جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

برگزاري کارگاه آموزشی "تخیل و تصورات"

شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 134843
کارگاه آموزشی "تخیل و تصورات"، پنجم و ششم نوامبر 2010 (14 و 15 آبان‏ماه 1389) در دانشگاه توبینگن آلمان برگزار می‏شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه آموزشی "تخیل و تصورات" به بررسی فلسفی تخیل به عنوان یک استعداد روانی و طبیعت تصورات اختصاص خواهد داشت.

برگزارکنندگان این کارگاه آموزشی در نظر دارند به این موضوعات و پرسشها بپردازند: آیا ما می‏توانیم یک نظریه واحد و قاعده‏مند از تصورات خود ارائه کنیم؟ چنین نظریه‏ای چگونه خواهد بود؟ طبیعت و ویژگی مشترک تصورات ما چیستند؟ چنین نظریه‏ای در رابطه با توانایی تصویرسازی، قابلیت تصور و امکان آن، و نیز در بحث درباب تصاویر ذهنی چه تأثیری بر معماری ذهن می‏تواند داشته باشد؟

مارگریتا آرکانگلی (مؤسسه ژان نیکود پاریس)، آنه سوفی بروگن (دانشگاه بوخوم)، جروم دوکیک (مؤسسه ژان نیکود پاریس)، فابیان دورچ (دانشگاه فرایبورگ)، فرانک هافمن (دانشگاه توبینگن)، جاناتان ایچیکاوا (دانشگاه آرخه)، امی کایند (کالج کلیرمون مک کنا)، مارکوس نیر (مؤسسه ژان نیکود پاریس) و کاتلین استاک (دانشگاه ساسکس) از جمله مدعوین و سخنرانان اصلی این کارگاه آموزشی خواهند بود.

https://jahannews.com/vdcayyn6e49nea1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayyn6e49nea1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *