پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اخبار ريز و درشت از فوتبال ايران

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب: 100840
در حالي که مسابقات جام باشگاه هاي آسيا ديروز تعطيل بود، ديدار دوستانه اي از ساعت 11 بين عوامل اجرايي کنفدراسيون فوتبال آسيا AFC و کميته اجرايي ايران LOC در سالن پيروزي برگزار شد و تيم LOC با نتيجه 12 بر 7 پيروز شد. اين در حالي بود که تيم اجرايي AFC در پايان نتيجه مساوي 12 بر 12 را بر اسکوربورد سالن به نمايش گذاشت.
 فوتسال جام باشگاه هاي آسيا؛ مربيگري شمس، بازي کردن ترابيان! 
اوگورا رئيس کميته فوتسال کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز از نزديک مسابقه را تماشا مي کرد.
عباس ترابيان رئيس کميته فوتسال ايران، علي طاهري و حسين افضلي مديرعامل و سرمربي تيم فولاد ماهان ابرقويي نژاد، علي عليزاده مدير روابط عمومي اين باشگاه، حميد مشيري و ديگر عوامل اجرايي رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا در قالب تيم LOC به ميدان رفتند. تيم مقابل را نيز عوامل اجرايي AFC همراهي مي کردند. طاهري، افضلي و مشيري جزو گلزنان اين ديدار بودند. حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال مربيگري تيم LOC را بر عهده داشت. شوتهاي از راه دور ترابيان و همچنين آمادگي علي طاهري از نکات جالب توجه اين مسابقه دوستانه بود. اعضاي دو تيم پس از اين مسابقه به همراه اوگورا عکس يادگاري انداختند.


تغيير دوباره ديدار استقلال و پاس
به دليل برگزاري ديدار دو تيم استقلال تهران و پاس همدان در آخرين چهارشنبه سال، سازمان ليگ به منظور جلوگيري از هر گونه مشکل؛ از برگزاري اين ديدار در ساعت 16/30 روز دوشنبه 24 اسفند خبر داد. اين در حالي است که سازمان ليگ روز گذشته اعلام کرده بود اين ديدار به جاي 23 اسفند در روز 25 اسفند برگزار مي شود که اين تاريخ بار ديگر تغيير کرد.


احتمال افزايش پاداش قهرماني فولاد ماهان
در صورت قهرماني نماينده ايران در جام باشگاه هاي آسيا احتمال افزايش پاداش وجود دارد.
پيش از اين مديران باشگاه فولاد از اختصاص يک خودرو پرشيا به عنوان پاداش قهرماني جام باشگاه هاي آسيا به بازيکنان اين تيم خبر داده بودند. در ادامه نيز سفر به دبي همراه اعضاي خانواده به پاداش قبلي اضافه شد.
در همين راستا علي طاهري مديرعامل فولاد ماهان به فارس گفت: اگر بازيکنانمان در طول مسابقات بازيهاي خوب و زيبايي را ارائه دهند و رضايت هيأت مديره را جلب کنند سکه هاي طلا نيز به پاداش هاي آنها اضافه خواهد شد.


مهلت يک روزه دادگاه به مربي استقلال
در پي شکايت «امير قلعه نويي» سرمربي سپاهان از سيامک رحيم پور، دادگاه به رحيم پور تا پايان وقت اداري دوشنبه (امروز) مهلت داد تا آخرين دفاعيات خود را در اين خصوص ارائه کند. گفتني است؛ در صورت حضور نيافتن رحيم پور در دادگاه و ارائه نکردن دفاعيات، جريمه سنگيني در انتظار وي خواهد بود.


بسته شدن پرونده آلفا
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در مورد پرونده آلفا گفت: اين پرونده بايد تا 22 فوريه (سوم اسفند ماه سال جاري) بسته مي شد که ما هم تا اين تاريخ صبر کرديم و پس از اين که هيچ عکس العملي از سوي CAS (دادگاه عالي ورزش) نشان داده نشد در نامه اي به آلفا اعلام کرديم که با توجه به عدم پاسخگويي CAS اين پرونده مختومه اعلام شد.
شکري ادامه داد: در حال حاضر با آلفا هيچ مشکلي نداريم، اما جديداً يک ايجنت(نماينده فيفا) مدعي شده براي هماهنگي ديدارهاي پرسپوليس، هزينه هايي را متقبل شده و خواهان گرفتن اين هزينه ها از باشگاه پرسپوليس شده است و به همين دليل به ديوان عالي ورزش اعتراض کرده از اين فرد خواستيم تا منتظر باشد تا طي 2 روز آينده پس از بررسي اين موضوع در نامه اي پاسخ وي را بدهيم.


رحمان رضايي به شاهين پيوست
مديرعامل باشگاه شاهين پارس جنوبي از پيوستن رحمان رضايي به تيم فوتبال اين باشگاه خبر داد.
مجيد کنگاني، ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: رحمان رضايي شب گذشته (شنبه شب) به بوشهر آمد و پس از عقد قرارداد رسمي تا پايان فصل با شاهين، در تمرين تيم شرکت مي کند.وي در مورد مبلغ قرارداد اين بازيکن تاکيد کرد: قرار است قرارداد ايشان بر مبناي پاداش باشد، يعني هر امتيازي که به کمک وي براي شاهين کسب مي شود، با پرداخت هايي از سوي باشگاه مواجه مي شود.مديرعامل باشگاه شاهين پارس جنوبي در مورد مصدوميت رضايي تاکيد کرد: وي مدارک پزشکي اش را به باشگاه ارائه کرده که مصدوم نيست. همچنين دست باشگاه را براي فسخ قرارداد يک طرفه هم باز گذاشته است.


احتمال برگزاري جام باشگاه هاي فوتسال جهان در اصفهان
رئيس کميته فوتسال از احتمال برگزاري جام باشگاه هاي جهان در اصفهان خبر داد. عباس ترابيان که سه روز ابتدايي اين مسابقات را با حضور در سالن پيروزي از نزديک تماشا کرد به فارس خبر داد: در حال رايزني هستيم مسابقه اي با حضور تيم هاي برتر باشگاه هاي دنيا برگزار شود و ما هم ميزباني اولين دوره اين مسابقات را براي اصفهان تقاضا کنيم. برگزاري خوب جام باشگاه هاي آسيا زمينه اينکه بتوانيم قهرمانان باشگاه هاي 5 قاره را به ايران بکشانيم فراهم کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *