چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

پیام صادقیان: مرا خراب کردند

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 424544
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو می‌خواست من را خراب کند و به هدفش رسید، او با روح و روانم بازی می‌کرد.
به گزارش جهان، پیام صادقیان درمراسمی که برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شده بود در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما درخصوص درگیری اش با کریم باقری تصریح کرد: من هیچ وقت به کریم باقری بی احترامی نکردم و در حد و اندازه‌ای هم نیستم که مقابل باقری بایستم. یکسری افراد نمی‌خواستند من در پرسپولیس بمانم و برایم حاشیه درست کردند. در صحنه‌ای که منجر به اخراجم از پرسپولیس شد من با برانکو صحبت کردم و هیچ بی احترامی به کریم باقری نکردم.

وی در پاسخ به اظهارات خوردبین که گفته بود بارها با پیام تماس گرفتم و پاسخ نداد نیز گفت: خوردبین گفته که ۱۳-۱۴ بار به من زنگ زده اما اصلاً چنین اتفاقی نیفتاد.

صادقیان در ادامه گفت: یکسری صحبت‌ها هست که به وقتش می‌گویم که چه کسانی نخواستند من در پرسپولیس بمانم.

وی در مورد اینکه فصل آینده در کدام تیم حضور دارد، گفت: از تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهاد دارم، اما به تیمی می‌روم که بتوانم خودم را نشان بدهم و می خواهم به همه فوتبال پیام صادقیان را ثابت کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص حاشیه های که بین او و یکی از خوانندگان زیر زمینی نیز وجود داشت، گفت: ما با هم زیاد صحبت می‌کردیم، خودش اینجا نیست اما خدایش اینجاست و من می دانم که امیر دل پاکی دارد ولی یکسری مسائلی که در اینستاگرام منتشر کرد درست نبود. من سیگاری نیستم و لب به قلیان هم نمی‌زنم. اهل دخانیات نیستم، اما به دلیل بحثی که بین من و او به وجود آمد و باعث شد که باهم قهر کنیم او این مطالب کذب را منتشر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم با این خواننده زیر زمینی قهر است، گفت: بله با هم هنوز قهریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این چجور انسان پاکدلی هست که بعد از قهر، دوست خود را از روی غرض ورزی تخریب می کند؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
آقا پیام لطفا اگه میخواهی خودتو نشون بدی با فوتبال نشون بده نه با ورزشهای رزمی در میدان فوتبال.
شمسايي
وبه نظر شما مردم احمق هستند
خيلي از موارد را كه فرمودي مردم از تي وي ديدند
آقاي صادقيان داشتن پول ،ماشين وشهرت ظرفيت مي خواد وتو نداري ولي بعنوان يك هم وطن آرزو مي كنم يك خانه تكاني بكني وبجاي حاشيه فقط فوتبال بازي كني مطمئن باش نتايج بهتري مي گيري هم مشهورتر مي شوي هم پولدارتر
نمونه هاش
دايي ، هاشميان ،باقري و هزاران موفق ديگه