جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
در نیویورک صورت می گیرد؛

برنامه‌های وزیر امور خارجه در اجلاسNPT

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 419748
وزیرامورخارجه کشورمان در اولین روز حضور در نیویورک برای شرکت در اجلاس بازنگری ان پی تی با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، وزرای خارجه الجزایر، مصر و ژاپن دیدار خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که شب گذشته به منظور شرکت در اجلاس بازنگری عدم اشاعه هسته‌ای (ان پی تی) وارد نیویورک شد، از ساعتی دیگر برنامه کاری خود در حاشیه این اجلاس را آغاز خواهد کرد.

بر اساس این گزارش وزیرامورخارجه کشورمان ساعت ۹ به وقت محلی با یان الیاسون قائم مقام دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار خواهد کرد.

همچنین وزیرامورخارجه کشورمان در پی این دیدار با وزیرامورخارجه الجزایر و مصر دیدار و گفتگو می کند.

مراسم افتتاحیه کنفرانس بازنگری ان پی تی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی آغاز خواهد شد و وزیرامورخارجه کشورمان ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه از طرف کشورهای جنبش عدم تعهد سخنرانی خواهد داشت.

ظریف بعدازظهر روز دوشنبه به وقت نیویورک از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ابتدا با گروه بین المللی بحران دیدار خواهد کرد و سپس ساعت ۱۵به وقت محلی با آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار خواهد داشت و سپس همتای ژاپنی خود را ملاقات خواهد کرد.

وزیرامورخارجه کشورمان بعدازظهر امروز به وقت محلی دیدارهایی خواهد داشت که به نظر می رسد بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز ظریف در این دیدار ها با وزیرامورخارجه آمریکا گفتگو داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *