پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۸۸
معرفی کمپین نایب‌الزیاره و شیوه‌های پیوستن به آن؛

با یک پیامک، به زیارت امام رضا(ع) مشرف شوید +جزئیات

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 440546
چندی است یک اتفاق خوب به‌صورت کمپین با نام نایب‌الزیاره در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.
با یک پیامک، به زیارت امام رضا(ع) مشرف شوید +جزئیات
به گزارش جهان، کمپین نایب‌الزیاره برنامه‌ای فرهنگی و مذهبی است با هدف ترویج فرهنگ زیارت که در آن شهروندان مشهدی و زائران بارگاه ملکوتی علی‌بن‌موسی الرضا(ع) برای آن دسته از افرادی نایب می‌شوند که به هر دلیل نمی‌توانند به زیارت این امام رئوف نائل شوند.

راه‌های ارتباطی موجود در این کمپین موجب شده است هر شخص از هر نقطه‌ای از ایران با حداقل داشتن یک تلفن همراه بتواند طلب زیارت امام مهربانی‌ها را داشته باشد و از سوی دیگر، زائران و مجاوران امام رضا (ع) بتوانند نایب‌الزیاره هر یک از طالبان زیارت باشند.

پیامک به سامانه ١٠٠٠٨٨٠٠٨٨

یکی از راه‌های پیوستن به این کمپین ارسال عدد ٨ به سامانه پیامکی ١٠٠٠٨٨٠٠٨٨ است . پس ازاین پیامک از شما پرسیده می‌شود «آیا شما طالب الزیاره هستید یا نایب‌الزیاره؟»؛ اگر طالب را انتخاب کنید پیامک تایید عضویت و آدرس سایت برای شما ارسال شده، پس از آن با شما تماس گرفته می‌شود و شما به صورت زنده روضه منوره حرم متصل می‌شوید.

در صورتی هم که در حالت ارسال پیامک گزینه نایب‌الزیاره را ارسال کنید طی پیامی از شما خواسته می‌شود تا با مراجعه به سایت نایب یکی از طالبان زیارت شوید.

وب ‌سایت ١٠٠٠٨٨٠٠٨٨

روش دیگر عضویت در کمپین نایب‌الزیاره مراجعه به این وب‌سایت است. در این روش هم در ابتدا از شما نام و شماره همراهتان خواسته می‌شود و با انتخاب طالب زیارت یا نایب زیارت در کمپین ثبت‌نام می‌شوید. درصورتی‌که طالب الزیاره را انتخاب کنید در صفحه‌ای مجزا می‌توانید دل‌نوشته خود را تایپ و ثبت کنید که پس از آن با نام خودتان در سایت نمایش داده می‌شود. درصورتی‌هم که نایبی به دل‌نوشته شما پاسخ دهد، سامانه طی پیامکی ، شما را با خبر می‌کند.

همچنین اگر گزینه نایب‌الزیاره را انتخاب کنید می‌توانید دل‌نوشته‌های طالبان زیارت را مشاهده و به منتظران زیارت پاسخ ارسال کنید. از دیگر بخش‌های سایت آرشیو عکس و فیلم‌های مرتبط است.

رباتی در خدمت زیارت

اما یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه این کمپین امکان عضویت از طریق شبکه پیام‌رسان تلگرام است که با تهیه رباتی با نام کاربری Ziarat_bot@ این مهم انجام می‌گیرد. شما می‌توانید با ارسال پیام به این نام کاربری با ربات کمپین نایب‌الزیاره ارتباط برقرار کنید. در ابتدای امر ربات از شما می‌خواهد تا شماره خود را ثبت و نایب یا طالب بودن خود را مشخص کنید. پس از آن درصورتی‌که طالب را انتخاب کرده باشید از شما متن دل‌نوشته را برای ثبت در کمپین می‌خواهد و اگر نایب باشید به شما دل‌نوشته‌های طالبان زیارت را نمایش می‌دهد و از شما می‌خواهد تا به آن‌ها پاسخ دهید و نایب آن‌ها شوید.

از دیگر ویژگی‌های این ربات دریافت عکس‌هایی از حرم مطهر، صلوات خاصه امام رضا، دریافت نرم‌افزار اندروید کمپین و ... است.

ثبت‌نام اپلیکیشنی

شیوه دیگر حضور در این کمپین نصب نرم‌افزار اندرویدی است که با رابط کاربری مناسب با طی مراحلی مشابه به شیوه‌های عنوان‌شده می‌توانید در کمپین ثبت‌نام کنید.

از طریق این کمپین تا به حال نزدیک به ٢٠٠٠ زیارت انجام شده است و امیدواریم تا با معرفی این کمپین قدمی در راه خدمت به طالبان زیارت امام مهربانی‌ها برداشته باشیم.
https://jahannews.com/vdcaywnyi49nym1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaywnyi49nym1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صالح عباسی
یا ضامن آهو...
قربون آقا جونم بشم
السلام علیک یا مولای یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا المرتضی السلام علی روحک و بدنک السلام علیک و رحمة الله و بركاته
رامــــــــــــــین
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی
م
United Kingdom
این ارتباط مجازی زیارتی مقدمه نماز مجازی ، روزه مجازی و عرض ارادت مجازی بدون زحمت و تلاش و شاخه ای از تجارت الکترونیکی خواهد شد لذا به کجا می رویم ؟!! پیامدهای چنین به اصطلاح نواوریهایی به اسم عرض ارادت دینی بسیار بد و از نتایج مثبت ان بیشتر است خصوصا وقتی که زیارت از نزدیک ورو درو استانه مقدس حضرت امام رضاع در کشور خودمان با کمی زحمت شوقمندانه میسر و بدون تهدید جانی و مالی زیاد امکان پذیر است
زیارت ائمه اطهار به صورت غیر مستقیم واز راه دور احتیاجی به چنین سامانه های مجازی پیامکی ندارد چون پیامک یعنی جابه جایی پول برای حتی زیارت مجازی در حالیکه اگر قرار است زیارت مجازی واز راه دور انجام گیرد قاعدتا احتیاج تکنولوزیکی پر خرجی نسبت به کرامت و درامد ان استانه مقدس لازم نیست. خصوصا اگر دارمد حاصل از ارسال پیامک ابین تولیت و دیگر ارگانی تقسیم شود .ضمنا پیامها یا دلنوشته ها ارسالی بین نایب الزیاره وطالب الزیاره می تواند پیامد داشته باشد . همه کسانیکه مشرف به زیارت می شوند موظف به نایب الزیاره بودن همه شیعیان ودوستداران ائمه اطهار اند چه بخواهند وچه نخواهند
امید
به امید زیارت
زائر از راه دور
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا آقا شما رو به جوادت قسم میدم سعادت دنیا و آخرت نصیب من همسر بچه هام کن ومارو نصیب خونه زندگی خوب و نجات از قومی که دارن عذابمون میدن آقا شما را به مادرتون قسم میدم امروز تولدتون بهتون تبریک میگم و منو به آرزوم که معلم شدن برسون و ابروی زندگیمون رو لقلقه دهان هرزه گویان نکن
مریم
یا علی بن موسی الرضا خیلی دلم هوای حرمتو کرده
پورنعمت
Iran, Islamic Republic of
تو که با یک نظر خاکی را کیمیا کنی
ایا بود اقا جان یه گوشه چشمی هم به ما کنی؟!
یا ضامن اهو ضامن ما هم باش
محمود ابراهیم زاده
Asia/Pacific Region
توقع زیادی ندارم جانباز15زصدورزمنده دفاع مقدسم باهمسنگرانم جوان بودیم دررفت برگشت سیرزیارت می کردیم نماز مان رادریخ بندان از سقاخانه اسماعیل طلا وضو و درمحوطه بجا می اوردیم پاهای مابه سنگ مرمرها یخ می بست ولی خوشحال بودیم که یک باردیگر سعادت پیدا کردیم زیارت کنیم باخودمان می گفتیم وقت شهادت ما کی می شود هنوز هم فسمت نشده ولی کمتر افتخار زیارت دارم . امارضا.(ع) شرمند ه دو جهان شدم
Iran, Islamic Republic of
جمشید رضایی:
بنام خدا با سلام و عرض ادب
اینجانب جمشید رضایی خمپاره انداز درمنطقه هایی عملیاتی جنوب و غرب کشورانجام وظیفه نمودم به شماره کد ملی 0046***37 بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه پای راست و دست چپ و فک صورت وپارکی لایه وپرده گوش واختلال اعصاب روان و شیمیایی شدم با در داشتن صورت سانحه پزشکی از واحد مربوطه و
مدارک بیمارستان موجود بند را جانباز 5% اعمال نمودن والان مشکلاتم که زیادتر هم شده و همچنین دخترم می خواهد از سهمیه جانبازی استفاده کند مقدار کم است وحال که مراجعه می کنم جواب سر بالا می دهند ایا کسی هست که مرا یاری کند بعد جوری درفشار زندگی...... ممنون از شما
Iran, Islamic Republic of
اقاجان ارزوهامو براورده کن نه خواهر به دردم می خوره نه برادر نه پدر ونه مادر.فقط خداست که به داد من می رسه وبه شما توسل کردم یاریم فرمایید.
دوست عزیز سفارش امامان در باره پدر و مادر را بخوان تا بدانی یکی از راه های تقرب به خدا رضایت والدین است. / باقر رضایی
حسین مفتخر کراده
Iran, Islamic Republic of
اسلام علیک یا امام رضا تور به خدا تورو بجان جوادت قسمت میدم زنم منو یک بار بخشه گذشتم کنه هر قولی بهش دادم عمل میکنم بهش سند میدم ک تو شهر خودش برایه همیشه بمونم یا امام رضا کمکم کن یا جونم بگیر بخدا قسمت میدم ،تو رو خدا هرکسی این پیام منو میبینه و پابوس آقاست از طرف من دعا کنه تورو به جون عزیزاتون اگرکسی پیام منو دیده وپا بوس آقاست برام دعا کنه .هر کسی هم که میخونه برام دعا کنه جان عزیزاتون .
علیرضا
United Arab Emirates
دلم هوای حرم کرده است،
می دانی...
Iran, Islamic Republic of
سلام اسم داداش منم علیرضا هست براش دعا کنین آقاجون لطفا براش دعاکنین ازخدابخواین به جوونیش رحم کنه به خواهراومادرش رحم کنه یاامام رضا این بارضامن ماهم بشید جزدعاکاردیگه ای نمیتونیم بکنیم یا امام رضایاموسی بن جعفر
Asia/Pacific Region
سلام بر امام مهربانی
یا ضامن آهو فدای پنجره فولادت باشم که فقط اسمشو شنیدم فدای کرامت و بزرگیت بشم که اندازه نداره ،از همه خطاکارتر منم ، منتظر نگاه مهربانت هستم کمکم کن تو را به جوادت قسم به شما متوسل شدم جوابم نکن ...یا رضا به دادم برس.
محمدفرهنگ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام اقا جان میدونی چه قدر دلم حرم تو میخواد فقط اون جا آروم میشم تورو به جوادت قسم میدم پدرم مادرم برادرم که حالش خوب نیست کمک کن دلم خیلی پر از درد دنیاست ازت میخوام به خاطر دوردانت جوادت پدر ومادرم وبرادرام و خواهر مو ببری پابوس خودت من که رو سیاه این دنیا و اون دنیای هستم از راه دور سلام منو بپذیر آقا اگر همین هفته بیان پیشت دلم آروم میشه یکی صدا منو شنیده
شیوا
سلام اقای من از راه دور دورد سلام میفرستم اقایم برای اولین بار برایت نامه مینویسم فردا همین موقع اخرین شانس من است ضامن من شو فردا حاجتمو رو از خدا بخواه یا ضامن اهو من کسی را ندارم که برایم از ته دل دعا کند خودت پشت پناه من باش و ضامن من باش دوستانم الهی همه یتان حاجت روا شید به حق علی برای من هم دعا کنید من هیچ کسی را ندارم برایم صلوات بفرستید که با صلوات انشالله خودتون حاجت روا شید یا برای ظهور حضرت مهدی همگی صلوات
گمنام
Iran, Islamic Republic of
یا امام رضا آقا زندگیم پر از گره و تلاطم شده کمک کن حل شه خدارو گم کردم تورو گم کردم کمک کن پیدات ون کنم
یاسین باقری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم قل هو الله احد، الله الصمد لم یلد ولم یولد ولم یکن له کفوا احد سلام بر حضرت فاطمه زهرا
امام رضا پیش خدا شفاعتم کن تا در دانشگاه مدرکم را بگیرم قول می دهم که قرآن بخوانم چه کاری بالاتر از قرآن خواندن. امام رضا شفاعتم کن خواهش میکنم. امام رضا شفاعتم کن در دانشگاه مدرکم را بگیرم. قول می‌دهم قرآن بخوانم.
انیسا
Iran, Islamic Republic of
.. تورو به بزرگیت قسم برگرده
Europe
اقاجان سلام از راه دوری سلام میدم اقاجان زندگیم پراز مشکل مندم که چه کنم ازراه دوریم اقاجان به جان جوادت میخوام تنها ارزو اینده بچه هام که در زندگی موفق شن ودرسشن راخوب بخانند.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
یاامام رضا میدونی که چی میخوام میدونی چی تو دلم میگذره کمکم کن آقاجان کمکم کن که آرزوم برآورده شه بیام زیارتت کمکم کن یا ضامن آهو
Iran, Islamic Republic of
آقا سلام!آقا به مادرت ذهرا سلام علیها شفایم را از خدا بگیر. از شما صاحبان کرامت جز اجابت انتظار نمیرود. آقا دستم را بگیر.
Iran, Islamic Republic of
حرم‌امام‌رضا‌(ع)باز‌است‌یانه
Iran, Islamic Republic of
...
امیررضا شاینده
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا امام رضا....... یا امام رضا شما را قسم میدم به فاطمه قسم میدم به فاطمه قسم میدم به فاطمه تمام مریصها و شفا بده پدرمن هم شفا بده.
گمنام
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا آقا جان خودت به داد جوانان برس خیلی سخت شده ازدواج کردن تو این زمانه کار درستی نیست پارت میخواد ما که نداریم فقط شما رو داریم که به داد ما میرسی
ب .م
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقاجون خودت کمکم کن قربونت بشم
Iran, Islamic Republic of
یاضامن آهو خودت کمکم کن قربونت بشم
ستاره
Iran, Islamic Republic of
یا‌امام‌رضا‌خودت‌بهم‌کمک‌کن‌
پگاه
Romania
.....
Iran, Islamic Republic of
آقا جان، سلام بر شما و اهل بیت شما و بر پدر و مادر و اجداد و خاندان مطهر شما و بر فرزندان پاک و معصوم شما
امامم سلام بر حضرت معصومه، خواهر بزرگوار و مطهر شما
مولای من به خانواده و خاندان عزیز و گرامی هر دو عالم شما قسمتون میدم، از خداوند رحمان و رحیم بطلبید ما رو بیامرزه و از گناهانمون بگذره و توفیق بده تا آخر عمرمون گناه نکنیم و نیز توفیق جبران گناهنمون رو به همه ما عنایت فرمایند.
آقا جان زودتر خونه دار شویم و همه به شکرانه حل مشکلاتمون به پابوس شما بیاییم. امین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام آقا جان، به خداوند رحمان و رحیم و پاکان دو عالم قسمتون میدم، ما رو لحظه ای در دو عالم تنها نگذارید و شفیع و مواظبمون باشید و بی وقفه دعای خیر و عاقبت به خیری برای همه ما از پروردگار عالم طلب نمایید.آمین یا رب العالمین
الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
آقا جان سلام،
یا امام رضا علیه السلام، بدجوری آواره ام،
واسطه میشی؟؟؟
به امام جوادت قسمت میدم، واسطه شو و منو مادرم رو از این آوارگی نجات بده.
خدا میدونه من که گنهکارم ولی شما معصومین و پاکان دو عالم رو واسطه کردم تا حاجاتمو بگیرم.
چشم انتظارم آقا جان
Iran, Islamic Republic of
عالی 💜 من دختر و نوه .. پدر من در آخرین لحظات نغمه یه آسمانی یه حرم شما.. . نفس های آخر را کشید.. پدر و پدر بزرگم در شهر قم غریب هستند و امام رضا علیه السلام مهمان نواز و غریب نواز.. آقا جان پدر من آخرین لحظات صدای ملکوتی یه حرم شما... به سفر آخرت کوچ کردند.. نازنین پدرم را دریابید.. الته جسارتاً.. کوچک شما و دست بوس... .
حمید
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا امام هشتم یا امام رضا آقا جان جان جوادت منو کمک کن بنده روسیاهم نمیتونم بیام حرمت.
عاطفه سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
امام جان لطفا دوستم حالش خوب شه خیلی نگرانشم
نوید
Iran, Islamic Republic of
سلام بر تو یا علی ابن موسی الرضا آقا جان بدجور دلتنگ حرمتیم دست مارو بگیر
یاسر غلامحسینی بمرود
Iran, Islamic Republic of
