پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پدری را از قطع نخاع نجات دهید

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 212341
"خیریه همت" در سایت خود نوشت:

با خبر شديم برادر عزيزي به نام س.ع 34 ساله در اثر ابتلا به بیماری اسکولیوز توسط پزشكان بیمارستان شفایحیاییان بويژه دكتر قندهاري تهران تحت مراقبت بوده و باید هرچه سريعتر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

بر اساس نظر پزشكان متخصص ايشان كه حدود شش ماه هست خانه نشين شده است، در صورتي كه هرچه سريعتر تحت عمل جراحي قرار نگيرد، ممكن است اين ضايعه منجر به قطع نخاع ايشان شود.

بر اساس برآورد انجام شده‌ هزینه درمان ايشان 5 میلیون تومان به‌علاوه هزینه پلاتین 7 میلیون تومانی است که خیرین تا کنون 6میلیون و 500هزار تومان از مجموع نیاز درمانی او را تامین کردند.

رابطين خير و محترم اين بيمار بزرگوار كه ساكن منطقه واوان اسلامشهر است ، برای تامین  5 میلیون و 900هزار تومان هزينه باقي مانده درماني ايشان زمان اندكي دارند به همين دليل از دوستان خيريه همت تقاضاي استمداد كرده اند.

براي مشاركت در درمان اين عزيز بيمار تصميم گرفتيم تا فراخوان عمومي بدهيم و تا چهارشنبه عصر هداياي جمع آوري شده را به دست رابطين محترم خواهيم رساند ان شاءالله.

لطفا عجله کنید تا ستون یک خانواده و بغض فروخته 2 كودك خردسال اين پدر مهربان فرو نريزد.


شيوه واريز كمكها:

شماره كارت: 6037991444717825

شماره حساب:008-2396820-010

به اسم مهدي قمصريان نزد بانك ملي
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *