سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

اقدام متقابل ایران در تحریم مقامات انگلیسی

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 355442
نماینده مردم یزد خواستار تحریم مقامات انگلیسی از سوی جمهوری اسلامی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد صادق جوکار نماینده مردم یزد و اشکور که نام وی در لیست تحریم‌های انگلستان قرار گرفته است، با اشاره به جنایات مختلف انگلستان و حکومت این کشور علیه ملت ایران اظهار داشت: ما امروز افتخار می‌کنیم که منافقین که تحت حمایت دولت انگلستان قرار دارند، دست‌شان به خون ۱۷ هزار نفر از مردم عزیز کشورمان آغشته است.

وی افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که ملت ما از سوی دولت‌های استعمارگر مورد فشار قرار گرفته‌ است و به فرمایش حضرت امام (ره) بدبختی ما زمانی است که دشمن از ما حمایت کند.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: دولت انگلستان امروز به جای حل و فصل مسائل نژادی، خود به دنبال حمایت از تروریسم است.

جوکار با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه هر چه سریع‌تر باید نسبت به این مسئله واکنش نشان دهد، ‌خاطرنشان کرد: باید لیستی از مسئولان انگلیسی که ناقض حقوق ملت هستند، تهیه و مورد تحریم قرار بگیرند.

باهنر رئیس جلسه علنی مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: با اشاره به اینکه رسیدگی به جنایات دولت انگلستان مدت‌ زمان زیادی وقت خواهد برد و باید حتما این کار انجام شود، به طور حتم قرار گرفتن اسم شما و آقای سوری از جمله افتخارات شما محسوب خواهد شد.

پس از بیان این سخنان فریاد «مرگ بر انگلیس» در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طنین‌انداز شد.
https://jahannews.com/vdcaymneu49nmy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaymneu49nmy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *