چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۶
۱۱

پیکرپاک‌محافظ احمدی‌نژاد درتهران+عکس

سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 452246
مراسم وداع با دو تن از شهدای مدافع حرم عصر امروز با حضور خانواده و جمع کثیری از مردم برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم وداع با پیکرهای شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی از شهدای مدافع حرم عصر امروز در محل معراج‌ شهدای تهران و با حضور خانواده‌های دو شهید، جمع کثیری از مردم و نیز کارکنان سپاه حفاظت انصارالمهدی برگزار شد.


قرار است مراسم تشییع پیکر شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی فردا ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه انصارالمهدی در میدان پاستور برگزار شود.

مراسم تشییع دیگری نیز از مقابل منزل این دو شهید در روز پنجشنبه ۷ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

پیکر شهید عبدالله باقری در گلزای شهدای تهران و پیکر شهید امین کریمی با تصمیم خانواده این شهید در محل صحن امامزاده صالح به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش تسنیم، عبدالله باقری و امین کریمی طی روزهای اخیر و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در درگیری با گروه‌های تروریستی داعش در شهر حلب سوریه به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حامد ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
سلام و خداقوت
این بنده خدا مجاهد در راه خداست...سرباز اسلامه....شیعه راستین ائمه اطهاره...چرا تیتر میزنید محافظ احمدی نژاد.... تعابیر بلند و رسا تری هست که بخاین بهشون اشاره کنید بعد در داخل خبر اشاره کنید که ضمنا این شهید مدتی را هم در تیم حفاظت آقای احمدی نزاد بوده....شهدامون بزرگتر از این هستند که ما ناخودگاه بخواهیم در موردشون تعابیر نارسا استفاده کنیم.....
Iran, Islamic Republic of
کاملا صحیح است. خدا ایشان را با اولیاء محشور کند. چرا بهره برداری برای احمدی نژاد می کنید؟ آن وقت می گوئید سیاست بازی مال دیگران است و ما عین اسلام هستیم.
Romania
خیلی زیبا گفتین...
میم لام
United States
این محافظ کجا و محافظ خانم ع.م کجا؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شهید می شوند تا ما مردم ایران در امنیت باشیم.روحش شاد
خداوند درجات همه شهدا به ویژه مدافعین حرم را متعالی گرداند. ضمنا بهتر است شما هم به جای محافظ احمدی نژاد بنویسید مدافع حرم
البته برای اینکه این شهید عزیز بیشتر شناخته بشن اینطور تیتر میزنند.
شادی روح مطهرشون اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل االفرجهم
محافظ شجاع حاج اقا هم برای مردم هفت تیر میکشد
درود بر احمدی نژاد که چنین محافظان پاکی داشت
میشه دقیق اعلام کنید مراسم پنج شنبه را. از کجا تا کجا- آدرس منزلشان. منتظرم.