پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲۰
۵۶

مگر در شهرداری گناه‌کبیره صورت گرفته که جنجال به پا می‌کنند؟

عده ای به دنبال تضعیف فرهنگ و عقاید اسلامی هستند
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 375044
مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: عده ای به دنبال تضعیف فرهنگ و عقاید اسلامی هستند و باید در برابر این افراد ایستادگی کرد.
مگر در شهرداری گناه‌کبیره صورت گرفته که جنجال به پا می‌کنند؟
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت‌الله ‌ناصر مکارم شیرازی، چهارشنبه شب در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: برخی به دنبال تضعیف فرهنگ و عقاید اسلامی هستند لذا باید در برابر این افراد بسیج شد زیرا این عناصر روز به روز سنگرهای محکم و حساس جامعه را برعهده گرفته تا پایه های نظام اسلامی را تضعیف ‌کنند.

وی افزود: عده‌ای نسبت به همه مسائل بی‌تفاوت هستند و می گویند باید تنها احکام اسلامی پیش رود اما در مقابل گروه دیگری مسائل اسلامی را مانع فعالیت‌های خود می‌دانند و این افراد هر چه مسائل اسلامی پررنگ‌تر می شود ناراحت می‌شوند و به دنبال این هستند تا مردم به مسائل اسلامی پشت کنند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع ادامه داد: برخی افراد نیز در وضعیت فعلی در برابر برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی اسلام قرار گرفته ‌اند و این افراد به سه دسته تقسیم می شوند؛ آن‌ها که معتقدند تفکیک جنسیتی نباید انجام شود، افرادی که اسلام را قبول داشته اما اهل تسامح و تساهل هستند و دسته سوم شامل کسانی است که تسامح را به مسائل دینی مربوط دانسته و در بانکداری وارد مسائل مشکوک می‌شوند و در این میان برخی از روزنامه ها هر سه گروه را با هم نشان می دهند.

وی تصریح کرد: تقلید تسامح، اهداف سیاسی و مخالفت با پیشرفت نظام از اهداف مقابله با فعالیت‌های فرهنگی است و دو عامل ضد دینی شامل آرزوهای دراز و زندگی پر زرق و برق و پرهزینه موجب می شود تا در مواضع اسلام شبهه‌افکنی صورت بگیرد و مسلمانان گرفتار ضعف و ناراحتی شوند.

وی با بیان اینکه امروز باید محکم در مقابل حربه‌های دشمنان ایستاد، افزود: در حال حاضر هجرت‌‌های مشکوکی از سیستان و بلوچستان به مشهد صورت گرفته و عده‌ای می گویند که اگر این گروه‌ها گسترش یابد در مشهد خطر ایجاد می شود و اگر مشهد با خطر روبرو شود تمام کشور با خطر روبرو می گردد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع تاکید کرد: ضرورت دارد تا حضورمان را در حاشیه شهر پررنگ کنیم و حوزه‌های علمیه در حاشیه شهر گسترش یابد، از سویی دیگر بسیج نیز باید حضورش در حاشیه شهر را افزایش دهد تا پایتخت معنوی به شهری ناامن برای دشمنان تبدیل شود.

به گفته وی اگر در حاشیه شهر حضور نداشته باشیم سنگرها یکی پس از دیگری از ما گرفته می شود و مشکلات بسیاری برای جامعه ایجاد می شود.

آیت الله مکارم شیرازی یادآور شد: یکی از مسائلی که فکر من را در مشهد با خود درگیر کرده مسئله حاشیه شهر است و بنده به شهردار مشهد پیشنهاد داده ام که برای احداث حوزه علمیه در حاشیه شهر زمین اختصاص داده و نسبت به شروع این اقدام خداپسندانه همت گمارده شود که البته شهردار نیز این پیشنهاد را پذیرفته اند.

مرجع تقلید جهان تشیع با اشاره به تربیت جوانان به عنوان سرمایه های انقلاب اسلامی، عنوان کرد: جوانان باید با مسائل دینی آشنا شوند و ضروری است تا این اقشار را به عنوان سرمایه های انقلاب به گونه ای تربیت کنیم که در جبهه فرهنگی و حق علیه باطل از نظام دفاع کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان امروز بر روی گزینه نظامی علیه ایران تاکید دارند و اگر این حمله رخ بدهد، جوانان بسیجی ما کفن‌پوش در مقابل آنها می‌ایستند و بینی آنها را به خاک می‌مالند.

آیت الله مکارم شیرازی یادآور شد: حوزه علمیه قم باید در همه جا حضور آشکار داشته باشد و بتواند در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کند و نسبت به زدودن شبهات و تقویت مبانی اخلاق در مقابل کسانی که می‌خواهند نظام را کمرنگ کنند فعالیت پررنگی داشته باشد.

وی با اشاره به تفکیک جنسیتی عنوان کرد: مگر در شهرداری تهران گناه کبیره صورت گرفته که برخی این گونه جار و جنجال به پا می کنند؟ در حال حاضر در سطوح نماز جماعت زنان و مردان از هم جدا هستند بنابراین باید در بسیاری از ادارات نیز تفکیک جنسیتی انجام شود و با این کار هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
این ها واعوان وانصارشان چیزی جز دادن همین آزادی ها ی به قول خودشان اجتماعی نداشته وندارند
نه برادر اینها تبلیغات پیش از موعد برای پست ریاست جمهوری قالیباف است. چرا در 9 سال گذشته نکرد این کار را؟
مآ
این حرف شما مثل این میمونه که کسی جند سال نماز نخونده باشه از امروز شروع کنه به انجام وظیفش وبعد یکی مثل شما پیدا بشه وبه بهانه گذشته کار خوب الانشو بکوبه!!!!!!!!!!!!!!!!
منطقیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما از کار اقای قالیباف حمایت میکنیم وهمچنین هر کس دیگر از هر جناحی باشد وقوانین دینی را که مراجع بزرگوار ار قران وعترت برای ما استنباط میکنند اجرایی کند میگوییم زنده باد از هر جناحی باشد وباعکس هر کس در هر لباسی ولو روحانیت دین و مرام اهل بیت را تضعیف کند دسمن یا فریب خورده دشمن میدانیم.
خلاص
ارمیا
Iran, Islamic Republic of
چون حضرت آقا هم توی ایام انتخابات و هم امسال روی مدیرییت جهادی تاکید کردند لاجرم مدیر جهادی هر جا که باشه باید تخریب و اذیت بشه...
به همین سادگی...
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظ کنه شما رو ......
ای کسانی که تفکیک جنسیتی را گبول ندارید ! (رییس جمهور ، وزیرارشاد ، وزارت کار و در یک کلام دولت اعتذال ) ، تحویل بگیرید !
United States
شوما فرق قبول و گبول رو رو یاد گرفتی بیا به حرف بزن
آخه گ کنار ق نیس که بگی دستم خورد!!
سید مهدی
شما هم بفرمائید این حرف و را از کجا وبراساس کدام دستورزبان فارسی پیدا کردید و بین حرف ش و م جاسازی کردی اخوی؟؟
منطغد
یکی هم خواسته با طنز نظرشو بده شما ملا لغت بازی در آوردی؟
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
کدام گناه از این بالاتر!
.
اصلاح طلبان افساد طلب این همه زحمت کشیدند تا بدحجابی، عدم تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها، قبح زدایی از آزادی مراودات زن ومرد نامحرم را به بهانه آزادی بیان و مطبوعات وآزادی انتخاب و .... در روزنامه ها و نشریات وسایتهایشان عادی جلوه بدهندو آن را درجامعه نهادینه کنند؛ حالا یک دفعه با این اقدام اسلامی وحرکت انقلابی(هرچند دیر هنگام) تمام تلاش هایشان نقش بر آب می شود!
آیا این در قاموس اصلاح طلبی کم گناهی است؟!
م.م
محیط کاری دولتی بتازگی مختلط نشده که حرف از اصلاح طلبان و قبح زدائی می زنی . از قدیم خانم ها و آقایان با هم کار می کرده اند و اتفاقا بعد از انقلاب گزینش های سخت و طالبان گونه باید توانسته باشد آدم های سالم و مذهبی را جذب کرده باشد !!! اما می بینیم که اتفاقا همان نیروهای جذب شده با آن شرایط بعضا منحرف اند حالا می خواهید با تفکیک جنسیتی یعنی یک سیاست افراطی جدید , باز هم برای چند سال دیگه میوه ی انحرافات اخلاقی چیده بشه؟؟؟!!! تفکیک جنسیتی توهین به شعور زن و مرده . ولی اگه می خواهید قانون اسلام و سلامت اجتماعی اجرا بشه باید از راه عقلانی وارد بشید نه افراط را با لعاب اسلام به خورد مردم بدهیم.
مهدی
ببین جناب م.م
یه نگاهی به گوینده سخن بکنی متوجه میشی یه آدم معمولی یا یه طلبه ساده این حرف هارو نزده.بلکه یه مرجع و کارشناس عالی دینی داره صحبت میکنه
گرچه بعیده شما این مقام رو بفهمید و بشناسید
شما بهتره فکر منور به ظلمت تعلیمات غربیتون رو در بین اعوان و انصار خودتون مطرح کنید.نه در پی نوشت نظرات یه مرجع دینی
همیشه شیطان واعوانش راهی برای اغفال بندگان غافل خدا دارن.گاهی اتهام افراط.گاهی تفریط.و ...
یابنی آدم لا یفتننکم الشیطان کما اخرج ابویکم من الجنة ینزع عنهما لباسهما لیریهما سوأتهما انه یریکم هو وقبیله من حیث لا ترونهم انا جعلنا الشیاطین اولیاء للذین لا یومنون 27 اعراف
ای فرزندان آدم ، شيطان شما را نفريبد ، همانطور که پدر و مادرتان را ازبهشت بيرون راند ، لباس از تنشان کند تا عورتهايشان را بر آنان نمايان كنددر حقيقت او و قبيله اش از جايی شما را می بينندکه شما آنها را نمی¬بينيد ما شيطانها رادوستان کسانی قرارداديم که ايمان نمی آورند
علی اصغر
همین نا هنجاری فرهنگی هم میراث دولت به اصطلاح سازندگی است که در همه زمینه ها گند زد و دولت مثلٱ اصلاحات هم شدید تر ادمه داد و کا ربه اینجا کشید که همه مشاهده میکنند . حالا اگر جدا شوند آسمون به زمین میاد یا خانم ها و آقایون جدا شده سردر و سرگیجه و کمر دارد و آلزایمر میگیرند ؟
محمد
هیچ آدمی به طور تضمینی سالم و مذهبی نمی ماند
اگر محیط شرایط را فراهم کند عابدان و زاهدان هم در معرض انحرافند
اگر کسی ادعا کند نسبت به جنس مخالف هیچ احساسی ندارد احتمالا دچار مشکل جنسی می باشد وگرنه حضرت علی حتی در سلام کردن به دختران احتیاط می کرد و از انحراف به خداوند پناه می برد
احسنت.اینم یه جواب دندان شکن به احمقان
حماقت در بی توجهی به اغواهای دشمن دیرینه یعنی شیطان است که از قوی ترین ابزارش غریزه جنسی است و رنگ و لعاب ها نقش مهمی در این زمینه دارند
محمد
مرد و زن نامحرم اگر در یک محیط به مدت طولانی قرار بگیرند صد در صد خطر گناه وجود دارد. این وعده خود شیطان است که در روایات ائمه بزرگوار معصوم به آن اشاره شده است و فرقی بین آدم مذهبی و غیر مذهبی نمی گزارد.
متروی ژاپن هم طالبان دستور داده؟ تا از غرب یا شرق نباشد و دستور ندهند بده ولی اگر اونها فرمان دادند خوب است !
به نام خدا و با سلام
مگر کشور دارای سیاست گذاری کلی نیست که زمانی بیدار می شویم می بینیم در شهرداری بعد از 35 سال باید تفکیک انجام شود!
در مشهد چنین مشکلی وجود دارد!
در شهرهای دیگر و در روستاهایمان مشکلات دیگری وجود دارد !
معلوم است که تشکیلات عریض و طویل کشور دور خود تاب می خورد و در داخل گود نمی تواند بیرون را ببیندو مشکلات را ارزیابی کند و یا اینکه اهل خبر در این تشکیلات عریض و طویل وجود ندارد که بتواند مشکلات را بررسی و حل و فصل نماید!!
مگر توی سیاست های کلی همه چیز دیده می شود؟ مهم این است که وقتی به اشتباهی پی بردیم در جا نزنیم بلکه اصلاح کنیم
مشکلات جدید الزامات جدید می طلبد
لطف خدا
وقتی توی شبکه های سیما مد شد که خانم های مجری روسری های رنگی سرشون کنن، منم خیلی خوشم اومد و رفتم مغازه تا یه روسری خوشگل رنگی بخرم
ولی مغازه دار تا چشمش به من و مقنعه مشکیم افتاد گفت خانم این چیه سرت می کنی؟
ببین این مجریای تلویزیون که رنگی می پوشن چقدر خوبه!
آدم می بینه دلش حال میاد!!!
سرم سوت کشید، تازه فهمیدم داشتم چه کار می کردم؛ نمی دونستم چطوری خدا رو شکر کنم.
از خرید منصرف شدم و توبه کردم و با خودم عهد کردم هرگز مقنعه مشکی رو از سرم درنیارم.
می خوام هرگز کسی از دیدن من دلش حال نیاد. من که ابزار خوشایند آقایون کوچه و بازار نیستم. حریم من خیلی بیشتر از اونی بود که خرج چشمی هرزه گرد بشم.
البته با پوزش از همه مردهای متعهد و متدین.
س.ب
عزیزم , شمائی که چشمت به دهن مردمه , همون بهتر که نری توی خیابون . اگه یه مردی که توی خونه اش مطمئناً ماهواره هم هست, با دیدن یک خانم مجری که مقنعه ی مثلاً صورتی پوشیده لذت می بره اون مشکل شدید داره وگرنه توی شبکه های عربی که توی شبکه دیجیتال خودمون نشون می ده خانمهای مجری آرایش هم دارن و لباس شان هم پوشیده است. شما باید جواب اون آقا رو می دادی نه اینکه نشون بدی دهن بین و دگم هستی عزیزم!!!!
این دهن بینی نیست
یک واقعیت ملموس است
همون طور که خود من از دیدن تنوع رنگ ها لذت می برم
شما نمی تونی بدون ماسک و اینکه دستمالی جلوی بینی بگیری عطسه کنی و به بقیه بگی مشکل از درصد ایمنی بدن شماست
بله اگر ایمنی بشتر باشد میزان ابتلا پایین میاد ولی تا چه حد؟
در مورد شبکه های عربی هم که می فرمایید سوال می کنم اگر خانم هستید حاضرید یک زندگی مانند زنان عرب داشته باشید؟

معنای دهن بینی با این فرق می کنه. من اگه دهن بین بودم تا حالا توی سفرهای خارجی و در مقابل عزیزانی مثل شما که همیشه بنده رو خاص نوازی کردند تا حالا باید کاملا حجاب رو کنار گذاشته بودم.
این تذکر یک حقیقت بود که بر زبان اون مغازه دار جاری شد و من خدا رو به خاطرش شاکرم.

فرمودید جواب اون آقا رو میدادم؛
هر جوابی میدادم می تونست مانع دل گستاخ و چشم ناپاک اون شخص باشه؟ نه
حرف زیاد زده شده و شنیده شده، اون آدم با علم داشت من و نهی از معروف و امر به منکر می کرد اما قدم به قدم
در بین دوستان کم نبودند کسانی که آهسته آهسته از دست رفتند. اول رنگی، بعد کمی عقب تر، بعد کمی بازتر، بعد یک کمی نرمش گفتاری، یه قدری انعطاف رفتاری، شلوارت خارج از مد میزنه و ساپورت، ... تا آخرش
و من از ابتدا نه گفتم.
چرا به این گونه رنگها می گویند رنگهای شاد ؟ حالا در جایی که محرک طبیعی غریزی هم هست این رنگ هم اضافه شود انکار می کنید که ...
کسی که با دیدن روسری رنگی دلش حال بیاد قطعا بیماره
من نمی خوام بگم مجری ها بیان و مشکی بپوشن
خدا شاهده چنین نظری ندارم
ولی غیر از اینه که رنگ ها برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده میشن؟
شما وقتی یک گل رو مشاهده می کنید خیره در جذابیت رنگ و لطافت طراحی و عطر اون نمیشی؟
اگه نشی مشکل داری.

مجری ها باید قدری در خیره خیره نگاه کردن به مهمان مرد رعایت شئونات رو بکنن
و قدری هم از آرایش شون کم کنن
اون اوایل که این کار شروع شد تذکر دادند و مسئولین صدا و سیما گفتند این برای گریم است
و ما هرگز نفهمیدم که اگر برای گریم است چرا برای مردها گریم نمی کنند؟

خوب یک بار خود اون مسئول محترم با همین گریمی که این خانم شده بیاید جلوی دوربین ما هم گریم خانم مجری رو می پذیرم
رو سری رنگی رو برای چه سر می کنند ؟ تا زیبا تر باشند تا شادابی بیشتری به خود شخص و اطرافیانش بدهد درون خانواده آری اما در رابطه با نامحرم جذبه جنسیتی را افزایش و موجبات تحریک را فراهم می آورد
احسن بر شما پیرو حضرت زهرا
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم این نمیتونه نوشته و روحیات یک زن باشد
من یک خانم هستم و استاد دانشگاهم و در دو رشته تحصیلی دارای مدرک عالی هستم
و تفریحی دستی هم بر شعر و ریاضیات دارم
بیشتر ارتباطم در فعالیت های خارج از کشور است
شاید به همین دلیل هم هست که از عشوه و تنازی که شما انتظار آن را دارید خبری نیست
من درست حرف زدن را یاد گرفتم
متأسفم که باور شما درباره زن در اجتماع حتی مجازی نگاهی بسته با کلماتی محدود و ضعیف است
مخاطب من در اینجا نه همسرم بود و نه دیگر افراد خانواده ام
این شأن من زن مسلمان است
ولی آیا همه باورهای شما همین طور است و بر مبنای حدسیات قضاوت می کنید؟
زنده و پاینده و فراوان باد این گونه خانم ها
مصیبت عظمی از همین کژ اندیشی و به تبع آن بد عملی صدا و سیماست که به جهت اعتماد عمومی سریع فراگیر می شود و ...
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه حرفی؟ یعنی من که چادری هستم، اصلاً و ابداً یه ذره آرایش هم ندارم و رعایت همه جوانب حجاب اخلاقی و رفتاری و پوششی رو هم میکنم، با پوشیدن روسری رنگی حالا نه صورتی! رنگهای دیگه ، دل آقایون رو حال میدم؟؟؟؟

عزیز من رنگ لباس و روسری نباید مصداق تبرج باشه نه اینکه اصلاً هیچ رنگی جز مشکی پوشیده نشه....

اتفاقاً من به عنوان یه دختر چادری سعی میکنم با حفظ حجاب کاملم و بدون آرایش کردن ! خیلی آراسته و مرتب و شیک بپوشم. ولی خدایی نه با روسری قرمزو صورتی! رنگهای دیگه... در حدی که جلب توجه نکنه و به چشم نیاد و در عین حال آراسته و مرتب باشه. مثلاً ساق دستم با روسریم همیشه همرنگه...
عمار
Iran, Islamic Republic of
درود برعلمای بادغدغه معزز اسلام خدا پشت پناهتان.
آقایان آزادی را در بد حجابی ،بی بندوباری، لاییک بودن ،عدم پایبندی به ارزشهای اسلام وجامعه،و.....غیره میدانند وتعریف میکنند وازآن درمقابل ارزشمداران جامعه قد علم کرده ودفاع نابجا میکنند .اما مانع وسدی میشوند در مقابل اصل آزادی بشریت که همان اندیشه وبیان است .هرکس حرف بزند را به جهنم میفرستند .درحالی که تخطی از ارزشهای دینی واجتماعی در همه جوامع خط قرمز دارد ودراین زمینه درهیچ کجا آزادی بی حد وجود ندارد.اینها هم صدا با دشمن به ارزشهای دینی حمله کرده ودرصدد تخریب اسلام ونشانه های اجتماعی آن هستند .ولی به لطف خدا نیروهای ارزشی اسلام را اشاعه خواهند داد ودرمقابل آنها میایستند.تامقدمه ظهور فراهم شود انشاءالله.
حمید
Iran, Islamic Republic of
جنجال های انتخاباتی هستش

شهرداری میتونست بدون بوق و کرنا کردن اینکارو بکنه و کسی هم ایراد نمیگرفت بلکه می پسندیدند.
خیلی از جاها اینکار صورت گرفته.
توفیقی / قزوین
اتفاقا الان که اقدامات سازمان یافته دشمنان سعی دارد جامعه را نسبت به ارزشهای انسانی مثل اخلاق ، حجاب ، عنصر خانواده، رسیدگی به حال زمین خوردگان و... بی تفاوت نموده (تبلیغات آنان در اینترنت و ماهواره و... بسیار گسترده و سهل و الوصول است)و بجای آن خوشگذرانی و عیش و نوش را ارزش کند تمام دلسوزان باید بر علیه وضع موجود اقدام موثر نمایند ، این حرکت خدا پسند و ارزشمند با چراغ روش ، فریاد ی است علیه فساد که مرگ خاموش انسانیت را نشان کرده است
مگه ایشون جنجال به پا کرده؟ جنجال رو بعضی این سایت ها و افراد به اصطلاح مسئول با حرف ها شون به پا می کنند و همسوی شبکه های ماهواره ای حرف می زنند
Iran, Islamic Republic of
بوق و کرنا کرد
میدونست که رسانه ای بشه جنجال میشه
مگه ارگان های دیگه اینکارو کردن اومدن رسانه ای کردنش
همین روزنامه همشهری باعث این جنجال ها میشه
محمد
شهرداری جنجال نکرده عزیز
جنجال با جیغ های بنفش مخالفان شروع شد
قالیباف به بوق و کرنا نیاز دارد
اتفاقا همین کار رو کرد ولی دیگران محرمانه را همگانی کردند. و البته کار درست آگاهی بخشی قبل ، حین و بعد از عمل است ، که همگان از زوایای طرح و فواید آن آگاه شوند . ایراد همیشه هست. خدا کند ما در انتقاداتمان اهل منطق باشیم.
بوق و کرنای شهرداری کجا بود که ما ندیدیم؟
ما حتی اصل خبر را هم از سر و صدای مخالفین شنیدیم
Iran, Islamic Republic of
روزنامه همشهری را خوب بخوان
در ضمن خودش وارده چجوری چنین کاری را رسانه کنه
دوست عزیز چرا ارگانهای دیگر چندین ساله این کارو کردن جنجالی نشده
اطلاع رسانی بده ؟
خداوند مراجع هوشمند ما را حفظ و حمایت فرماید
Iran, Islamic Republic of
شهرداری با تبلیغات فوق العاده جاهایی مثل سینما آزادی و فرهنگ سراها و...غیره را به عنوان مدیریت ایرانی اسلامی به خورد مردم داد حالا زمزمه می کند که خانواده ها حق ندارند به بهانه تفکیک زن ومرد به مراکز فرهنگی بروند مسئله این است نه آنی که شما فرض می کنید؟
saman
Iran, Islamic Republic of
خداوند سردار قالیباف رو هم برای این نظام حفظ کند
منطغد
اگه این سردارهای محترم وهمرزمانشان نبودند الان به سربازهای عراقی میگفتید آق دایی(برادرانی منفی دادید)
Iran, Islamic Republic of
آقایون اصلاح طلب!....

کلاتونو بدین بالا.......
علی
یه روز یه آقای روحانی که مورداحترام مردم درمنطقه ماست با گله مندی ازمخالفت باطرح تکریم بانوان میگفت یه روز یه خانوم که کارمند بود پیش من اومد وگفت حاج آقامن صمیمیتی که با همکار هم اطاقی دراداره دارم باهمسرم ندارم چه کنم ؟ خیلی خانوممتشخص ومتینی بود . خوبجواب دادم شمادر روز هشت ساعت باهمدریک اطاقی ومرتب ارتباط کلامی دارید قطعا تاثیر گذار است بایدمحل کارتون رو عوض کنید .ببینید عزیزان خودمون رو گول نزنیم همه اونایی که تو این محیط ها هستن خوب میدونن که احساسات آدمی تحریک پذیره همه که معصوم نیستند این کار به نفع تحکیم خانواده هاست .
brt
گناه کبیره صورت نگرفته .
تبلیغات پیش از موعد صورت گرفته عزیز برادر .
Iran, Islamic Republic of
به خداوندی خدا قسم اگر در شهرداری یک گناه کبیره انجام شده بود.. افساد طلبان اینقدر برآشفته نمی‌شدند...
مأموریت افساد طلبی نهادینه کردن مظاهر دین ستیزی در جامعه است
اشتباهی منفی دادم
زهرا
دم شهرداری گرم که زد تو دهن بعضیا...
هادی
چقدر جالبه که یکی میاد واسه همه تصمیم میگیره بسه دیگه بابا. واقعا اینا مشکله؟؟؟
بجای اینکه بیاین یه گره مردم رو باز کنید وقت و انرژیتون رو واسه چه تصمیمات و دفاع از این تصمیمات هدر میدید