پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

تیم ملی والیبال ایران؛ پرکارترین جهان

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 380741
تیم ملی والیبال ایران در بین ۶ تیم صعود کننده به مرحله سوم رقابت های قهرمانی مردان جهان بیشترین مدت زمان را در دو مرحله قبل مسابقه داشته است.
به گزارش جهان به نقل از فدراسیون والیبال، آمار جریان مفید دیدارهای مراحل اول و دوم رقابت های جهانی لهستان نشان می دهد که تیم ملی والیبال ایران بیشتر از سایر تیم های مرحله سوم در جریان مسابقات بوده و به عبارتی؛ زمان مفید بازی های ایران بیش از پنج تیم دیگر است.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ۹ بازی خود در دو مرحله مسابقات قهرمانی جهان، بیش از ۱۹ ساعت والیبال بازی کرده، در حالیکه زمان مفید ۹ بازی فرانسه، لهستان، روسیه، برزیل و آلمان کمتر از ایران بوده است.

زمان مفید بازی تیم های حاضر در مرحله سوم به شرح زیر است:

۱- ایران: ۱۹ ساعت و ۱ دقیقه
۲- فرانسه: ۱۸ ساعت و ۳۳ دقیقه
۳- لهستان: ۱۷ ساعت و ۳۲ دقیقه
۴- روسیه: ۱۵ ساعت و ۳۶ دقیقه
۵- برزیل: ۱۵ ساعت و ۲۴ دقیقه
۶- آلمان: ۱۴ ساعت و ۴۹ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه امشب در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم این رقابت ها به مصاف آلمان می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعزام تیم ملی والیبال ایران به مسابقات آسیایی در این شرایط اشتباه است.
ببینید این تیم که از تعداد بازیکنان محدودی برخوردار است در دو مسابقه ی سنگین لیگ جهانی و قهرمانی جهان شرکت کرده است. بچه ها واقعا خسته اند.
اگر تیم به دلیل خستگی نتونه در آسیا طلا بگیره تمام تلاش این عزیزان و نتیجه های درخشان آنها در دو تورنومتر جهانی زیر سئوال می رود. واقعا حیفه که کاری کنیم که خستگی روی تن بچه ها بشینه و مردم هم کامشان تلخ شود. از طرفی تیم ما دیگه کلاس جهانی پیدا کرده و لزومی نداره در هر مسابقه ای شرکت کنه. بنابراین یا تیم دومون در مسابقات آسیایی شرکت کنه یا اصلا والیبالمون در این مسابقات شرکت نکنه.
یک مدال که بیشتر نداره. اونهم انشاء الله توسط کشتی یا ورزش های رزمی جبران می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
انشاالله صعود میکنیم
لطفا. هم صلوات بفرستید