سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

پیکر مادر شهیدان کشوری شنبه تشییع می‌شود

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 409749
پیکر مرحوم حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری، مادر شهیدان کشوری، شنبه نهم اسفندماه در کیاکلا تشییع می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام ستاد برگزاری مراسم درگذشت مرحومه فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان کشوری، مراسم تشییع و خاکسپاری آن مادر فداکار و انقلابی، شنبه نهم اسفندماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل بیت شهید کشوری به سمت میدان شهید کشوری تشییع و در جوار مرقد فرزند شهیدش (محمد) آرام می‌گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید هادی حسینی نماینده مردم قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه، جویبار و سوادکوه شمالی در مجلس، معاون استاندار مازندران تاکنون با ارسال پیام‌های تسلیتی عروج مادر بزرگوار شهیدان کشوری را به ملت ایران و مردم شهیدپرور مازندران تسلیت گفتند.

مرحومه سیلاخوری که ۴ روز پیش بر اثر عارضه سکته مغزی به کما رفته بود پس از انجام مراحل درمانی در بیمارستان‌های رازی قائم‌شهر و شفای ساری امشب دارفانی را وداع کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

وی که نقش اساسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و مبارزات انقلابی در مازندران، تهران و شهرهای مذهبی ایران داشته در راه‌اندازی شهرستان تازه‌تأسیس سیمرغ به مرکزیت شهر کیاکُلا نقش داشته است.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحش شاد