شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

احمدي‌نژاد نبايد در زمين حريف بازي كند

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 120749
سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در واكنش به اظهارات رئيس جمهور در گفتگوي اخير تلويزيوني گفت: احمدي‌نژاد نبايد در زمين حريف بازي كند.

 

"مريم پوريامين" در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به نشست اخير اعضاي هيئت مديره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و طرح موضوعات مختلف از جمله موضوع حجاب و سخنان اخير "احمدي‌نژاد" در اين خصوص اظهار داشت: آنچه كه از ديد انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در وهله اول اهميت دارد، ايجاد همدلي و وحدت ‌رويه بين مسئولان نظام است؛ قطعاً تشتت آرا بين مسئولان باعث دلسردي و سرخوردگي مردم مي‌شود.

پوريامين ضمن درخواست از نهادهايي مانند سازمان تبليغات اسلامي، ستاد امر به معروف و نهي از منكر و شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي ايفاي نقش جدي‌تر در زمينه عفاف و حجاب و برخورد با مظاهر بدحجابي افزود: يقيناً حجاب از نقاط بارز و ممتاز انقلاب اسلامي ايران است و همين امر باعث شده كه دشمان اين نظام به طور جدي مبارزه با حجاب را از ابتدا در دستور كار خود داشته‌ باشند و آنان همواره سعي در القاي اين تفكر باطل و شيطاني بين زنان ايراني و مسلمان داشته‌اند كه حجاب براي زنان محدوديت ايجاد مي‌كند و آنها را از ايفاي نقش در اجتماع محروم مي‌كند.

سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان خاطرنشان كرد: پس از جريان فتنه سال 88 شاهد هجمه بسيار سنگين به حجاب و عفاف در سطح جامعه هستيم كه اين گستردگي و شدت ترويج ابتذال و بدحجابي حكايت از طرح و برنامه مدوم دشمنان در اين خصوص دارد.

وي با اشاره به مواضع و سخنان احمدي‌نژاد در برنامه گفتگوي تلويزيوني گفت: فارغ از اين موضوع كه آيا كار فرهنگي در خصوص عفاف و حجاب شده يا خير، بايد با مظاهر بدحجابي در جامعه برخورد شود چرا كه حجاب يك موهبت الهي است كه بايد از آن صيانت و حفاظت كرد.

پوريامين با اشاره به برخي سخنان احمدي‌نژاد در خصوص حجاب‌ در گفتگوي تلويزيوني با غيرقابل قبول دانستن اين مواضع تصريح كرد: تمام مسئولان نظام باید هوشيار باشند و متوجه طرح‌ها و نقشه‌هاي دشمنان اين نظام باشند و احمدي‌نژاد هم نبايد براي جلب نظر عده‌اي افراد خاص، اين‌گونه موضع‌گيري كند.

سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در ادامه با اشاره به برگزاري مجمع عمومي ساليانه انجمن در تير ماه اظهار داشت: مجمع عمومي ساليانه انجمن روزنامه نگاران مسلمان مطابق ماده 8 اساسنامه اين انجمن ساعت 10 صبح هفتم تير ماه برگزار مي‌شود.

وي افزود: در اين مجمع، بازرسان انجمن نيز انتخاب خواهند شد لذا اعضايي كه قصد نامزدي براي اين امر را دارند بايد تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه دوم تير ماه به‌صورت حضوري به دفتر انجمن مراجعه و فرم مخصوص را پر كنند.

پوريامين از تمامي اعضا درخواست كرد كه هر نوع پيشنهاد خود را در خصوص اعمال تغييرات در ساختار انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به دفتر اين انجمن ارسال كنند.

سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان همچنين از برگزاري مراسم روز خبرنگار توسط اين انجمن خبر داد و گفت: در اين مراسم، خبرنگاران برتر انتخاب و معرفي خواهند شد كه جزئيات اين مراسم را متعاقباً اعلام خواهيم كرد.

پوريامين در پايان ضمن اشاره به اهانت اخير به مراجع توسط برخي افراد گفت: اعضاي انجمن روزنامه نگاران در خصوص اين اهانت‌ها به مراجع ابراز نگراني كردند و برخي افراد ناآگاه قصد دارند از اين طريق بين صفوف متعهد مردم انشقاق ايجاد كنند كه البته مردم ما با بصيرت و ولايت‌پذيري و با اطاعت از منويات مقام معظم رهبري اين فتنه‌ها را هم خنثي خواهند كرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *