پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
سردارنقدی:

اسرائیل دیگر روزهای آرامی نخواهد داشت

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب: 404249
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رژیم صهیونیستی گفت که آزادسازی تل‌آویو و حیفا (دو شهر مهم رژیم صهیونیستی) بسیار آسان‌تر از جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و شهیدان حزب‌الله که در مسجد امیرالمومنین تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید صهیونیست‌ها تا روز زوال‌شان در آماده‌‌باش کامل به سر ببرند.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل دیگر روزهای آرام و آبادی نخواهد داشت تصریح کرد: قطعا آزادی حیفا و تل‌آویو برای ما بسیار آسان‌تر از جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه است چرا که دکترین ارتش صهیونیستی، استراتژی تهاجم داشته و ۶۰ سال زندگی رذیلانه و خبیثانه خودش را با این دکترین سپری کرده است.

سردار نقدی ادامه داد: ارتش صهیونیستی با این دکترین آشنا است بنابراین در دفاع بسیار ضعیف‌تر از تهاجم خواهد بود و در هجوم نیز تاکنون ۴ شکست داشته و قطعا در دفاع نیز بسیار رذیلانه‌تر شکست خواهد خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این پرسش که کرانه باختری تا چه حد مسلح شده است، گفت: به شکر الهی آنها روز به روز منسجم‌تر می شوند و ان‌شاءالله خودشان به موقع اعلام خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *