حول ولا قوه الا بالله
United States
اگرجه در این فیلم هدف نشانه رفتن شخصیت آقا بود اما حافظه تاریخی مردم قابل پاک شدن نیست و خود دشمنان اذعان دارند که کوچکترین نقطه ی سیاهی در زندگی شخصی امام خامنه ای چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ سیاسی و اجتماعی نیست مگر نه اینست که
اقا به مولایش علی(ع) اقتدا کرده و ساده زیست ترین فرد تاریخ انقلاب است.
آقا فقط لب تر کن.
Iran, Islamic Republic of
ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم

در ره عشق جگردار تر از صد مردیم

هر زمان شور خـمـیـنـی به سر افتد ما را

دور سـیـد علی خـامـنـــــه ای می گردیم
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای بالقرآن.
Iran, Islamic Republic of
آهاي بچه سوسولاي بي بي سي همتون بدونيد تا وقتي ما بسيجي ها هستيم نميذاريم آقا و سيد و سرورمون تنها بمونه ...
United States
دشمن خواسته بدگویی کندبه لطف خدابه پاکی رهبرعزیزمان اعتراف کرده/
عدوشودسبب خیراگرخداخواهد
Iran, Islamic Republic of
ازعرش گشوده گشته باب برکات
برخامنه ای رهبر خوبان صلوات
Iran, Islamic Republic of
تا زماني که برکت حضور آقا تو اين مملکت هست هيچ شخص و کشوري جرات چپ نگاه کردن به مارو نداره
Iran, Islamic Republic of
کورشودهرکس که چشم دیدن رهبرمارانداردجانم فدای رهبر