سلام امام رضا جان هر سال روز شهادت شما افتخار نذری دادن داشتم اما امسال دستم خالی هست و برای کارم و زندگیم گیر کردم ....از شما میخوام پیش خدا ضامنم بشید حاجتم روا بشه .
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
یا امام رضا تو رو ب حوادت قسم میدم ضامن من شو پیش خدا ک مشکلم حل شه بیام پابوست ک نذر کردم مشکلم حل شه بیام خدمتت نذرمو بیارم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا برام دعا کنین ک ب جور حالم بده اینقد نذرکردم فقط حاجتم روا شم بدجور گرفتارم دعام کنین مشکلم حل شه
دلتنگ
Iran, Islamic Republic of
یا ضامن آهو لطفاً ضامن من هم بشید ، یا امام رضا علیه السلام
سمیه
United Arab Emirates
سلام اقا علی بن الموسی الرضا ع مشکلی دارم خودت حاجتم بده یا ضامن اهو
زينب
Iran, Islamic Republic of
آقا جونم قربون عطر حرمت قربون تمام زائرات بشم نگاهی به دلم کن آخه من کجا برم ب کی بگم حرفامو نذار زندگیم خراب بشه دلم گره داره دلمو وا کن جان جوادت جان مادرت تورو به جدت تورو به امام حسین قسم میدم کمکم کن .
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
یا امام رضا من ۱۵ سالم هست،میخوام پیش حرم تو بیایم
و تو را زیارت کنم،ما رو طلب کن بتوانیم به حرم تو بیایم
و از نزدیک پابوس تو شویم
پروانه
Iran, Islamic Republic of
با سلام به امام رضا سر درد شدیدی دارم ومدتی است زیر پای شوهرم می‌نشینند و می خواهند ما را از هم جدا کنند از شما خواهشمندم که کاری کن که دست از کارشان بردارند
عطیه
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)
مریم
Iran, Islamic Republic of
میدونی چقد دلم میخواد بیام پابوست آقا جان
علی قاسمی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا جان نوکر در امام رضا و امام حسین تو رو خدا زیارت امام حسین را از نزدیک برایم امضا کن ممنون از لطف شما ای ارباب
زهرا
Iran, Islamic Republic of
اسلام علیک یا امام رضا دلم هوای حرمت را بد جور کرده مارا هم بطلب
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
یا امام رضا ع مشکل مان حل کن.
جعفر نادعلی
Iran, Islamic Republic of
التماس دعا وزیارت ونمار
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
زیارت والتماس دعا
.
Iran, Islamic Republic of
سلام امام رضا به لطف تو امسال خدا یکی از آرزوهامو برآورده کرد واقعا ازت ممنونم .
ثمینه
Iran, Islamic Republic of
.....
اقدس لطف آباد
Iran, Islamic Republic of
التماس دعا برای شفای مریضان
یکی به اسم من
Iran, Islamic Republic of
به امیدزیارتت مارو طالب خویش بدان عشق من❤
Iran, Islamic Republic of
سلام امام رضا رئوف سلامت وخوشبختی وعاقبت بخیری برای همه داریم
Iran, Islamic Republic of
زیارت امام رضا سلام اللہ علیہ بہ نیابت حقیرانجام دھیدشھرام ھستم متشکر
سودابه
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا جان بطلبید مارو.
Iran, Islamic Republic of
ا ن شالله قسمتمان بشه آقا جان منم شهادت شما رو تسلیت میگم ازتون التماس زیارت دوباره دارم .
مریم اسدزاده
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا مولایی یااباالحسن یا علی بن موسی الرضا الهم عجل لولیک الفرج الهی بحق علی بن موسی الرضا شفای همه‌ی بیماران همه‌ی آرزومندان تاآخرش هم منه روسیاه
آ
Iran, Islamic Republic of
یا امام رضا
روز شهادت قسمت میدم به ابروی مادرت فاطمه الزهرا به حق جوانی جوادت
گناه منو ببخش و به زندگیم آرامش ابرو دلخوشی برگردون
نزار دیگران با پلیدی کاراشون زندگی منو از من بگیرن
امنه ابوالحسنی
Iran, Islamic Republic of
سلام. بر امید مردم ایران و مسلمانان جهان. یا امام رضای. غریب. ضامن اهو شدی. ضامن منم.بشه خودت میدونی. من. چی میخام. شمارا به. جواد عزیزت قسم. به مادر غریبت قسم. بی جوابم نذار تنها راه امیدم شمایی التماس دعا
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای رئوف ومهربان دستگیرم باش .
حسینعلی کردی
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای من سلام حاجت همه حاجتمندان و شفای همه بیماران اسلام ازت میخوام ک از خداوند بخوای.
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
اقا چند روزه دنبال ضامن میگردم شما ضامن اهو شدی ضامن هم شو صاحب خونه ام پول میخواد ووام هم چک ضامن ندارم من تو دنیا بد حسابی نکردم
غزاله
Iran, Islamic Republic of
سلام اي شاه پناهم بده يا ضامن آهو.
مریم
Iran, Islamic Republic of
اسلام علیک یا علی بن موسی الرضا الهم عجل لولیک الفرج سلام آقای مهربونم کمکم کن به دادم برسه از همه کس و از همه جا ناامید هستم تورا قسم به مادرت فاطمه زهرا علیهاالسلام کمکم کن
سمانه
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا حاجات روان کن
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام اقاجوونم
قربونتون برم،دردام زیاده ،میشه واسطه بشی از خدا بخوای منم مادر بشم
آقاجون گره زیاد دارم،میشه گره هامو باز کنی( پدر و مادر ،برادرام و همسرم... همشون و حاجت روا کنی
میشه از خدا بخواین حاجتامو بده
غلام امام رضا
Iran, Islamic Republic of
اسلام وعلیک یاضامن آهو
امام عزیزم خودت کمکم کن فدات بشم
فرناژ هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر امام رئوف آقا تورا بخدا به داد منو بچه ام برس.
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب خدمت شما توروبخدا قسم میدم من مریض هستم فقط شفاعتم اول از خدابعد هم امامم رضامیخوام میخوام بیام امام رضا اماتوانش ندارم فقط،دعوت نامه میخوام
بنده‌خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام امام من
خودت ی فرجی کن برای هممون هرکی ی ارزو یه خواسته داره .من
.
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی رضا علیه السلام ..
خدیجه
United Arab Emirates
یا امام رضا تو رو جون هر کی دوست داری ب حق بی پدران و یتیمان برام پدری کن کمکم کن دستمو بگیر بتونم برم جلو کنکورمو قبول شم خواهش میکنم
ملیحه
Iran, Islamic Republic of
امام رضا مددی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا امیر المومنین یا علی بن ابیطالب
السلام علیک و رحمة الله و برکاته
سید
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
سلام بر آقا جانم
آقا جان سلام و درود خداوند بر شما
نظری کن بر ما آقا جانم
دعوتمان کن
یا امام الرئوف
اشرف ولی پوری
Iran, Islamic Republic of
السلام اعلیک یا علی ابن الموسی الرضا نیتی خیری دارم کمکم کن برام دعا کن ارزوی دارم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم من الجن و الانس من الاولین و الاخرین
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا جان موقعیت سفر به مشهد داشتم بلیط قطار و هتل رزرو شده بود ولی موقعیت کارم و بهانه های دیگر را بهانه کردم اخیرا انگشت پایم شکست یه ماه نتونستم برم سرکار وضعیت زندگیم در عرض چند روز بهم ریخت آقا جان اشتباه کردم که نیامدم به زیارتت مرا ببخش ولی سال بعد جبران میکنم
حامد سپاهی
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم طاعات وعباداتان قبول حق تعالی
اسحاق احمدی
Iran, Islamic Republic of
به طلب بیام به زیارت امام رضا ع برا اولین بار