پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعلام زمان توزیع کارت آزمون ارشد

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 404843
کارت آزمون کارشناسی ارشد از فردا توزیع می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در ‌۱۳۶ کد رشته‌‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۵،‌ ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه، کارت آزمون از فردا یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه توزیع می‌شود.

داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت‌نامی برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است و آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۷ کدرشته امتحانی(رشته‌های شناور) به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید کارت آزمون رشته امتحانی دوم خود را هم دریافت کنند.

چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلبی با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد یا در رابطه با معلولیت اختلافی مشاهده می‌شود باید از روز دوشنبه ۱۳ بهمن از ساعت۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *